in another life, i would be your boy' ..
Tanrı'nın cezası ise
' İkinizde birbirinizi tanıyıp aşık olacaksınız birbirinize ama aranızdan biri ikinizde birbirinize ait olduğunuzda artık dünyada olmayacaksınız ve ölen kişiye siz karar vereceksiniz. 'İkiside birbirine baktı o an anladılar aşklarının onları bu kadar derinden yaraladığını. İlk görüşten beri etkilenen ruh öne çıktı. Ruh eşini korumak istiyordu. Diğeri kabul etmemesine rağmen Tanrı ilk o istediği için onu seçti. Ölecek kişi ilk görüşten beri etkilenen ruhtu. O günden sonra ne başka ruhlar aşık olmaya cesaret etti ne de o iki ruh hakkında konuşuldu...
2 yıl sonra Hanbin'den;
'Merhaba sevgilim. Bu sabahta o çok sevdiğin menekşelerle uyandın istediğin gibi. Hamağımızı görüyorsun dimi hâlâ orda bak.Neler mi oldu bunca zamandır? Anlatayım.
Sen gittikten sonra olan şeylerden dolayı kendini suçladığı için Ricky Çin'e gitti bir yıl boyunca da gelmedi. Gyuvin her gün,her gün onun için ve senin için ağladı. En sonunda Gyuvin dayanamayıp ilaç içmeye kalmıştı. Neyse ki o gün onu kontrol etmek için Yujin evine gitmişti. Kurtuldu neyse ki. Bunun üzerine Ricky'e bir şekilde ulaştık ve direkt buraya geldi.
Gyuvin iki gün boyunca komada kaldı. Ricky'de o iki boyunca o kapının önünden bir adım dahi atmayıp uyanmasını bekledi ağlayarak. Neyse ki Gyuvin şuan çok mutlu sevgilim.
Yujin'e hâlâ baş belası oluyor ama bu sefer Ricky ile beraber.
Yujin üniversitesi kazandı. Senin istediğin yerde ki bölümü hemde . Hao hyungun hayalini gerçekleştireceğim dedi.
Matthew ve Jiwoong ikilisi aynılar hâlâ. Yani ikiside kendine gelemedi senden sonra ama şuan biraz daha iyiler. Ev aldılar.Jiwoong son sınıf hatta bir yerde staj yapıp para kazanmaya başladı. Matthew'da onun gittiği bölümde okuyor.
Taerae konservaturdan devam etmek istedi. Sen gidince gitarını bir yıl boyunca eline almadı biliyor musun. En çok şey üzüyor beni bana şey diyor en son konuştuğunuz gün sana geri gelme demiş. Kendinden nefret ediyor bu yüzden.
Ama üzme kendini çünkü şuan mutlu o . Hatta senin için şarkı yazıyor yayınlamak üzere.
Gunwook'ta güzel bir üniversite kazandı ve kendine bir kız arkadaş buldu. Sevgilim görsen çok güzel seviyor kızı. Her gün kızdan bahsedip duruyor. Tabi sen gittiğinde kızla yeni flörtleşiyormuş. Kızdan izin istemiş bir süre ara vermek için. Görüyor musun seni çok seviyorlar hepsi.
Beni mi merak ediyorsun? Peki. Sevgilim özür dilerim . Iki yıldır koskoca iki yıldır buraya gelmek için çok çabaladım. Ama her buraya geliş amacıyla kapıdan çıktığımda kendimi sokağın başında ağlıyor buluyordum.
Çocuklarda zorlamadılar beni. Senin o mis kokunu o kadar özledim ki. Kim bilirdi beni öptüğün o ilk öpücük son öpücüğün olacaktı.
Kim bilirdi o gün her şeyi bile bile benimle pikniğe geleceğini.
Kim bilirdi yanımda kalır mısın diye sorduğumda evet sonsuza dek dediğinde yalan söyleyeceğini.
Keşke bilseydim. Keşke o gün,ruhlar aleminde ben öne çıksaydım.
Seninle menekşelerin içinde uzanmak isterdim. Ama seni mezarın içinde beni ise mezarın başında ağlayarak görmek istemezdim.
Senin çocuklar senin bir tablodan bahsetti. Benim için yapıyormuşsun. Gidip görmek istedim. Yarım bırakmışsın.
Bende senin yarım parçan olarak bitirmek istedim.
Beğenir misin bilmem ama emin ol bunu bitirmek benim için o kadar zordu ki.
Resim yapmanın verdiği zorluk değildi bu. Senin yarım kalmış resmini bitirmenin verdiği zorluktu.
Nasıl beğendin mi?
Sen beni çizmiştin. Bende bir kaç detayı değiştirip böyle çizdim bizi.
Elini tutamıyorum şuan ama söz veriyorum başka bir hayatımda tutacağım ve asla bırakmayacağım.
Sahi sevgilim sence başka bir dünyada tekrardan ruh eşim olabilir misin ama bu sefer sonsuza dek....'
....
ssy selam
bu bitti
saka midir
aglicam durun
SOULMATEIM BUYUDU
bn asla buraya gelmem diyodum ama geldum
BU BENIM ILK ELDE TUTULUR FICIM BU YUZDEN okuyan begenen herkese cooook tesekkurler
sahsen dislicam ondsn
neyse
azros ve fery siz olmasaydiniz bu fic suan yayinda olmazdi TESEKKURLER 😭
neyse anca bes ay sonra belki gorusuruz
bu yuzden SAGLIVAKLA KALIN!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soulmate | haobin'
Novela JuvenilBir ruhumun olduğunu bilmiyordum,seni görene kadar. yan shipler : gyuricky mattwoong junrae texting+duz yazi(agirlik duz yazi)