twenty eight & mistletoe final 🎄

30 11 6
                                    

4 Yıl sonra Londra, İngiltere

Louis, uçaktan indiğinde derin bir iç çekti. Dışarı da duran hayran topluluklarının sesi buraya kadar geliyordu. Yarın Londra'da konseri vardı, kocaman bir alanda olacaktı.

Yanında ki güvenliklerle beraber çıkışa doğru ilerlediler. 

Elinde ki eşyalarını yanında ki adama verirken bir yandan sırıtarak havalimanına girdi, ve hayranların çığlıklarını duyduğu anda sırıtışı, gülümsemeye döndü. Bunu yapmayı seviyordu, ne zaman yeni bir ülkeye girse hemen hayranları onu havalimanında karşılıyorlardır ve bu onu çok mutlu ediyordu.

4 yıldır kendine güzel bir kariyer kazandırmıştı, 4 sene önce Instagram'ı aktif kullanmaya başlamış ve ünlü şarkıları seslendirmişti böylece bir kitleyi çoktan çekmişti. Daha sonra kendine yeni bir stüdyo yaptıracak paraya erişmiş ve önce kendine ait resmi stüdyosunu yaptırmış sonra, reklam ve tek parçalık şarkılarını ve demo kayıtları yayınlamaya başlamışlardı.

Bunun her bir aşamasından çok zevk aldığını hissetmişti, boş vakitlerinde üniversite derslerini de ilerletiyordu çünkü boş durmayı sevmiyordu. Zaten o dönemlerde Harry ile tanıştığı için derslerini biraz koy vermişti. 

Ama daha sonrasında her şey düzene oturmuştu, Harry ona Jeff'in beraber görülmemelerini istediğini söylediğinde çok büyük bir kavga etmişlerdi, ama sanırım kavga ettikten sonra ki barışmaları onları daha da çok bağlamıştı birbirlerine.

Yine de bunca şeyi onun sayesinde yaptığını fark ettiğinde, seviniyordu. Çünkü bir çok kez kavga etseler de Louis onu aynı Jack'in düğün salonunda ilk gördüğü gün ki gibi beğeniyordu, aynı ilk beraber geçirdikleri geceleri gibi seviyordu.

4 yıl boyunca kendilerini medyadan sakladılar, ama hiç bir zaman başarılı olamadılar.

Hayranlar şimdiden bile onların kendilerini saklayarak, isimlerini değiştirerek girdikleri otelleri araştırıp her şeyi tereyağından kıl çeker gibi buluyorlardı.

Harry'ye göre paplanmak istemeyen paplanmazdı bu yüzden, gittikleri her yerde arkalarından kanıt bırakıyorlardı.

Çünkü medyadan saklanmalarını isteyen kişi Jeff'ten başkası değildi, ama eğer arkalarında sadece küçük kanıtlar bırakırlarsa Jeff ikisini de suçlayamazdı.

Louis, 2. albüm turnesine çıktığından beri hayatının bu kadar değişmiş olması ona oldukça garip geliyordu.

Harry'i düşündüğünde kocaman gülümsedi bu akşam ki planları eğer tamamen güzel ilerlerse hayatının 2. bir dönüm noktasına erişecekti.

Mutlulukla kendisini bekleyen büyük siyah arabaya bindi ve iç çekti, sürekli ülke değiştirip farklı yerlerde sahne almak yorucuydu ama günün sonunda hayranlarını görmek ve orada şarkı söylemek onu mutlu eden şeydi.

Bu turun tek olumsuz tarafı her gün Harry'i özlüyor oluşuydu, o turnedeyken Harry Princess Park'ta ki evlerinde oturuyor ve yeni tasarımının son rötuşlarını atıyordu. 

Ama bugün çok daha farklı bir gündü kendisinden 2,5 saat sonra Harry'de buraya gelecekti. Zaten çok uzak bir yol yoktu onun için ne olur ne olmaz araba yollatmıştı.

Fanlar şimdiden ikisinin de aynı ülkede bulunma durumunu konuşurken Louis, arabanın durmasıyla düşüncelerinden sıyrıldı.

Geldikleri otelin önünde indi ve yanına yaklaşan fotoğrafçıları umursamadan içeriye girdi, peşinden gelen 2 güvenliğinin varlığını da hissediyordu.

İçeriye girdi ve giriş işlemlerini halletti, onu gören çalışan ve danışmada ki kadınlar hemen kendilerini düzeltip tüm odaklarını Louis'ye vermişlerdi.

Mistletoe | Larry Stylinson [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin