Nasz pocałunek był namiętny na dodatek usłyszałam że na telewizorze wyłączyła się piosenka Bathroom od Montell Fish. W pewnym momencie chłopak przerwał nasz pocałunek.
-przyszłem tu porozmawiać później możemy całować się ile wlezie- zaśmiał się
-no dobraa
- a no i zanim cokolwiek powiem to twój brat to idiota- powiedział wyjmując pudełeczko prezerwatyw nie musiał nic mówić sama sobie dopowiedziałam co odwalił Kuba więc otworzyłam drzwi od mojego pokoju i weszłam do jego
- idiota - rzekłam szybko i wróciłam do blondyna.
- dobra wracając, zależy mi na tobie-wyznał - w chuj mi na tobie zależy, nigdy się tak dobrze nie czułem przy kimś jak przy tobie.
- wiesz co raz się żyje, mi też zależy na tobie i cię kurwa chyba kocham ale znamy się o wiele za mało-oznajmiłam
-dlatego zostawmy to tak jak było i jak minie trochę czasu to zadecydujemy dobra?- powiedział, nie wiem dlaczego zabolały mnie jego słowa ale zgadzałam się z nim. Chłopak wyszedł z pokoju a ja jednie stałam w tym samym miejscu. Nie wiedziałam co zrobić. Czyli nic dla niego nie znaczyłam?Przez następne dni nie rozmawialiśmy praktycznie, jedynie się witaliśmy ze sobą aż w końcu pojechał. Od tamtej rozmowy czułam straszną pustkę.
POV Kostek
Wróciłem już do domu genzie. Strasznie tęsknię za Darią. Stwierdziłem że pogadam o tym z Hanią bo jej jedynie ufam więc poszłem na dół gdzie domyślałem się że była.
- Hanią możemy pogadać? - zapytałem
- jasne chodź- odpowiedziała
Poszliśmy do mnie do pokoju a ja usiadłem na łóżku.
- co tam Kostek
- Jak byłem u tego kolegi ostatnio to spodobała mi się jego siostra cioteczna z którą mieszka no i pocałowaliśmy się ale podjęliśmy decyzję że zostawimy tą relację jak była ale ja za nią tęsknię- wytłumaczyłem
-Oliwier jeśli ci na niej zależy to pogadaj z nią jeszcze raz, pojedź do niej i porozmawiajcie- poradziła mi blondynka
-masz rację, dziękuję Hania- rzekłem po czym przytuliłem przyjaciółkę, Hania była dla mnie jak siostra więc posłuchałem się jej i odrazu wsiadłem do samochodu i ruszyłem w stronę jej jak i Kuby domu wcześniej informując przyjaciela że przyjadę z nią porozmawiać na co się jak najbardziej się zgodził.Kuba odrazu wpuścił mnie do domu a ja skierowałem się w stronę pokoju brunetki..
POV Daria
Usłyszałam pukanie do pokoju, Kuba zazwyczaj pisał mi że idzie do mnie i poprostu wchodził więc zdziwiłam się ale poszłam otworzyć a za drzwiami czekał Oliwier.
-musimy porozmawiać - powiedział
- skoro tak mówisz to chyba musimy- odpowiedziałam nie dając znaku że przez ostatnie dni ciągle o nim myślałam.
-Daria ja cię kocham kurwa mac nie mogę przestać o tobie myśleć chce żebyś była moją a je chce być twój nie mogę tego w sobie trzymać.- wyznał chłopak
-ja tez Oliwier cholera, kocham cię i nie chce nikogo inneg, chce ciebie
- czy mogę mieć ten zaszczyt i zostać twoim chłopakiem. - zapytał
- kurwa jeszcze pytasz oczywiście że tak
Przytuliłam się do Kostka tak jakbym nie widziała go miliony lat.
- chodź zabiorę cię gdzieś- rzekł
Nic nie odpowiedziałam tylko poszłam za chłopakiem, pożegnaliśmy się z Kubą i wyszliśmy. Jeździliśmy chwilę po mieście i rozmawialiśmy aż dojechaliśmy do znajomego mi przez YouTube domu, domu genzie.
- poznasz genziaków- uśmiechnął się blondyn
- o kurczę nie spodziewałam się tego ale no dobra.
Byłam dosyć zestresowana bo jednak no jeszcze nie dawno tylko oglądałam ten dom na YT a teraz tu jestem.
-Moi drodzy chcę wam kogoś przedstawić- powiedział dosyć głośno chłopak a każdy zebrał się w salonie.
- to jest Daria, moja dziewczyna- popatrzył się na mnie a ja podeszłam do niego i jedynie się uśmiechnęłam i lekko pomachałam.
- ooo to ty jesteś tą dziewczyną marzeń o której Kostek opowiadał- rzekła Hania i podeszła mnie przytulić tak jak reszta dziewczyn.Poszliśmy z Oliwierem do jego pokoju, powiem szczerze, jest bardzo ciekawy ale mój w sumie też jest specyficzny.
-ciekawie tu masz- powiedziałam rozglądając się dalej po czterech ścianach.
-dzięki dzięki Ty też masz dosyć ciekawy- odpowiedział.Leżeliśmy i oglądaliśmy film nawet nie wiem kiedy zasnęłam wtulona w Oliwiera...
—————————————————-
Przepraszam że taki krótki ale wylogowało mnie z Wattpada i straciłam cały rozdział który napisałam wcześniej jutro będzie dłuższy.Milego dnia/ miłej nocy
~Autorka
CZYTASZ
Destiny | Kostek
Romance17 letnia Daria Nowak mieszka z wujkiem i ciocią oraz bratem ciotecznym Kubą. Pewnego dnia Kuba przyprowadza swojego kolegę....