Ana;Anne
Ata;baba
Zatî;Özel
(bilmeyenler için)Anlatıcı... ;
Bozkırlarda bir çatırtı bir gürültü... Tek bir çadır.. 1 çocuklu aile.. Ama bağırma sesleri.. Sorun yoktur umarım, hadi içine Bi bakalım!...
*Hunun düşüncesi ;
Anam ve atam gene bana bağırıyorlar onlara cevap veremiyorum veya anlamıyorum ama yüzlerine bakınca herşey açıkca belli bana kızıyor...acaba yanlış bişiymi yaptım... Ne dediğini bilmiyorum ama ona aynı sinirle karşılık vermeyi yeğlerim.. Bu ilk değil, baya baya oldu bu yetti.. YETER!
*zayıf bir kükreme... Yada çığlık ama ses yok... *
Ana;Huh!?
Elime aldığım her şeyi anam ile atama fırlatmaya başladım ne varsa... Dekor.. Vazo.. Diş... Sert şeyler..
Bundan kurtulan atam kafamı tutup sertçe yere atması ile tüm dengem 1-1.5 azcık gitti sonra geri geldi ama nafile hala az olsada anlayamadım ama sonra atamın zatî'me vurunca sesi olmayan bir bağrış ve ağlama ses yok.. Sadece nefes alış veriş..
Ata;NE YAPTIĞINI SANIYON!? DELİ!? BİZ SENİN ANAN VE ATANIZ SANA NE YAPTIK Kİ!?
*Tekrar aynı yere tekme*
SÖYLE NE YAPTIK!?
*Tekrar ve tekrar... *
*bıkmış, öfkeli oflama*
Ata;UGH!DELİ.!Ben ise o acı ile sessizce ağlıyordum.. Anam ve atam bana hala bağrıyordu en sonunda zorda olsa kalktım kılıcı aldığım gibi anama sonra atama sapladım.. Çadır kapısını kapatıp ne varsa yaptım(parçaladı, kopardı, yırttı, vahşet)
Kendimi temizleyip yola çıktım ama şimdi ne yapacağım ki... En iyisi Çine gitmek hem orda daha fazla yaşanacak yer vardır...Çin'in anlatımı ile;
Ormanda tekrar ava çıkmıştım temkinli bir şekilde ilerliyordum ki çalılıklardan bir ses ile irkildim hemen oraya hedeflendim biraz daha yaklaştım.. Biraz.. Biraz daha.. Üzerime sarı küçük bir şeyin atladığını gördüm o anlık refleks ile tutmaya çalıştım ki kuyruğunu tuttum ama direk bıraktım diğer çalıya gitti ordan ağaca ve üzerime..
Çin;AAAA-!İN ÜZERİMDEN AHAHAHAAAĞAĞ!
Düştü sanırım ve düştüğü gibide bir his... Sanırım bacağıma tırmanıyor uhh-çırpındım, en sonda gitti ve yola devam ettim biraz su içmek için hafif eğildim ve su içerken... Gitmemiş>:0 hemen kuyruğumu kendime yaklaştırdım ve... Bu? Bu çok küçük bir şey... Elimle hafifçe aldım bana bakıyordu o kahverengi gözleri ile.. Bana ne kadarda benziyor! Kayıp oğlum hehe!
Çin;Woa-ne kadarda tatlısın, kaç yaşındasın, adın ne?
Uhh ben ve şapşik aklım bu daha çocuk ve benim dilimi anlicağını düşünmüyorum.. Bana kafasını hafif eğik bir şekilde bakıyordu çok tatlı:3
Çin;tamam Belliki ikimizde ejderha sevenleriz değilmi? Hmm adınaaa uhh.. Hio-unghi! Evet Hio-unghi, nasıl isim sence hm?
Kafasını okşayıp tatlı bir tebessüm attım boyu 10-11-9 yaşlarındaki bir çocuğu andırıyordu buna rağmen veye bana göre çok küçüktü... Acaba onunla nasıl geçineceğim, ailesi nerede?...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yanındaki düşman... [CH]
Random"Neğersem düşmanlarımı uzakta sanardım... Ama "o"... Onu savaşlara hazırlardım ama kendi zorluğumu kendim baş ucuma koymuşum..."