0.2

112 11 9
                                    

-6 ay sonra Esin'den-

Kerem'e Nico'nun neden gittiğini sorduğumda özel sebepleri olduğunu söyledi, ne kadar zorlasam da detay vermedi. O zamandan beri lig başlamıştı, zirve için kıran kırana bir mücadele vardı. Halil pek fazla forma şansı bulamasa da benim yanımda, Galatasaray'da ve arkadaşlarıyla olduğu için mutluydu. Yani en azından öyle görünüyordu.

Ara transfer dönemi gelmişti bir ihtimal Nico tekrar bize gelebilirdi çünkü manşetlerde Aston Villa'yı yeterince etkileyemediğinden bahsediyordu. Burada daha mutlu görünüyordu zaten, onun ailesi gibiydi Galatasaray taraftarı. Bu yüzden de kesinlikle geri dönmesini isterdim.

Halil'le aramız bozuk gibiydi ve neden olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu sanki kaçıp duruyordu benden. Her konuşmaya çalıştığımda Okan Hoca'nın çağırmasını falan bahane olarak kullanıyordu bu konuyu, Kerem'e neden olabileceğini sorduğumda ise bana kesin bir şey söylememişti sadece kafası biraz karışık demişti.

Şu an da Halil'in evine gidiyordum ne olduğunu anlayabilmek için. İşine geldiği gibi davranamazdı, eğer bir sorun varsa birlikte çözmeliydik. Kapısının önüne geldiğimde stresten ellerim terlemeye başlamıştı, üstüme sildikten sonra kapıyı çaldım. Çok zaman geçmeden Halil kapıyı açtı ve sıcak bir şekilde karşıladı beni, hayırlısı bakalım.

Halil: Naptın yavrum?

Esin: Valla napıyım sana sormalı asıl

Halil: Neden hayırdır

Esin: Bu aralar biraz dengesiz davranıyorsun bana karşı

Halil: Kusura bakma hiç fark etmedim, daha dikkatli olmaya çalışırım güzelim. Pasta almıştım gel yiyelim

Mutfağa doğru Halil'i takip ettim

Esin: Yardım edeyim?

Halil: Yok yavrum otur sen ben hallederim

Onun pasta kesişini izlerken mesaj sesi geldi

Esin: Mesaj geldi sana

Halil: Okusana

Esin: Sorun olmasın

Halil: Yok ne sorunu, şifremi biliyorsun zaten

Telefonuna şifreyi girip gelen mesaj bildirimine tıkladım ve sesli okumaya başladım

Esin: "Bak sana İngiltere'den de teklif var hem orada istediğin şansı elde edemiyorsun. Uzatmasan işte gel burada tekrar beraber olalım, geçirdiğimiz 2 ay çok güzeldi. Kimsenin haberi olmadan sen ve ben ne hoş günler geçirmiştik. Önümüzdeki tek engel sevgilin, onunla da ciddi olduğunu düşünmüyorum eğer öyle olsaydı bu kadar uzun sürede illaki birlikte post paylaşırdınız. Seni seviyorum, hep seveceğim. Lütfen Burnley teklifini gözden geçir. Alana"

Halil: Hassiktir 

Okuduklarımın ağırlığıyla ne yorum yapacağımı bile bilmiyordum, ne yani ben o kadar süredir aldatılıyor muydum?

----------

illa olacaktı boyle bir sey

vote atin optum bay

back to black - nicolò zanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin