001 - ᴘʀᴏʟᴏɢᴜᴇ.

87 3 1
                                    

"𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙩𝙤 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙡𝙡 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮. 𝙁𝙚𝙚𝙡 𝙛𝙧𝙚𝙚 𝙩𝙤 𝙚𝙣𝙟𝙤𝙮 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙤𝙪𝙩𝙙𝙤𝙤𝙧𝙨 𝙤𝙧 𝙧𝙚𝙩𝙪𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙧𝙤𝙤𝙢𝙨. 𝙄𝙣 𝙖𝙣𝙮 𝙘𝙖𝙨𝙚, 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙧𝙚𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙪𝙡𝙡𝙚𝙨𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙬𝙞𝙨𝙚 𝙘𝙝𝙤𝙞𝙘𝙚𝙨." 𝙏𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙛𝙛 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧, 𝙖 𝙗𝙡𝙤𝙣𝙙𝙚 𝙡𝙖𝙙𝙮, 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥 𝙤𝙛 𝙧𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙨𝙚𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙖 𝙘𝙞𝙧𝙘𝙡𝙚 𝙤𝙛 𝙘𝙝𝙖𝙞𝙧𝙨 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙝𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙩𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙘𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧.

𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙤𝙙 𝙪𝙥 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙚𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙚𝙘𝙞𝙙𝙚𝙙 𝙞𝙩 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙗𝙚𝙣𝙚𝙛𝙞𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙚𝙥 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙜𝙖𝙧𝙙𝙚𝙣 𝙖𝙧𝙚𝙖 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙝𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙩𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙘𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧. 𝙎𝙝𝙚 𝙥𝙪𝙩 𝙤𝙣 𝙖 𝙥𝙖𝙞𝙧 𝙤𝙛 𝙜𝙡𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙞𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙪𝙥 𝙖 𝙨𝙝𝙤𝙫𝙚𝙡, 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙮 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙙𝙨 𝙛𝙞𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝘼𝙡𝙨𝙩𝙧𝙤𝙚𝙢𝙚𝙧𝙞𝙖, 𝘼𝙯𝙖𝙡𝙚𝙖, 𝙖𝙣𝙙 𝘽𝙪𝙩𝙩𝙚𝙧𝙘𝙪𝙥 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧𝙨. 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙛𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙖𝙣 𝙚𝙢𝙥𝙩𝙮 𝙨𝙥𝙤𝙩 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙚𝙜𝙖𝙣 𝙙𝙞𝙜𝙜𝙞𝙣𝙜, 𝙩𝙝𝙧𝙪𝙨𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙫𝙚𝙡 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙤𝙞𝙡 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙚𝙣𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙛𝙤𝙧𝙘𝙚 𝙩𝙤 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙣𝙤𝙩𝙞𝙘𝙚𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙢𝙖𝙧𝙠. 𝘼𝙡𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙜𝙖𝙧𝙙𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙖𝙨 𝙪𝙨𝙪𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙘𝙖𝙡𝙢𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙚𝙧, 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙞𝙘𝙪𝙡𝙖𝙧 𝙢𝙤𝙢𝙚𝙣𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩. 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙫𝙚𝙧𝙬𝙝𝙚𝙡𝙢𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙤𝙛 𝙧𝙚𝙜𝙧𝙚𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙫𝙪𝙡𝙣𝙚𝙧𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙩𝙮 𝙖𝙨 𝙨𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙞𝙣𝙪𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙙𝙞𝙜. 𝙎𝙝𝙚 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙩𝙧𝙖𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙨𝙚 𝙚𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙖 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙨𝙥𝙤𝙠𝙚 𝙪𝙥 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙝𝙚𝙧.

"..𝙈𝙨. 𝙎𝙘𝙖𝙧𝙩𝙤𝙧𝙘𝙘𝙞𝙤?" 𝙖 𝙛𝙚𝙢𝙖𝙡𝙚 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙖𝙙𝙙𝙧𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙.𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚'𝙨 𝙩𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙪𝙣𝙚𝙖𝙨𝙮 𝙗𝙪𝙩 𝙢𝙖𝙞𝙣𝙩𝙖𝙞𝙣𝙚𝙙 𝙖 𝙥𝙧𝙤𝙛𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡 𝙙𝙚𝙢𝙚𝙖𝙣𝙤𝙧. 𝙎𝙝𝙚 𝙩𝙪𝙧𝙣𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙖 𝙩𝙖𝙣 𝙬𝙤𝙢𝙖𝙣 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙝𝙖𝙞𝙧, 𝙙𝙧𝙚𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙖 𝙜𝙧𝙚𝙚𝙣 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙟𝙖𝙘𝙠𝙚𝙩, 𝙢𝙖𝙧𝙤𝙤𝙣 𝙨𝙝𝙞𝙧𝙩, 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙜𝙧𝙖𝙮 𝙥𝙖𝙣𝙩𝙨. 𝙏𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙢𝙖𝙣 𝙝𝙚𝙡𝙙 𝙖 𝙬𝙝𝙞𝙩𝙚 𝙣𝙤𝙩𝙚𝙗𝙤𝙤𝙠 𝙞𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙, 𝙞𝙣𝙙𝙞𝙘𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙡𝙮 𝙖 𝙧𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩𝙚𝙧."𝙄'𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮, 𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙖𝙫𝙖𝙞𝙡𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨," 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙘𝙤𝙡𝙙𝙡𝙮, 𝙨𝙝𝙞𝙛𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙖𝙯𝙚 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙢𝙖𝙣 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙙𝙨. "𝙈𝙮 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙅𝙚𝙨𝙨𝙞𝙘𝙖 𝙍𝙤𝙗𝙚𝙧𝙩𝙨, 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙬𝙤𝙧𝙠 𝙖𝙨 𝙖 𝙟𝙤𝙪𝙧𝙣𝙖𝙡𝙞𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙝𝙚 𝙎𝙩𝙖𝙧-𝙇𝙚𝙙𝙜𝙚𝙧. 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙖𝙨𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙧 𝙩𝙬𝙤 𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣𝙨, 𝙈𝙨. 𝙎𝙘𝙖𝙧𝙩𝙤𝙧𝙘𝙘𝙞𝙤," 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩𝙚𝙧 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙨𝙩𝙚𝙙.𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙡𝙚𝙩 𝙤𝙪𝙩 𝙖 𝙛𝙧𝙪𝙨𝙩𝙧𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙙𝙚𝙛𝙚𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙨𝙞𝙜𝙝. "𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙮 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣, 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙢𝙚 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙚," 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙢𝙪𝙩𝙩𝙚𝙧𝙚𝙙 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖𝙣𝙣𝙤𝙮𝙖𝙣𝙘𝙚.

"𝘼𝙡𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩, 𝙤𝙣𝙚 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙡 𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣. 𝘿𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙮 𝙧𝙚𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙤𝙛 𝙖.." 𝙅𝙚𝙨𝙨𝙞𝙘𝙖 𝙜𝙡𝙖𝙣𝙘𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙣𝙤𝙩𝙚𝙥𝙖𝙙, "𝙔/𝙉 𝙇/𝙉?" "𝙉𝙤," 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙧𝙚𝙥𝙡𝙞𝙚𝙙 𝙘𝙪𝙧𝙩𝙡𝙮. 𝙄𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙚𝙫𝙞𝙙𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙞𝙨𝙝𝙤𝙣𝙚𝙨𝙩, 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙥𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙅𝙚𝙨𝙨𝙞𝙘𝙖 𝙩𝙤 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙖 𝙘𝙖𝙧𝙙. "𝙄𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙧𝙚𝙘𝙤𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙨𝙝𝙖𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙮 𝙞𝙣𝙛𝙤𝙧𝙢𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙢𝙚, 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙚𝙨𝙞𝙩𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙤 𝙧𝙚𝙛𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙢𝙮 𝙘𝙖𝙧𝙙." 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙮 𝙣𝙤𝙙𝙙𝙚𝙙 𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙬𝙖𝙮.





A/N
I don't really know how long it will take me to update a next chapter to this but I will eventually considering this chapter is unbelievably short. For now, thank you for reading!

𝘾𝙡𝙤𝙨𝙪𝙧𝙚 ; 𝙉𝙖𝙩𝙖𝙡𝙞𝙚 𝙎𝙘𝙖𝙧𝙩𝙤𝙧𝙘𝙘𝙞𝙤Where stories live. Discover now