İyi okumalar dilerim
Yeni bölüm 15 yorum 25 oyda gelicek.Behzat iki kahve yapıp Emine'nin karşısına oturur" Noldu anlat abla".
Emin: Anlatılacak bir şey yok kavga yaptık o kadar
Behzat: Peki konu ne
Emine: Film izliyorduk. Filmde adam kadını aldattı abin da adama hak verdi. Sence haklı değil miyim ben Behzat aldatan adama nasıl hak verilir.
Behzat: Haklısın abla hemde çok haklısın. Abim bu sıralar yoğun muhtemelen ondan düşünemedi öyle hemen cevap verdi.
Emine: Düşünseydi bana ne. Neyse ben odama çıkıyorum uyucam.
Behzat: Abim olmadan mı uyucan.
Emine: Abin kendi gitti ona git diyen olmadı o gitti diye uykusuz kalamam ben.
Behzat ne diceni bilemez" Haklısın abla. Hadi iyi geceler sana".
Emine" İyi geçeler Behzat" diyip odasına çıkar. Pjamalarını giyer yatakata oturup saate bakar.
Behzat Emine gittikten kahveleri mutfağı getirir. Odasına çıkar duş alır eşofman takımlarını giyer. Yatağına uzanır Ebruya mesaj atıp uyur.
Mesaj
İyi gecelerÇakırbeyli Evi
Hayriye yemeğini yedikten sonra kalkar "ben yatmaya gidirum iyi geceler uşağım".
İlyas: İyi geceler ana.
Ömür: İyi geçeler A-anne
Hayriye Ömüre döner" Hayriye hanım yeterli".
Ömür" Anladım
Hayirye odasına gider. Ömür ilyasa bakar" Annen niye bana böyle davranıyor ".
İlyas: Niye iyi davransın Ömür. Kimsin sen
Ömür bir şey demez kalkar masayı toparlamaya başlar.
İlyas: Noldu sesin kısıldı evlenmeden önce bağırıp çağırıyordun.
Ömür ilyasa cevap vermez kavga yapmak istemediği için. Ömür ilyasa cevap vermeyince sinirlenir yanına gider kolunu sıkar" Cevap ver lan bana".
Ömür: K-Kollarımı sıkma açıyor
İlyas: Cevap ver o zaman sana bir şey soyuyorum ama sen illah beni sinir ediyorsun.
Ömürün göz yaşlarını daha fazla tutamaz ilyasın yanında da ağlamak istemez başını aşağı eğer" Özür dilerim" diyip odaya çıkar hızlı bir şekilde".
İlyas Ömürün ağlamasına üzülür ama aklına zeki gelir masayı dağıtır.
Ömür odaya çıktığında ellini yüzünü yıkar aşağıdan sesler gelince aşağı koşar hemen. " İlyas".
Hayriye de inmiştir aşağı" İlyas noli ".
İlyas Hayriye'ye bakar " Yok bir şey Ana hadi sen odana. Ömür bakar" Sende etrafı toparlar".
Hayriye odasına gider. İlyas mutfağı gider elline rakı alır koltuğa geçer oturur.
Ömür mutfağı toparladıltan sonra ilyasın yanına gider karışısına geçer" İçki içemez olmaz mı".