ᵈᵗ | ◭³

231 31 56
                                    

Felix'in eli temsili üste koydumm

Cok pis gaza geldim sabaha kadar fic yazacagim

Ay korkutucu seyler yazmayı seviyorum. Bölüm boyunca ALEPH dinlemeniz öneririm. Aslında tüm kitap boyunca bu şarkıyı dinleyin. Çünkü ihtiyacınız olacak.

Sınır: 20 oy 50 yorum

Nyse geçelim!! ⚡

-

Küçük beden şirkete girmişti. Tabi çevresinde çok tanınan biriydi. Sonuçta o en ünlü modellerden biri olan Hwang Sam Hyunjin'in menajeriydi.

Felix'i tanımayan yoktu. Onu gören herkes gülümsemeden geçmiyordu.

Küçük olan herkese günaydın derken Taehyung'un ona doğru geldiğini gördü. Hızla koşup ona sarıldı.

Sarıldığı anda başı dönmüş ve gözü kararmıştı. Bir anda olması onu şaşırmıştı. Ama yine de Taehyung'a bir şey fark ettirmeden oyuna devam etti.

"Günaydın hyung!"

Bunun üzerine Taehyung kıkırdamış ve ondan kısa olan çocuğun sarılışına karşılık vermişti.

"Sana da günaydın Lixie."

Ardından ayrılmışlardı. Taehyung Felix'in beyazı andıran saçlarını karıştırdı. (Gods menu'deki lixin saçları ben beyaz dicemm)

Küçük olan büyüğünün saçlarına dokunması ile yine bir sarsıntı yaşamıştı. Hiç bir şey olmamış gibi davranmaya devam ediyordu.

Felix'in şirkette uzun yıllardır tanıdığı, oldukça da yakın olduğu sınırlı sayıda kişiler vardı. Bunlardan biri de Taehyung'du.

Büyük beden o sırada Felix'in sarılı elini görmüştü. Anında gözleri büyümüştü. Küçük olanın elini kendi elleri arasına almıştı.

"Yongbok eline ne oldu?!"

"Sakatladım, hyung."

"Nasıl?"

"Iım şey... elimin üzerine d-düştüm. Evet evet, o yüzden ama acımıyor bile. Cidden. İyiyim bak!"

Deyip elini gösterip gülümsemişti, sahtelikle.

"Tamam. Ama lütfen daha dikkatli ol Lix. Çok sakarsın, endişeleniyorum senin için."

"Tamam hyung. Daha dikkat ederim."

Felix Taehyung'a yalan söylediği için kendine kızgındı. Ama ona yaşadığı olayı anlamak istemiyordu. Hatırlamak bile istemiyordu, daha doğrusu.

İkili asansöre doğru adımladılar. Taehyung konuşmaya başladı.

"Bugün biraz geç kaldık sanki. Hm?"

Küçük olan 'hayır' anlamında kafasını salladı.

"Hayır. Ryujin noona ile bir yere uğradık da. Hem Sam bey de yok. Geç geliyim dedim biraz."

"Ryujin nerde peki?"

Felix bir süre susup bahane bulmaya çalıştı.

"Hm, o gelir birazdan ya."

Taehyung kafa sallayıp önüne döndü. Asansöre geldiklerinde büyük olan elindeki dosyayı Felix'e uzattı.

"Yongbok-shi şimdi bunlar son çekimlerin dergilere basılacak fotoğrafları. Düzeltmeler yapıldı ama bir de senin bakmanı istediler."

Devil trigon | Hyunsamlix' DaddykinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin