אני: *רואה סרטון על פיץ וקיף *
אני: הממ, שומרת הערים האבודות זה לא מקרה כזה אבוד..
*רואה סרטון על האהבה בשומרת הערים האבודות *
אני: כן. זה מקרה אבוד.
*רואה סרטון ששואל כמה הייתי משלמת כדי שהסדרה לא תיגמר *
אני: *מחייכת *
אני: הייתי משלמת כדי שהיא תיגמר!<▪~~\~☆~/~~▪>
כן. זה ממש הצחיק אותי. ועכשיו לפרק.
<▪~~\~☆~/~~▪>
טוב, אחרי שחפרתי לכם שאנחנו בכלל לא יודעים מה המטרה של הברבור השחור והנסתרים..
נזכרתי שבתחילת ספר 7 כן כתוב מה המטרה שלהם.
"אנחנו מדרדרים למלחמה. ולא לקרב אחד בלבד, אלא לעימות כלל-עולמי שכל יצור חי יהיה מעורב בו. זו הסיבה להקמתו של הברבור השחור... אבל זו גם הסיבה לקיומם של הנסתרים"
-מר פורקל, ספר 7.אוקיי, מה?!
בואו נחלק את זה ל2 חלקים.
1
"אנחנו מדרדרים למלחמה. ולא לקרב אחד בלבד, אלא לעימות כלל-עולמי שכל יצור חי יהיה מעורב בו"אז זו הסיבה כביכול שהברבור שחור קיים.
עומדת לפרוץ מלחמה בכל רגע, והברבור השחור רוצה להיות מוכן לקראתה.אממ כן. זה לא מסביר כלום.
1. כבר ידענו שעומדת לפרוץ מלחמה
(או שהם כרגע במלחמה, זה לא ברור. זה כמו הסבבים של ישראל וחמאס)2. המלחמה ממש מתמקדת בברבור השחור והנסתרים. הם אלה שנלחמים אחד בשני, ומגייסים זנים אחרים לעזרתם.
הם לא עוזרים להפחית את המלחמה, הם רק מקדמים אותה.3. שימו לב ששאנון לא כתבה "הברבור והנסתרים רוצים לעצור את המלחמה"
היא כתבה "הברבור והנסתרים הוקמו בגלל המלחמה"4. זה לא מסביר למה הם יצרו את סופי- שהיא באמת סוג של כלי נשק ולמה היא גדלה בעולם בני האדם
(ברור שפרספקטיבה! ..לא נשמע לי נכון. הם לא באמת לומדים מהחוכמה שלה על בני אדם. הם מלמדים אותה על האלפים)
למה הם בתחפושות?
(לא כדאי להוביל מהפכה נורמלית אצל האלפים ולא מהפכה שקטנה ומסתורית שכולם חושבים שהם רעים?)5. "אנחנו מדרדרים למלחמה"
הם יצרו את סופי במשך כמה שנים (קריפי, כן)
אלוואר חיפש אחריה מלא זמן.
פיץ חיפש אחריה מלא זמן.
הם מדרדרים למלחמה מאות שנים ולהביא את סופי לעולם האלפי רק קידם את המלחמה. לפני זה היה שקט ונחמד.(נקודה למחשבה: למה חיפשו אותה? למה הברבור לא יכל פשוט להביא אותה? למה אולדן ידע שיש את הארגון הזה? אולדן היה חלק מהברבור? הוא סתם חיפש אותה?)
-השאלות בחסות אני, שלא זוכרת כלום מספר 1-<▪~~\~☆~/~~▪>
2
"זו הסיבה להקמתו של הברבור השחור... אבל זו גם הסיבה לקיומם של הנסתרים"קודם כל, טוב לדעת שצדקתי בניחוש שלי.
(ראו פרק 10, חלק א. של הבקבוק)לנסתרים ולברבור יש את אותה מטרה.
הנסתרים והברבור נלחמים אחד בשני.כן.. זו כנראה הסיבה שאנחנו לא יודעים מי הרעים ומי הטובים.
ואם נלך לפי מי הצליח יותר זה הנסתרים.ועדיין כל מה שכתבתי לא הגיוני בעליל.
-הם הוקמו בגלל המלחמה.
-הם אלה שנלחמים במלחמה הזאת.
-הם נלחמים על אותם מטרות.(אני כבר באמת מתלבטת אם יש הבדל בין הסוגים של הלחימה שלהם. הבעיה היחידה אצל הנסתרים זה המנהיגים שמתחלפים כל ספר)
כל זה אומר שהם נלחמים מי ישלוט בעולם?
<▪~~\~☆~/~~▪>
אז.. הנסתרים או הברבור השחור?
YOU ARE READING
מכתבים לשאנון / ספר ביקורת משוחד
Diversos*בשכתוב * אם קראתם את סדרת הספרים שומרת הערים האבודות, בטוח שתסכימו איתי שיש בסדרה הזאת כמה בעיות רציניות. ... אז כתבנו מכתבים לשאנון מסנגר הסופרת של שומרת הערים האבודות כדי שתבין את זה! (אמ, לא. לא באמת. אבל הרעיון בא מהעובדה שבאמת אפשר לשלוח לשאנו...