Harry, almış olduğu beyaz üzerinde çiçek desenleri olan takımının da ceketini üzerine geçirdiğinde saçlarını elleriyle düzeltti ve hemen Natalia'nın yanına gitti. (medya Harry'nin ve Louis'nin düğünde giyindiği takım.)
Natalia'nın gelinliği üzerinde saçları yapılmış ve makyajı da bitmek üzereydi. Harry, hemen onun yanına gidip sevinçle gülümsedi ''Şahane gözüküyorsun...''
Natalia'da kocaman gülümsedi ''Harry, lütfen beni düğünden önce ağlatmamaya çalış... Bekarlığa veda partisinde deli gibi ağladık zaten.''
Harry, gülümserken konuşmuştu ''O kadar içeceğini kim bilebilirdi. Evlenmek istemiyorsan söyle.''
Natalia, gülümsedi ''Evlenmek... Özellikle Jack'le aşık olduğum adamla evlenmek. Benim hayalim ama o gece bütün hayatımı düşündüm nasıl buraya geldiğimi, neler yaşadığımı... Hayatımın sonu gibi değildi herkes böyle düşündüğümü sandı ama aksine daha çok hayatımda yeni ve evli bir sayfa açıyor olmak iyi hissettirdi, tamamen mutluluk göz yaşlarıydı.''
Harry, en yakın arkadaşının elini tutarken konuştu ''Seninle gurur duyuyorum Nat.''
Natalia, elleriyle kendine yelpaze yaptı ağlamaması gerekiyordu. Harry hemen durumu toparlamaya çalıştı ''Ağlamak yok, bugün sadece evlenmek, içmek ve dans etmek var. Deli dolu bir düğün yaşatacağıma emin ol.''
Natalia, gülümsedi gelinliği üzerinde ki küçük kar taneli desenlere baktı bu fikir Harry'den çıkmıştı. Her zaman her şeyi kusursuz hazırlaması Natalia'yı mutlu ediyordu.
Harry, biraz daha sohbet ve kahkahanın üzerine aşağıya indi ve yemeklerin hazırlandığı resepsiyonun altında ki kata indi. Bir şampanya ve 2 bardak alıp yukarı çıktı asansör lobi de durduğunda Louis gelmişti.
''Louis! Hoş geldin.''
Harry, Louis'ye kollarını dolarken. Louis, ona sıkıca sarıldı ve onda göz gezdirdi ''Mükemmel gözüküyorsun.''
Harry'de kocaman gülümsedi ''Sende bu takımların içerisinde...'' Bir anlık duraksadı diyeceği kelime ağzından çıkamadı, çünkü Louis rahatsız olabilir diye düşündü ''Muhteşemsin.''
Louis, ne demek istediğini anlarcasına sırıtıp dudaklarını yaladı ve kaşlarını oynattı. O sırada asansör salonların olduğu kata çıkıyordu ''Çok teşekkürler Harry. O şampanya ve bardaklar Natalia ile senin için mi?''
Harry, bir süre şampanyaya baktı ''Yani öyleydi ama sanırım Natalia'ya başka bir şampanya gerek. Beni takip et.''
Düğün salonuna geldiklerinde, asansörden inip Louis'nin ellerinden çekiştirip hemen arka bölümlerden bir yere gitmişlerdi. Düğün salonunun önünden geçerken Harry sabahtan beri uğraştığı orkestracıların gelmesine çok sevinmişti. Sabahtan beri sorun çıkarıyorlardı, ama Harry tabii ki de olaya dahil olup hemen halletmişti.
Louis'yi hızlıca çekiştirdi ve arka odalarda pencereleri büyük ve açık olan bir odaya girdiler, oda genişti ve eski bir piyano vardı.
Harry, kapıyı kapatıp Louis'yi çekmişti ''Hadi bakalım bekarlığa veda gecesinde ne yaptığını anlat. Şampanyayı biz içebiliriz Natalia'ya daha bir sürü şampanya var zaten.''
Louis, gülümserken eski piyanonun üzerine oturmuş ve Harry'de karşısına geçmişti. Şampanyayı açıp kadehlere koymuş ve sonra Louis, şampanyadan bir yudum alıp konuşmaya başlamıştı.
''Jack, gerçekten soyunacak kadar içti bende biraz onunla uğraştım ama bu bekarlığa veda partisi ve bekar olarak geçirdiği son gün diye bende kafayı buldum ve bir sürü shot attık sabah uyandığımda hala sarhoştum...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mistletoe | Larry Stylinson [✔]
FanfictionBütün klişe aşk hikayelerini unutun... bu tam size göre!! 🎄 Güzel kıvırcık saçları ve enerjik yapısıyla her zaman dikkat çeken başarılı tasarımcı Harry Styles, New York'a, yakın arkadaşının noel düğününü düzenlemesinde yardımcı olmak amacıyla gelir...