Nabersiniz bebitolarr
Ula sınırı ecik yavaş gecin be size bölüm yetişticegim diye kıçım yırtıldı
Sınır: 25 oy 55 yorum
Neyse go bitc- ay pardon geçelim bölüme bebisler🌸🍥
-
Naif fakat oldukça rahatsız edici bir koku vardı ortamda. Bu kokuyu bir yerden tanıdık geliyordu. Ancak anılar ortaya çıkmak istemiyordu. Beyin sanki anlamıştı, koku sebebini.
Elleri ve bacakları kelepçeli, ağzı bağlı, kollarına bağlı iğneler, gözleri yaşlı.
Bu durumda mıydı?
Yoksa bu sadece geçmişin ona oynadığı bir oyun muydu?
Beyaz ışığın gözlerini yaktığını hissediyordu. Yine o yüzüne yüzüne vuran lanet ışık.
Bedeninin parçalarını kaybetmişti sanki. Oynatmak için oldukça güç sarf etmesi gerektiği hissi vardı.
Gözlerini açmayı denedi. Göz kapaklarındaki ağırlık bunu olanaksız kalırken tanıdık bir ses ve başka bir adamın seni kulaklarına ulaştı.
"Durumu nasıl Joomin?"
"Elindeki yara biraz derindi. Ayna parçaları çıkarmak da zordu. Fakat şuan herşey yolunda. Durumu da stabil. Bir kaç güne kadar taburcu olabilir. Ayrıca Felix'in psikolojik destek alması gerektiğini düşünüyorum. Bunu onunla konuşmayı dene. Geçmiş olsun."
"Te-teşekkür ederim."
Bir kaç saniyenin ardından kapı açılma sesi. Ondan sonra da kapanma.
Konuşulanlardan neredeyse hiç bir şey anlamamıştı. Zaten şuan nerede, kiminle, neden burada olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu.
Beyini ne kadar dirense de sonunda o hatırlamak istemediği kokuyu bulmuştu..
Hastane kokusu. Fazla parlak beyaz ışıklar da bunu doğruluyordu.
Anında beyinini bunlar tak etti. Yoksa tımarhanede miydi? Kabuklarını bırakmayan o deli hastanesinde miydi?
Bağırmayı denedi. Fakat sadece dudaklarını oynatmayı başarabilmişti. Ağzından sessiz bir inilti çıkmıştı.
"Agh."
Sesi duyan kişi hemen hareketlenmiş ve yatağa yaklaşmıştı.
"Felix? Felix beni duyuyor musun? Benim Seungmin."
Yataktaki beden bu kişinin Seungmin olduğunu öğrendiği için biraz rahatlamıştı.
Gözlerini hafifçe açmaya uğraştı. Saniyeler sonra kısık gözleri açıldı. Karşında saçları kahverengi sadece bir tutamı sarı, ona endişeyle bakan ve yıllardır tanıdığı sürat ile karşılaşmıştı.
Anında gözleri doldu. Onun yanından kaçmış ve başına bunlar gelmişti. Üzerindeki pişmanlık ile sadece ona sarılmayı dilemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Devil trigon | Hyunsamlix' Daddykink
Paranormal"Sen benimsin, Lee Felix." "Hayır, sen benimsin, Lee Yongbok." • 𝘌𝘴𝘬𝘪 𝘪𝘴𝘪𝘮; 𝘉𝘦𝘳𝘮𝘶𝘥𝘢 | 𝘏𝘺𝘶𝘯𝘴𝘢𝘮𝘭𝘪𝘹' 𝖤𝗏𝗋𝖾𝗇𝗅𝖾𝗋𝗂𝗇 𝖺𝗄ı𝗌̧𝗅𝖺𝗋ı 𝖽ü𝗓𝗀ü𝗇𝖽ü. 𝖧𝖾𝗋ş𝖾𝗒 𝗇ø𝗋𝗆𝖺𝗅𝖽𝗂. 𝖯𝖾𝗄𝗂 𝗍𝖺𝗇𝗋ı𝗇ı𝗇 𝖻𝖺𝗌̧𝗄𝖺 𝗉𝗅𝖺𝗇�...