0.4

98 8 6
                                    

transfermarkt.com'dan bir bildiriminiz var

Nicolò Zaniolo tekrar Galatasaray'da!

-detaylar için tıklayınız-

---------

Haberi görünce kalakalmıştım, beklediğim ve olmasını istediğim bir şeydi ama birden görünce yine de şok olmuştum. Bu aralar iyi değildim, elbette bunun en büyük sorumlusu Halil'di. Beni aldatmasına mı kızmalıydım yoksa o kişi için başka bir takıma gitmesine mi emin değilim ama en çok beni kullandığı için kızıyorum, o mesajı düşünürsek kızla arası da gayet iyiydi. O zaman neden buraya geldi ve benden ayrılmadı hala bir fikrim yok.

Kerem her ne kadar düşünme onu desede ister istemez düşünüyorum ve o da düşündüğümü biliyor zaten. Nico'nun gelmesine sevinme sebeplerimden biri de buydu. Ona oralarda ne yaptığını sorabilirdim ve şu anki bu melankoli halimden beni biraz olsun uzaklaştıracağına dair en ufak bir şüphem bile yoktu.

Nicolò ilk geldiği zamanlarda kimseyle çok konuşmuyordu, onun yanına gidip konuştuğum ilk zamanı dün gibi hatırlıyorum benimle çekingen bir şekilde konuşmuştu fakat hemen bir sonraki gün tesiste kahve içmiştik.

Keremden sonra takımda bana en yakın kişi Nico olabilir o yüzden gitmesine de bu kadar üzülmüştüm ve tabi bana söylememesine de aynı şekilde. Çünkü yeterince yakın olduğumuzu düşünüyordum ancak bunu yine de pek dert etmedim. Söylemek istemeyeceği şeyler illa olabilirdi, belki de yakınız diye söylemek daha zor olmuştur, olabilir yani.

Fakat bunları düşünmeme de gerek kalmadı çünkü dönüyor yahu 

Nicolò Zaniolo dönüyor!!

-------

bu bölüm biraz esinin iç dünyası tarzı olsun istedim

uzun zamandır bölüm atmıyorum bu da kısa oldu ama ilham perileri beni terk etti inşallah tatilde gelir

kötü bölüm olduysa sorry 

vote atin optum bay

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

back to black - nicolò zanioloHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin