Selam canlarım biliyorum her şey
Çok hızlı gelişti hepsi hemen sevgili oldu
Ama bu hikâyenin biteceği anlamına gelmez
Hikâyeyi devam ettireceğim.
Yaklaşık bir 10-15 bölüm daha gelir diye
Düşünüyorum.
Umarım hikayemi beğenerek okuyorsunuz dur
İyi okumalar canlarr🫀🎀✨.......
Tekrardan yeni bir güne başlamıştık.
Sabah kalktım abimle birlikte güzel bir şekilde evi temizledik ve kahvaltı hazırlamaya başladık.
Bugün akşam saat beşte dersim başlıyordu.
Daha zamanım vardı bu yüzden üstümü giyinip dışarı çıkma kararı aldım.Ustumu giyindim ve hızlı bir makyaj yaptım çantamida alıp hızlıca evden çıktım;Kızlarla dışarıda gezindikten sonra dershaneye geçtik.
Alışveriş merkezinde baya alışveriş yapmıştık.
Dershaneye geldik.Ben Poyraz ve kendime bir takım almıştım.
Bu arada galiba Poyraz'in teklifini kabul edicem.
Çünkü bende onu seviyorum hatta bu sevmektende öte ona aşıktım bu kadar kısa sürede aşık olacağımı hiç düşünmezdim.
İlk aşkım Poyraz dı.
Onunla şuan gelecekte evlenmek ve boy boy çocuklarimizin olmasını istiyorum.
Bu kadar masum bir kız olduğuma bakmayın insanlarla kaynasinca daha fazla aciliyorum ve bu kötü espirilere veya kötü kelimelere sebep oluyor.Poyraz dershaneye gelmişti yanıma oturdu.
Bende ona aldığım takımı göstermek için poşetten çıkardım.
Ben tam çıkartırken Poyraz'in yanına bir kız geldi ve ona sarıldı baya yanaktan öptü.
Kıskandım.
Ben hızlıca kalkıp giderken Poyraz beni hiç umursamiyordu.
Bende hızlıca kızların yanına gittim ve onlara Poyraz'ı anlattım onlarda takma falan diyip beni teselli ettiler.Dershaneden çıktığımızda ben hızlıca eve gittim.
Aldığım takımı abime verdim abimle birlikte giyinecektik.
Abim ikisinide çamaşır makinesine attı ve ikiside güzelce yıkandı.
Bende Instagrama girip biraz bakındım sonrasinda bir şeyler paylaşmaya karar verdim ve hemen birkaç tane fotoğrafimi paylaştım.İnstagram.
Ada;
...
190.456 beğeni.
Yorumlar;
@nehirr: Karım çok güzel🫀
@nehir @ada: sağol bebis✨@selin:ya üzme kendini çok güzelsin✨🎀
@selin @ada : sağol canım o sizin güzelliğiniz✨🎀@poyraz:Çok güzelsin
@poyraz @ada: sağol.
@poyraz @nehir:Yanındaki o karı yüzünden bizim karimiz sana tripli.Yorumlar sınırlandırıldı.