1.4

183 22 3
                                    

"O piç elinin kırılmasını sonuna kadar hak etti."

"Adam sarhoştu."

"Adamın sarhoş olması sana dokunabiliceği anlamına gelmiyo!"

"Bağırma bana." dediğimde derin bir nefes aldı ve sakince sordu. "İçeri girebilir miyiz artık, anladığını farzediyorum."

Bir anda kendini nasıl sakinleştirmeye çalıştığını görünce gülümsememe hakim olamadım ve biraz gülümsedim.

Gülümsediğimi görünce o da gülümsedi.

"Gülümsüyo musun cidden? Neyi komik bunun?"

"Bir anda kendini sakinleştirme çaban çok hoş ona güldüm."

"Yürü içeri geçiyoruz." dedi ve elimi hiç sormadan sıkıca tutup içeri sürükledi.

İçeri geçtik ve Heeseung'la barın yanına oturduk. Heeseung çoktan yememiz için olan şeyleri sipariş ettiği için yemekler orda bekliyodu.

Elimş bıraktı ve direkt yemeğe saldırdı. Çok aç gözüküyordu cidden. Onu öyle görünce tekrar güldüm.

"Yemeğini ye Jaeyu-" diyecekti ki sözünü kesip eğildim ve yanağına hızlı bir öpücük kondurup geri çekildim. Yemeği çiğnemesi yavaşladı ve bana döndü.

"Öptün beni."

"Evet öptüm seni."

"Öptün beni."

"Evet." dedim ve kıkırdadım. Bir anda tabaktaki şeyi ağzıma sıkıştırdı ve ayağa kalkıp beni kucağına aldı.

Ağzımdakini hızlıca yedim ve yuttum. "Napıyosun?"

"Jaeyun."

"Efendim?" dedim gülerek.

"Mahvediyosun beni Jaeyun. Jaeyun mahvediyosun beni."

"Ama naptım?"

"Aklımı allak bullak ediyosun başka ne yapabilirsin?" dediğinde güldüm tekrar.

"Bana şu an tek bir sebep sun."

"Ne için?"

"Bana şu an seni öpmemem için tek bir sebep sun."

"Öpsene beni."

"Bu öpücükten sonra bir daha benden kurtuluşun olmayacak Jaeyun emin misin?"

"Hiç olmadığım kadar eminim."

Then I Spill This Blood For You| HeejakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin