3

82 6 1
                                    

sellaaammm hoş geldiniz aşkımlar çok tutmayacağım sizi iyi okumalar

...........................................

Cidden bunu demişti bana. Sinirimden ne yapmam gerektiğini bilemeyip engelledim, ayıp mu oldu acaba, ama o da hakketti belki ne demek yaa? Hem onun yaptığı ayıptı. Kızları daha fazla bekletmemek için hazırlanıp evden çıktım.

2 gün sonra...

"Bu kişinin engelini kaldırdınız"

Mirza Kaya:

2 gün önce...

Aşk Adam❤️‍🔥: Niye görüldü attın?
(iletilemedi)
Aşk Adam❤️‍🔥: Engelledin mi cidden?
(İletilemedi)
Aşk Adam❤️‍🔥: Şaka yapmıştım
(iletilemedi)

Şaka yapmıştım sadece niye alınmıştı ki ?

Bir gün geçmişti idman çıkışı hemen telefonu elime aldım ve uçak modundan çıkardım ama tek bir bildirim dahi yoktu. Hazan yazmadığında kimse yazmıyormuş... Mesaj kutusuna girdim ve Hazan'a mesaj attım.

Aşk Adam❤️‍🔥: Hala engeli kaldırmadın mı?
(iletilemedi)
Aşk Adam❤️‍🔥: Aldım ben cevabı.
(iletilemedi)

Hala engeli kaldırmamıştı, niye bu kadar alınmıştı ki? Daha konuşalı iki gün olduğu halde kendimi boşlukta hissediyordum, Hazan yazmayınca kimse yazmıyormuş...

Sabah uyanıp sporumu yaptıktan sonra telefonuma baktım hala bir bildirim yoktu. Telefonu komodine koyup duş almaya banyoya giderken bildirim sesiyle hızlı adımlarla komodine doğru yürüdüm. Hazandan geldiğini düşünüyordum biraz heyecanlandım. Sahi neden heyecanlandım ki? Bildirime baktım Kaandan gelmişti...

Kardeşim: Bizim mekana gidelim mi?
Kardeşim: Azcık dertleşmeye ihtiyacım var.

Siz: Tamam kardeşim saat altıda bizim kafede.

Kardeşim: Tamam

Hem banada iyi olurdu dertleşmem lazımdı ne yapacağımı bilmiyordum. Kaan kardeşimle dertleşmeye ihtiyacım vardı. Kaan benim takım arkadaşımdı kendisi Uysal şirketinin varisiydi ama kendisi küçüklük hayali olan futbolu seçmişti.

Mekana geçip Kaanı bekledim Kaan geldiğinde her şeyi anlattım...

- Olum yaa sende hiç flörtleşmeyi bilmiyorsun hee azıcık kıza sıcak yap.

+Ya kızı tanımıyorum ki yazmış bana kocam bitanem falan yazıyo kızın bir tek adını biliyorum daha fazla söyleyemiyormuş.

-Kızda ne nazlı bişey haa ama sende suyuna git kızın engeli kaldırınca.

+Bakarız.

-Tam bir öküzsün abi senden bir hıyar olmaz he.

+Ne alakası varya tanımadığım insanlar sıcak olamıyorum maalesef abi.

-Üff seni evcilleştirmeye çalışanda kabahat.

+Tamam abi sensin.

Kaandan da azarımızı aldıktan sonra eve döndüm çok yorulmuştum. İdman yapmadığım günler daha çok yorulduğumu hissediyordum ya da bana öyle geliyordu.

Kendime yemek hazırladım yemeğimi yedikten sonra oturup film izledim. Film bitmişti tam odama geçerken telefonum titredi. Hazan yazmıştı engelimi kaldırmış.

Hazan: Beni çok mu özledim kocacığım bitanem💖

...........................................

bölümler çok mu kısa ?

bana aşırı kısa geliyo ama texting sonuçta daha ne yazabilirim kii

aa bu arada yeni karakterimiz açıldııı Kaancığım nasıl buldunuz Kaanı?

Mirza sizce Hazan'a aşık mı oluyor yoksa sadece yazmadığı için mi boşlukta?

oylamayı unutmayın aşkımlar sizleri çok seviyoree ve bol bol öpüyoree kendinize çok dikkat edin Allah'a emanet göte mukayet 🙃

FUTBOLCU ||TEXTİNG||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin