2.BOLUM

64 1 0
                                    

Telefonumu kapatıp çantamın içine attım ve kızlarla buluşacağız kafenin önüne geldim.Kafeden içeriye girdim ve kızları görüp yanlarına gittim.
"Selamm!"dedim.Onlarda aynı şekilde karsilik verdiler.Birbirimize hal hatır sorup sohbete devam ettik.
"Ya kızlar ben biriyle yazisiyorum Instagram'dan."dedi nehir.
"Kim?"dedim
"Yiğit diye bir çocuk kendisi çok iyiii flortlesiyoruz yani."
Dedi nehir.
Konuşmamızda devam ettik yaklaşık iki saat konustuk daha sonrasında saattimiz yaklastigi için derse doğru yol aldık.

Dershaneye geldiğimizde dersin başlamasına daha 20 dk vardı ve siniflarimiza gecip beklemeyi düşündük.
Ben sinifimin nerde olduğunu bulmak izin panolardaki isim yazan listeye göz attım ve B sınıfında olduğumu gördüm.Bir üst kata çıkıp B sınıfının yolumu tuttum.Sinifa girdim sınıfta sadece bir erkek ve bir kız vardı erkek en arkada oturmuş kızda en önde oturmuştu.
Erkeğin bir önüne geçtim çünkü en araka sıraları seviyordum.Gecip sıraya oturdum çocuk gözlerini açıp bana uzun süre baktı fakat ben telefonuma boş boş bakıyordum.Ogretmen içeriye girdi telefonumu kaldırıp hocaya baktım ardından ayağa kalktım.Hoca bize oturun dedi ve oturduk daha sonrasında kendimizi tanıttık ve derse geçtik.
İlk dersin sonunda tenefus çaldı ve siramda boş boş otururken yanıma biri geldi.Sarisin,ince, gözleri mavi,orta boylarda bir kız geldi yanıma.
"Selam Ada idi galiba adın! Ben Melek!"
"Selam evet adım Ada memnun oldum."
"Bende çok memnun oldum Ada izininle senin yaninda oturmak isterim.Bu arada gerçekten çok güzelsin!"
"Teşekkür ederim.Sende çok güzelsin tabii yanıma gelip oturabilirsin."
Kız gidip eşyalarını toplamak için sırasına doğru ilerledi.
O sırada koluma dokunan birini hissettim.
"Bence ona pek güvenme herkesi bırakıp giden bir kız."
"Napicam ama kızın yanıma gelmesine izin verdim?"
"Benim yanıma oturucaksin ve kıza arkadaşıma sözüm vardı diyip kızı yolliycaksin."dedi. Şimdilik sakinim sanırım çocuktan biraz etkilendim ama ortada asla aşık olma gibi hoşlanma gibi bir olay yok.
Çantamı alıp yanına geçtim kız bizi görünce zaten direkt eşyalarını bırakıp yerine oturdu.
İçeriye hoca girdi ve aynı şekilde ayağa kalktık ve oturduk.
"Çocuklar şimdi yer değişikliği yapicaz.Ada kızım sen orda Poyraz la iyisin oturun siz orda.Kuzey sen Nehir le orda iyisin sende orda otur.Selin ve Kayra siz ikiniz arkaya geçin kızım.Melek sen ve Muhammed sizde en önde oturun."
Adını yeni öğrendiğim sıra arkadasimla daha hiç konuşmamış ve tanismamistik.Galiba buna izin vermeyecek çünkü çok soğuk kanlı ve benimle konusu ağını sanmiyorum.
Derse geçtik ve dersi işleyip tenefuse girdik.

Tenefüste Poyraz Kuzey ve Kayra nin yanina gidip onlarla sohbet etmeye başladı.
Bizde Nehir ve Selin ile onlara bakarak konusyorduk.
"Kızlar Kayra çok yakışıklı!" Dedi Selin.
"Kuzey de baya yakışıklı ya valla ben biraz etkilendim ya!"
"Poyraz da çok iyi yalan yok galiba etkilenme değilde hoslanamaya başlıyorum."
"Aa kız Nehir bizim kız aşık oldu ilk defa!"
Bunu duyan Poyraz Kuzey ve Kayra ile bize doğru geldiler.
"Kime aşık olmuş bakalım Ada hanım?" Dedi Poyraz.
"Valla çok yakışıklı biriymiş enişt-"dedi Nehir.Tam söylerken kolundna cimcikledim.
"Valla Allah söyletti!"dedi Nehir.
"Nehir ben senin telefon numaranı alicaktim ama zamanım olmadı sormaya"dedi Kuzey.
"Ay veriyim hemen!" Onlar konuşarak koridora çıktılar.
"Selin bende senin telefon numaranı alabilirmiyim konuşuruz akşamları."
"Ayy evet hemen veririm ben!" Onlarda konusrak ilerlediler ve Poyraz ve ben sınıfta tek kaldık.
"Bende mi alsam telefonunu.Verirmisin bizde konuruz belki sohbet falan ederiz akşamları?"
"Tamam veriyim."
Numaramı Poyraz a verdim ve bizde uzun bir sohbete daldık.
Poyra zi instagramdanda eklemistim.
Biz uzun uzun sohbet ederken zamanda hızlı hızlı akıp gitmiş.

Derslerimiz bitti ve toplanmaya başladık ben telefonumu çıkartıp instagrama bir post attım kızlarda aynı benim gibi yaptılar.

AdaaUlusoy bir post paylaştı.

DERSHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin