Жахливий звук проникає в мозок, ніби знищуючи його зсередини. Я перевертаюся на іншу сторону із сподіванням, що він зникне, але цього не стається. Із заплющеними очима намагаюся нащупали телефон десь між подушок, але він не тут. Мені доводиться підвестися і знайти його в сумці.
Бляха, Кейті.
— Що?
— Ми приїдемо через годину, приведи себе і кімнату в порядок, якщо не хочеш проблем.
Я падаю на ліжко і стогну від ненависті до цього дня. Як соромно перед Кейті.
І Лу.
Бляха, Лу. Чому я повісила свій стан на незнайому людину? І як я дозволила собі настільки не контролювати ситуацію?
Я перевернулася на ліжку і накрила голову подушкою, сподіваючись втікти від безладу в думках. Але він зі мною. І змушує мою голову тріщати ще більше.
Сповіщення на телефоні спонукає мене знову встати і почати щось робити. Я швидко приймаю душ і прибираю в кімнаті. Моє тіло незадоволене цим, але вибору не було. Не хочу знову істерики.
Почувши, як відчиняються вхідні двері, я збігаю вниз і врізаюсь в маму. Вона нічого не каже, але кидає на мене незадоволений погляд. Ми обоє не хочемо сваритися в присутності Кейті, тому що дуже її любимо, але я вже відчуваю, що буде, коли вона поїде.
— Де були?
— Розбиралися з будинком бабусі, — відповідає мама та проходить у вітальну. — Люди такі жахливі.
Я усміхаюся, тому що вона постійно це каже, і притуляюся до Кейті. Відчуваю запах солодких парфумів і тепло, що вона випромінює.
— Збирайся, поїдемо десь гуляти, — Кейті цілує мене в лоб і теж прямує до дивану.
За двадцять хвилин ми вже опиняємося в машині Кейті, а я дістаю телефон, щоб вибрати музику. На дисплеї підсвічується повідомлення від Нейта. Мені би так хотілося, щоб він подбав про мене вчора, але нам обом цього не потрібно. Ми просто проводимо час разом, але мені так складно від цього. Я не кохаю його, але він потрібен мені. Я сама не сказала йому про свій стан і він не повинен був здогадатися, але, бляха, це Нейт дав мені траву і привів туди.
Видих.
Нейт: Чому вчора так раптово пішла? Не хочеш сьогодні до мене на ніч?
12:43