פרק 4 אני לא מאוהב

4 1 0
                                    

מייקל
אני ואלכס הלכנו לחדרים ואנחנו באותו חדר אחרי שראיתי היום את ירין מקרוב היא נראתה אפילו יותר יפה "תגיד" אמר אלכס בזמן שהוא החליף חולצה "מה" עניתי "יש מצב שאתה בעיניין של זאתי שנפלה אלייך בטעות איך קראו לה? ירון? " שאל אלכס "ירין ואני לא מאוהב בה פשוט היא נפלה אליי בטעות אז מה יכולתי לעשות ? אז שאלתי אותה עם היא בסדר" עניתי לו בזמן שהחלפתי בגדים "אבל איך שאתה הסתכלת אליה זה נראה שאתם מאוהבים" אמר "מה הקשר אני לא מאוהב בה היא חמודה אבל לא יותר מזה" עניתי לו "היא חמודה חחחחח אתה בדוק מאוהב בה" התגרה בי "סתום דביל" זרקתי לו כרית "טוב צריך להתארגן לארוחה צהריים"

אני ואלכס הלכנו לארוחה צהריים וראיתי את ירין ליד איזה בלונדינית היא לקחה צלחת ושמה אוכל לא היה לה מקום לשבת "היי ירין" באתי אליה "היי" ענתה "רוצה לשבת איתי ועם עוד כמה חברים? " שאלתי אותה פאק היא הייתה סקסית ברמות שמה גופיה לבנה אם גקט עור וגינס צמוד "בסדר גם איימי תבוא" אמרה לי "מי זאת איימי? " שאלתי כי לא ידעתי מי זאת "אה זאת חברה שלי אה הנה היא אני אכיר ביניכם" אמרה "איימי תכירי זה מייקל" אמרה ירין "שלום" אמרתי ושלחתי לה יד "נעים להכיר" אמרה איימי ושלחה לו יד בחזרה "טוב בואו"אמרתי והובלתי אותם לשולחן וירין ואיימי ישבו ליד החלון ואני ואלכס ישבנו איתם פנים מול פנים "אז אלכס תכיר ירין ואיימי "שלום מה קורה בנות" אמר אלכס "בסדר" אמרו ירין ואיימי בזמן שהם אכלו "מה איתך" שאלה איימי שנראת ממש מעוניינת בו "אני בסדר גמור"

זה היה פרק קצר מקווה שתאהבו

הקיץ של יריןWhere stories live. Discover now