(birkac teknik arizadan dolayi bolumu silip tekrardan yayinladim ,bildirimler icin ozur dilerim)
...
SlmOncelikle fic hakkinda soylemek gereken uc sey var;
Birincisi fic icerisinde bol bol anlam karmasasi var.
Ikincisi kalemime guvenmiyirum
Ucuncusu ise siklikla bolum atamam, haberiniz olsun.Oy ve yorumlarinizi bekliyommm😼
Hadi iyi okumalar🐙🤓
...Hyunjin kapı girişinde elindeki valizle beraber annesini bekliyordu. Sonunda mutfaktan çıkmayı başaran bayan Hwang oğlunun yanına gitti. Kollarını iki yana açıp sıkıca sarıldı ona. Sarılma işini bitirdikten sonra oğlunun kollarından tutup göz göze gelmelerini sağladı.
"Kendine dikkat et. Gittiğin gibi de beni aramayı unutma. Seni seviyorum bebeğim."dedi ve oğlunun yüzüne bir sürü öpücük kondurdu.
Hyunjin de,"Bende seni seviyorum annelerin en tatlısı."diye karşılık vermişti annesinin güzel sözlerine.
Annesi sonunda hyunjini bırakınca son kez birbirlerine bakıp el salladılar. Bayan Hwang içeri girince hyunjin de dışarda,onu havaalanına götürmek için bekleyen babasının yanına gitti.
"Hadi oğlum,biraz daha hızlan. Uçağı kaçırmayı istemezsin değil mi?"diye seslendi bay Hwang.
Hyunjin tatlı yüz ifadesiyle başını iki yana salladı, elindeki valizi babasına uzattı ve ön koltuğa oturdu. Babası da şoför koltuğuna geçince arabayı çalıştırdı ve havaalanına doğru sürmeye başladı.Yol boyu tatlı tatlı sohbet etmişlerdi.
Araba sonunda havalimanına geldiğinde ilk hyunjin arabadan indi sonra babası arabayı park etti ve bagajdan oğlunun valizini ve çantasını aldı. Bay Hwang çantayı oğluna uzattı.
Beraber güvenlikten geçtiler ve boş buldukları sandalyelere oturdular. Sesiz bı şekilde hyunjinin bineceği uçağın anons edilmesini beklediler.
Yaklaşık bir 15 dakikanın ardından beklenen anons yapılmıştı. Hyunjin ayaklandı ve çantayı sırtına taktı. Babasıda onunla beraber ayaklandı ve elini hyunjinin valizine attı. Anlaşılan o ki yolun sonuna kadar oğluyla beraber gitmek istiyordu.
Hyunjin babasının ne yapmaya çalıştığını anlayınca elini valize attı ve babasını durdurdu."Hayır baba senin gelmene gerek yok. Tek başıma halledebilirim."dedi ve gülümsedi.
Babası hemen ikna olmuştu. Oğluna sıkıca sarıldı, annesinin hyunjine söylediği şeylerin neredeyse aynısını söyleyip onu yolcu etti. Bay Hwang çıkışa doğru ilerlerken, hyunjin onun tam tersi yöne ilerledi.
...
Hyunjinden anlatım
Uçağın inişe geçtiği anons edilince uyandım. Kulaklığımı ve uçağa ilk bindiğimde yalandan da olsa okuduğum kitabı, yanıma aldığım çantama koydum.
Havaalanından çıktığım gibi direkt olarak bı taksi çağırdım ve taksiciye Jisungun çok önceden attığı konuma bakarak gideceğim yeri söyledim ve oraya doğru sürmesini istedim.
Jisung ile aynı eve çıkma fikri benim için sadece hayalden ibaretti fakat şimdi ise taksiye binmiş yeni evime dogru gidiyordum.
Heyecanlıydım. Hem de çok heyecanlıydım. Ama heyecanlı olduğum kadar gergindim de çünkü jisung ile birlikte daha önce yüzünü bile görmediğim bı arkadaşıyla aynı evde kalacaktık. Onun hakkında bildiğim tek şey ismiydi. Ha birde hiç arkadaş canlısı olmadığıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tava/HYUNHO
FanfictionHer şey minhonun yeni ev arkadaşını hırsız sanıp kafasına tavayla vurmasıyla başlamıştı.