İnstagrama hikayemi attım ve hızlıca duşa girdim.
Duştan çıktıktan sonra abimle pijamalarimizi giyindik ve onunda fotoğrafını çekip paylaştım.
Ada:Canimmm🎀✨❤️🔥🫀
@kerem
89.567 beğeni.@selin;Çok tatlisinizz✨🎀
@ada@selin: Sağol bebisimm✨🎀@Nehir:En sevdiğim ikili✨🎀
@ada@nehir:Canimm🎀✨@kuzey:Yenge valla Poyraz fena kıskandı. O kim?
@ada@kuzey;umrumda değil Kuzey gidip o kızın yanında kalabilir..
@kuzey:Oww yengem fena kıskanmis tripli.
@ada:Evet Kuzey tripliyim tam teklifini kabul edicekken o kız çıktı kıskandım evet sorun mu var?
@kuzey:Tamam yenge kızma💅🏻Odama geçtim ve uykumun geldiğini anlayıp yatağa geçtim ve uyudum.
Sabah saat 08:28
Alarmın sesiyle uyandım.
Elimi yüzümü yıkadım dişlerimi fırçaladim ve odama geçip üstümü giyindim.
Bugün hava yağmurluydu aynı içim gibi ağlıyordu.Poyraz olayı canımı cok sıkmıştı...
Bugün ruh gibiydim o yüzden rahat şeyler giyinmek istedim;Ayakkabı olarakta siyah Converse giyindim.
Saçlarımı da at kuyruğu yaptıktan sonrada evden çıktım.
Dershaneye giderken kulaklık takip şarkı dinliyordum.Mansur Ark'ın Maalesef şarkısını dinliyordum.
Şarkıda;
"İnadı bırak yanıma yanasiver artık"
"batacagimiz kadar aşkın içine battik"
Diyordu şarkı.Dershaneye geçtim ve hocadan izin alıp yerimi değiştirdim.
Poyraz'in iki yan sırasında oruruyordum.
Poyraz sınıfa geldi ve beni görünce eşyalarını bırakıp yanıma geldi."Ada niye böyle yapıyorsun?"
"Nasıl yapıyor musum Poyraz?"
"Neden bana trip atıyorsun nedne Ada?"
"Poyraz sen nedenini gayet iyi biliyorsun"
"Bilmiyorum Ada bilmiyorum anlat bana neden böyle davranıyorsun?"
"Ya Poyraz sınıfa geliyorum başka bir kızlar yanak yanagasin ben başka bir yere gidiyorum asla beni umursamiyorsun.İnan bana sen benim yerimde olsan bana çok kızar ve ben şuan napiyorsam onu yapardin Poyraz. Dün o fotoğrafta gördüğün takımı bize almıştım hatta dün teklifini kabul edicektim ama o kızı görmeseydim olacaktı bunlar!"
"Ada ben özür dilerim bilmiyordum."
"Poyraz aklı başında olan birisi bunu düşünebilir derki benim sevgilim var sevdiğim kız var o bunu görürse kiskanabilir o bunu görürse bana trip atabilir bunu sen düşünemedin mi?!"Biz tartışırken yandan o dünkü kız geliyordu.
(Kızın adı Gizem olsn)
"Poyrazcım noldu?"
"Gizem git şuan seninle uğraşamam!"
Gizem ağlayarak bizim sınıftan çıktı.
Hoca içeriye girdi ben hızlıca göz yaşlarimi silip ayağa kalktım Poyraz da yerine geçti.Dersleri işledikten sonra hızlıca eve geçtim.
Çalışma masamda kırmızı lacivert pijamalarimla oturup kendimi derse vermeye çalışmıştım.
Bir anda cama birisi taş attı.
Korkarak sıçradım ve ayağa kalkıp çama baktım.
Poyraz aşağıda benim idamın camına bakiyordu.
Ona görünmeden hızlıca tuvalete geçip bir koca su aldım ve tekrar camın önüne geçtim.
"Ne var Poyraz?"
"Ada in bir konuşalım"
"Ben seninle konusacagimi konuştum bitti"
"Ya Ada lüt-"
Derken sözünü yarıda kesip camdan aşağı kovayla suyu boşalttım.
Camida kapatıp tekrar çalışma masama geçtim.Saat gece 1 civarında kızlar görüntülü aradılar onlarla konuşurken olanları anlattım ve ikiside gülme krizine girdiler.
Günün son şeyi olarak instagrama fotoğraf attım:
Ada:
✨🎀
300.890 kişi beğendi.
Yorumlar:
@selin:Güzel kizzz✨🎀
@ada:bebeimm✨@nehir:çok güzelsin
@ada:sagoll@arabeniyalabeni
Arabeniyalabeni