6.bölüm

9 1 2
                                    

Vallahi iki ay atlamak zorundaydım her gün aynı şeyleri yazamam bendeki de bilek yani aaaa neyse hemen geçelim hikayemize
Vote atmayı da unutmayın ha 🌹

  
Şu iki ayda her gün aynı rutindi hemen hemen sadece sevda ve yankı flört oldular aslında yankı sevgili olmak istedi ama sevda daha çok erken olduğunu söyledi değişen bir şey daha vardı aslında simurg..

Bana bir farklı bakıyordu artık sanki aşık gibi evet eskiden de bana çok iyi davranıyordu ama bu günlerde sanki ayrı bir bakışı var davranışlarından değil gözlerinden okunuyor artık birşeyler yada ben öyle sanıyorum bilmiyorum.

"Günaydın gençler" dedim sevdanin omuzuna iki elimi koyarken hafta sonuydu üçü de uyanmıştı simurg ve yankı PC oynuyorlardi çok güzeller be "günaydın küllerinden doğan kız" dedi simurg artık alıştım bana böyle hitap ediyordu "neden beni iyandirmadiniz yankınin bir ofadesini alırdım" "ooo Anka iddalı duruyor yankı bittin sen" dedi sevda "küllerinden doğan kız" "efendim" "bir şeyde de iyi olma be" dedi simurg "maalesef öyle bir seçenek yok" dedi sevda "eee ne uzattiniz yankı hadi bir el atalım dedim..

"Noldu yankı şiştin mi hıı" dedim"6-0 görünce dondun demiii kshdjks" (gülme efektini nasıl yapiyim bilemedim .d) 6-0 yenmiştim nasıl oldu bilmiyorum ama lan oynamayı da bilmiyorum ki neyse işte biraz oynadık sonra sıkıldık ben odama çekildim sevdaya ve bana iki oda hazirlatmişlardi özel eşyalarimizi taşimiştik sadece yani kıyafet kitap makyaj malzemeleri fln yani küçük şeyleri dolap yatak gibi şeyler zaten ordaydi..

Biraz telefonda oyalandim ama sarmiyordu iki aydır sadece simurg yankı sevda ve ben başka kimseyle vakit geçirmiyorduk çok sıkılmıştım artık sürekli aynı şeyler evden de çok çıkasım gelmiyordu ama yankı ve Sevda sürekli disardaydilar geziyolar tozuyorlar eğleniyorlardı onlar çiftti ve yalnız kalmaya ihtiyaçlari vardı birbirlerini taniyorlardı bende simurga kalmiştim yani hani o da sıkıcı değil şimdi ama sevdanin yeri bir başka bende..

Ben bunları düşünürken kapı tıklatıldı "gir" "biraz dolaşalımmı" dedi simurg ciddi bir şekilde "tamam beş dakikaya geliyorum" dedim çıkınca uzerime yine herzamanki gibi cargo pantolon ve siyah bir crop giydim ve indim simurg beni dışarda bekliyordu yanına gittim yürümeye başladık birşey soyliyecekti kıvranıp duruyordu ağzini açiyordu sonra vazgeçip geri kapanıyordu  "simurg çıktığımızdan beri kıvranıp duruyorsun bir şey mi oldu?" biraz sessiz kaldı sonra "seni bir yere goturucem" dedi elimden tutup sahil kenarına gelmiştik yerde bir örtü ve üstünde de bir piknik sepeti vardı "gel" dedi zaten elimi tutup götürürken ben hala şoktaydim sorgusuz sualsiz gidiyordum onla örtünün üzerine oturduk ve ayın denize vuran yansımasını izlemeye başladık sonra simurg dudaklarını aralayıp "seni seviyorum küllerinden doğan kız benimle çıkar mısın?" dedi şok içinde ona döndüm evet beni sürekli şoka uğratiyordu söyledikleri ve yaptıklarıyla çünkü yaptığı söylediği her şey ilkdi ilk kez biriyle flört edicektim ilk kez biri elimi tuttu ilk kez biriyle bu sahil kenarinda romantik bir akşam geçiriyordum ve ilk kez bir insana gördüğüm andan itibaren bağlanmıştım..

"Ne" dedim şaşırarak "EEYY DÜNYALAR GÜZELİ KÜLLERİNDEN DOĞAN KIZ BENİMLE ÇIKARMISIN ÇÜNKÜ SENİ ÇOK SEVİYORUM" dedi bağırarak...

Beni seviyor
Beni seviyor
Simurg beni seviyor
O beni seviyor
Beni seviyor
İnanamıyorum simurg beni seviyor ne diyicem şimdi ona ne yapmalıyım bilmiyorum ya bilmiyorum..

Sonra deli cesareti geldi bir anda bana ve bağırdım "EVET KÜLLERİNDEN DOĞAN ADAM EVET SEVDİĞİM ADAM SENİNLE CIKARIIIMM" dedim sonra simurg elimi tuttu beni kaldırdı anlini anlima yasladı bir kaç saniye öyle kaldık sonra elimi bırakmadan "DAĞLAR TAŞLAR DENİZLER DUYUN SEVDİĞİM KIZ DA BENİ SEVİYOR DUYSUN HERKES SEVİYORUM ULAN SEVİYOOORRRRUUMMM"..

Oooo olaylar olaylar vallahi daha fazla bekleyemedim ama daha çok olaylar dönücek spoi isterseniz bana yazın ama çok da vermem hani biraz ip ucu sadece 🌹

Anka Ve SimurgHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin