Temmuz, 2005
Zaten gecenin geç saatleriydi. Takemichi az önce kız arkadaşının evini, Tachibana Hinata'yı ziyaret etti. Artık onun görevi mümkün olduğu kadar Hinata'yı ölmekten kurtarmak, artık kötü olan Toman çetesinin veya 2017'de Kanto Manji Çetesi olarak bilinen karanlık geleceğinin
Hinata'yı öldürmesini önlemekti.'On iki yıl sonra' diye düşündü. 'Hina ve ben
çıkmayacağız. Yıllardır birbirimizi görmemiştik.' Takemichi boş yayanın ortasında duruyordu.'Seni koruyacağım Hanagaki-kun!' Sözleri
Takemichi'nin zihninde yankılanıyordu.'Ama o...'
"...onun ölmemesi gerekiyor!" Ağlıyor.
"Ee... affedersiniz?"
Bir ses onu düşüncelerinden ayırdı. Takemichi
arkasına baktığında kendi yaşlarında, düğmeleri açık kırmızı siyah kareli bir gömlek giyen,
içindeki siyah atletini, siyah kot şortunu ve siyah ayakkabılarını gösteren bir kız gördü.Saçları omuzlarına kadar iniyordu ama perçemlerini yüzünden uzak tutmak için gümüş renkli bir çiçek tokası vardı.
"Hey-woah. Kafan karıştı sanırım. İyi misin?" Diye sordu tekrar.
'Ha? O kim? Neden bu kadar tanıdık geliyor?'
Takemichi, önündeki kızı nerede gördüğünü hatırlamaya çalışırken bir süre istemeden ona baktı.
"Merhaba?" Kız dikkatle kendisine bakmasından rahatsız olduğu için ve çocuğun transını bozmak için elini önünde salladı.
"Ah! Özür dilerim! Ben-sadece... seni tanıyor
muyum?" Tereddüt ederek sordu."Tanıtımları sonraya saklayabiliriz. Şimdi tedavi olman lazım, yoksa yaraların enfeksiyon kapar." Takemichi'nin bileğinden tutup onu sürükledi.
"Vay be!" Takemichi düşmekten kendini toparladı ve onun hızına yetişti. Nasıl bu kadar hızlı yürüyor?
"Ama-"
"Sorun değil, sorun değil. Yürüyebilirsin, değil mi?" Kız aniden durdu ve neredeyse sahte sarışının sırtına çarpmasına neden olacaktı.
"Evet."
"İyi, hadi gidelim."
Takemichi'nin onunla gitmekten başka seçeneği yoktu.
☆
"Geri döndüm!" Kız evine girdiğinde bağırdı.
"Eve hoş geldin canım." Yaşlı bir kadının sesi onları mutfaktan selamladı.
"Eve birini getirdim. Umarım sakıncası yoktur
anne." Annesine söyledi."Sorun değil. Sadece onlara içecek getir canım."
Ön kapıda beceriksizce duran Takemichi'ye baktı.'Beni gerçekten evine mi getirdi? Ve ben onu
tanımıyorum bile?' Paniğe kapıldı."Salonda oturabilirsin, içecek bir şey ister misin?" Diye sordu kız.
"Ah, su iyi olur. Teşekkür ederim." dedi.
Kız buna yanıt olarak mırıldandı, "Ben ilk yardım çantasını alacağım. Hemen döneceğim." Yukarı koşmadan önce konuştu.
Takemichi, kız gözden kaybolduktan sonra evin
etrafına baktı. Yaşlı bayanın lavaboda yıkanan tabak ve mutfak eşyalarının tıngırdayan sesini duyabiliyordu. Gözleri onun, arkadaşlarının ve ailesinin portreleri ve çerçeveleriyle dolu yemek odasının yanındaki masaya çevrildi. Ama gözüne çarpan şey, genç kızın iki sarı saçlı oğlanla çekilmiş fotoğrafıydı. İkisinin arasındaydı ve üçünün de yüzünde parlak bir gülümseme vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fᴀᴄ̧ᴀᴅᴇ (Tokyo Revengers)
Hayran KurguY/N L/N Mizo Ortaokulunda üçüncü sınıf öğrencisidir. Aynı zamanda saygın bir öğrenci konseyi başkanıdır. Mükemmel notları, güzelliği ve yetenekleriyle her şeye sahiptir. Okuldaki herkes onu idolleştiriyordur. Peki okul dışında ne yapıyor? Bir çeteni...