• Danışman hoca •

86 11 21
                                    


Üç arkadaş kafeteryada oturmuş bir saat boyunca kendi bölümlerinin dersleriyle ilgilenmişti. Sonunda sıkılan Seungmin olduğunda -ölçüleri tam olarak çıkaramadığı için çizemiyordu- kalemini eskiz defterinin üzerine atmış ve oflamıştı. Kollarını önünde birleştirdiğinde arkadaşlarına bakıyordu.

"Benimle ilgilenin."

Ayağıyla masanın altına vurduğunda Jisung ve Felix daldıkları ders kitaplarından bakışlarını kaldırmıştı. Jisung taktığı kablosuz kulaklılarını çıkardığında dudak büzmüş Seungmine bakıyordu.

"Ne oldu prenses?"

"Benimle ilgilenin."

Felix onun söylediği ile gülerken kitabı kapatmıştı. Zaten daha fazlasını kafası almıyordu.

"Noldu?"

"Of ölçülerini tam kafamda oturtamıyorum, omuzları çok kısa oldu."

Seungmin, Chan için bir şeyler çiziyordu. Ölçüler sonrasında işe yarayacak olsa da şimdiden kafasına takılmış ve sinir olmuştu.

"Sorsana, modelin olsun."

"Off, nasıl sorcam?"

Seungmin puflamış ve önüne gelen kahküllerinin havalanmasını sağlamıştı. İkili onun bu görüntüsüyle gülerken görüş açılarına giren bedenle durmuşlardı. Chan onun arkasından gelmiş yanağına öpücük kondurduğunda Seungmin şaşırmıştı.

"Niye moralin bozuk fıstık?"

Chan onun burnunu parmakları arasına alıp sıktığında Seungmin kıkırdamıştı. Jisung ve Felix birbirine bakarlarken bir de hoşlanmasa ne olacak diye düşünüyorlardı içten içe.

"Chan, modelim olsana ya."

Chan yan taraftaki masadan aldığı sandalyeye oturduğunda Seungmin'in sorduğu sorusuyla güldü.

"Para alırım."

Seungmin, onun bu cevabına dil çıkarmış ve arkasına yaslanıp bacak bacak üstüne atmıştı. Altına giydiği şort etekten dolayı bacakları göz önüne serildiğinde Chan'ın bakışları istemsizce oraya kaymıştı. Yutkundu. Tekrar bakışlarını somurtan bedenin yüzüne çıkardığında sandalyesini ona yaklaştırıp saçlarını karıştırdı.

"Ya! döverim seni, saçlarımı bozuyosun."

Seungmin saçlarını düzeltirken, diğer ikili kdrama izler gibi onları izliyordu.

"Tamam olurum. Ama kahve ısmarlarsın."

Seungmin gülümsediğinde onun koluna sarılmış ve başını omzuna yaslayarak sevimlilik yapıyordu. Sanki ihtiyacı varmış gibi.

"Sen notlarımı arkadaşına ilettin di mi? Çok çalışsın bak, döverim yoksa."

"Ya oha ya."

Felix dayanamayıp konuştuğunda Seungmin ve Jisung gülüyordu. Chan anlamamıştı. Karşısındaki sarışın çocuğa bakarken Felix ofladı.

"Ya Chan,"

Seungmin gülerek Felix'i göstermişti.

"Felix, notları attığım arkadaşım."

Chan şaşırarak baktığında deminki kırdığı pota gülüyordu. Felix de dayanamayıp güldüğünde ortam yumuşamıştı.

"Çok çalış bak. Cidden kimseye atmıyorum."

"Biliyorum, ondan Seungmin'e söylettirdim."

Felix, imalı bir bakış attığında Chan bunu anlamıştı. Boğazını temizleyip Seungmin'e döndüğünde, sarışın çocuk hiçbir şey anlamamıştı. Öylece omzunda yatıyordu.

Sweet Chaos  •Changlix•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin