Merhabaaaaaaaaaaa ✧◝(⁰▿⁰)◜✧
Kdkckfkfkfkfkfkfkfid
Bir süredir düşünüyordum. Diyordum ki bir kitap yazayım ama üf! Yarış oradan, çete oradan, güçlü kadın karakter oradan, her şey buradan! Ve Cambazlar Çetesi ni yazmaya başladım. İlk bölüm olduğu ve olaylar yeni yeni başladığı için biraz kısa bölümler giderek uzayacak.
Oy atmayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalarrr
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Dünyanın bana anlatılan toz pembe hikayeler gibi olmadığını anladığımda, Çocukluğumu o toz dolu depolara atmıştım.
Bir saattir aynı cümleyi okuyup da hiçbir şey anlamadığım o zaman dilimindeydim. Güneş, aya izin vermiyor gibi yavaşça batarken son ışıklarını yüzüme gönderiyordu.
Maalesef artık zamanım kalmadığını anlamıştım. Abim yüzünden ilk kez geldiğim bu yerde beni nelerin karşılayacağını çok merak ediyordum. Bu garip yarışın ortasında ne işim olduğunu da bilmiyordum.
Yasadışı bir yerde ne aradığımı merak ediyordum.
Arabaya çığlık attırarak yarış alanındaki diğer arabanın yanında durdum. Elimdeki kitabı sıkı sıkı tutuyordum. Etrafa göz gezdirirken aklım abimin buna nasıl izin verdiğindeydi. Gerçi, onu zorlayan da bendim.
Panik atak krizinin beni şu anda bulamaması için dua ediyordum.
Sakın ol, Zeliha.
Derin bir nefes alarak elimdeki kitabı yolcu koltuğuna bıraktım ve duyabildiğim kadarıyla arabanın arkasındaki seslere kulak verdim. Tabii, verebildiğim kadarıyla.
"Evet, saygıdeğer üyeler! Bahisler fazlasıyla kabarık! Bugün 5 büyük çetenin de heyecanlı olduğu bir gün!"
Ah, şu Utkan ve yine olayları abartması.
"Bugün Hayalet mi yoksa Gölge Çetesi mi kazanacak büyük bir merak konusu!" Bahisler ya da bu lanet çete savaşları umurumda değildi, umurumda olan tek şey yarışı büyük bir keyifle kazanmaktı.
"O halde üç deyince!" Dışarıdan tezahürat ve ıslık sesleri yükseliyordu. İki düşman çetenin yarışı herkesi meraka düşüyordu. Ama en çok merak konusu, bendim.
Kimsenin daha önce hiç görmediği, ama duydukları ve ağırlığını üzerlerinde hissettikleri gizli üye.
Özaslan Grup'un prensesi, tüm mirasın yegane sahibiydim. Abim ve kuzenim dışında tüm ailenin nefret ettiği kızdım. Hedefini asla ıskalamayan bir nişancı, çok iyi araba kullanan bir Türkiye şampiyonuydum.
Ben her şeydim çünkü içim o kadar boştu ki yaptığım her şey bu boşluğa doluyor, kapatmak yerine bunu daha da büyütüyordu.
Yasa dışı işlere bulaşmayı sevmezdim. Lakin abimin arkasını toplamak çoğunlukla bana kalırdı.
Benim aksine abim Gökhan Özaslan, yasa dışı işlere bayılırdı. Gölge Çetesi'nin lideriydi ama biricik kız kardeşinin bu yere, çetelere ve yarışlara ilk gelişiydi.
Kurt sürüsünün önüne atılmış gibi hissediyordum.
Ama ben Zeliha Özaslan, o kurt sürüsüne liderlik etmeyi bilirdim.
"BİR!" Arabada sorun yoktu, yani hazırdım.
"İKİ!" Soluma baktığımda Hayalat Çetesi'nin lideri Zack'i gördüm. Sadece önüne odaklanmış ve bu bilinmeyen üyeyi yenmek istiyordu. Arabaya gaz verdim ve resmen çığlık atmasına sebep oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cambazlar Çetesi
Teen Fictionbir yarış hikayesi... "Burada ne aradığını sordum!" Sert sesim kendinden emindi, korkusuzdu. Kaybedecek hiçbir şeyi kalmamış bir insan gibiydi. "Beni tanımaman, senin hatan." Sakindi, korkutucu bir şekilde sakindi sesi. Gözleri hala buz gibi bakıyor...