• "Tanışalım mı?" •

98 11 28
                                    


seungmin
[fotoğraf]
nasılım??
|ay heyecan

chan
nereye böyle?
makyaj yapmış|
eteği...|
bu foto ne..|
çok kötü oldum|

seungmin
arkadaşlarla
içmeye gidicez
|sen de
|ay yok
nasıl olmuşşş
🤭🤭🤭

chan
nereye gideceksiniz?

seungmin
bilmiyorum ki😔
gideriz dediler
onlara uycam

chan
çağırmıyor|
niye çağırmıyor|
hep çağırırdı|
tamam

seungmin
|tamam mı
|g*tüne girsin tamam
|salak
tamam

chan
güzel olmuş
güzel olmuşsun

seungmin
biliyorum
|uf
|niye gelmeyi teklif etmiyosun
|istemiyo mu

chan
iyi eğlenceler size

seungmin
|hiç umurunda değil
teşekkürler 😌

&

"Söylemedi hiçbir şey! geleyim falan da demedi!!"

Seungmin elindeki shot bardağını kafasına dikerken bir yandan söyleniyordu.

"Salak!!"

Diğer ikili ona gülerek bakıyordu. İkisi de hafiften sarhoş olmuş Seungmin ile eğleniyordu. Normalde de çenesi çok durmazdı. Şimdi ise sürekli konuşuyordu.

"Flört edim de başkalarıyla görsün!"

Kızıl saçlarını geriye taradığında gelen diğer shot bardağını da içmiş ve sendeleyerek dans pistine doğru yürümeye başlamıştı.

"Seungmin dur."

Kendisini durdurmaya çalışan arkadaşlarına eliyle gelmemeleri için işaret vermiş ve derin bir nefes alıp duruşunu dikleştirerek önünde duran üç basamaklı merdiveni zar zor inmişti. Son basamağında ayağı takılıp düşecekken bir bedenin kendisini belinden tutmasıyla kurtulmuştu. Kıkırdayıp karşısındaki bedenin omuzlarına tutunduğunda bakışlarını yüzünde gezdirmişti.

"Selammmm~"

Kim olduğunu bilmiyordu. Tanıdık bir yüzü yoktu. Kollarını onun boynuna sardığında beline sarılan kollarla iç çekti. Aynı hissi vermiyordu. Dudak büzdüğünde çocuğun kendisini pistin ortasına getirmesine izin vermişti. Birlikte dans ediyorlardı.

"Chan şaşırttı lan beni."

"Aynısı."

İki arkadaş az ötede dans eden arkadaşlarını izlerken konuşuyorlardı. Chan gelir ve şu çıkmaz biter diye düşünmüşlerdi ancak ikisi de olanlara şaşırıyordu.

"Shot?"

"Kökle."

Felix'in söylediği ile gülerken kollarını birbirlerine geçirip bardakları kafalarına dikmişlerdi. Sertçe masaya konan bardaklarla suratlarını eksitmişlerdi. Yavaş yavaş onların da kafası güzelleşmeye başlıyordu.

Sweet Chaos  •Changlix•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin