4 bölüm Nişan (18+)

304 16 20
                                    

İyi okumalar dilerim
_____________________________________
🔞(Başladı)
Hızır Leyla'yı yatağa yatırır. Üzerinde durarak boynunu öper.

Leyla Hızır'ın gömleğinin düğmelerini açıp yere atar. Elini sırtında gezdirir.

Hızır Leyla'nın üzerindekileri çıkarıp atarak boynundan aşağı inerek öper. Saçlarını okşar Leyla'nın.

Leyla Hızır'ın dudağını öper bırakmaz. Hızır da karşılık vererek vücudunu okşar.

Leylaya rahat vermez bir kaç saat boyu bırakmaz Hızır ve olanlar olur.

Hızır Leyla'nın yanına yatarak sarılır.

Leyla: Kalkalım mı akşam için hazırlanmamız gerekiyor.

Hızır: 5 dakika daha böyle kalsak

Leyla: Olmaz hadi kalk.

Hızır: of tamam Leyla kalktım. Hızır kalkar duşa girer Leyla'nın ona getirdiği kıyafetleri giyip çıkar duştan. Hızır'dan sonra Leyla girer duşa siyah uzun bir elbise giyip çıkar duştan aşağı inner .

Facalı evi

Ömür bir süre ağladıktan sonra kalkıp ellini yüzünü yıkar aynadan kendine bakar saçlarını tarayıp düzeltir. Ömür odasının kapısının kilidini açar aşağı inner.

Emine: Ömür

Ömür: Efendim abla

Emine: Çıkmışsın odandan.

Ömür: Çıktım.

Emine: Gel konuşalım.

Ömür: Konuştuk ya abla daha neyi konuşucaz.

Emine: Ömür senin bildiğin gibi değil.

Behzat bahçeden içeri girer, geçip oturur.

Emine: Behzat sen ne zaman geldin.

Behzat: Çok olmadı geldiğim. Ömür sen niye geldin. Abla ben Ömür gelmicek demedim mi.

Ömür: Abim beni İlyas Çakırbey'liyle evlendiriyormuş ya ondan geldim.

Emine: Ömür abinin ne suçu var .

Ömür: Düşmanlık yüzünden beni tanımadığım bir adamla evlendiriyor bu neden yeter bence.

Emine: Ömür yeter anlamadan dinlemeden konuşma artık. Sen İlyasla evlenmezsen Behzat ölür.

Ömür: Ne nasıl neden

Emine: Masanın kararı bunu İlyasta secmedi.

Behzat: Ömür ilk uçakta yurtdışına geri dönüyorsun.

Ömür: Saçmalama Behzat ben hiç bir yere gitmiyorum. Madem masa böyle bir şey karar verdi olan olsun.

Behzat: Asıl sen saçmalama Ömür.

Emine: Behzat konuştuk bunları.

Behzat: Neyi konuştuk abla ya . Ben Bacımı o adama vermem.

Haşmet bahçeden içeri girer behzatın eminede bağırdığını görünce sinirlenir" Bağırma lan karıma"

Emine: Haşmet tamam konuşuyorduk biz.

Haşmet: gördüm nasıl konuştuğunuzu.

Ömür: A-abi konuşalım mı.

Haşmet: Emine ben odamdayım.

Behzat: Abi Ömürün de dediği gibi konuşlalım bi.

Haşmet: Konuşulucak bir şey kalmadı Behzat, ben dicemi dedim karar artık sizin.

Zorla Evlilik (Edho ömil) TAMAMLANDIWo Geschichten leben. Entdecke jetzt