hassiktir

67 8 5
                                    

Yeji;
Kapımın önüne "5 aylık kiran nedeniyle 1 hafta içinde evden çıkmazsan yasal işlemlere başlamak zorunda kalacağız" başlığı altında gelen zarfla gözlerimi yağmurlu bir güne açtım. Günün ilk sözü ise "hassiktir" oldu. Acilen gidip kendime bir iş bulmalıydım yoksa evsiz köpek gibi ortada kalacaktım. Okudum tabii uluslararası ilişkiler okudum da adam olamadım. Ailem 8 sene önce vefat etti. Yurttan ayrıldığımdan beri işsizim. Çok düşünmeden üstümü giyinip otobüs durağına ilerledim. Gelen otobüs çok sıkışıktı ama binmekten başka çarem de yoktu. Otobüsteki teyzeler beni yiuecek gibi bakıyorlar onlara ne bakıyorsunuz ne sikim arıyorsunuz demek isterdim de saygılı olmam lazım.

Şehir merkezine geldiğimde otobüsten inip yaşadığıma şükür ettim. O sırada bana lama gibi sırıtarak bakan ama çok resmi giyinmiş, benim yaşlarımdaki karıyı fark ettim. Tabii ki kdrama sahnesindeymişim gibi o kadar resmi giyinen bi kıza "ne bakıyorsun yarram" diye bağırdım. Kız önce bana tek kaşını kaldırarak baktı sonra ise gülme krizine girdi.. Ay sikerim böyle işi içimden tonlarca küfür ederken kız "neden bu kadar sinirlisin küçük hanım sana bir papatya tarlası öneririm" dedi. Evet şu andan itibaren Hwang Yeji'yi kaybetmiş durumdayız..

Üstün tavrımla kızın yanına gittim ve çenesini kapatmasa öleceğine dair bir sürü şey söyledim. Ben havalı havalı kesin kapak yaptım diye düşünürken kız bana "evsiz köpeklere benziyorsun gel şirketimde çalış" demesin mi. Aslında haklı hem evsizim hem işsiz.

Mrs. Balık Hwang hemen "madem çok ısrar ettin şirketin patronuyla konuşup işe gireyim" dedim. Allah belanı versin yeji.. Şirketin patronu az önce ölüm tehtitleri yağdırıp deli danalar gibi küfür ettiğim "shin ryujin"miş. Ben bi an Ğ dönüşü yapıp makyajının çok güzel olduğunu söyledim...

Allah belanı VERMESIN yeji. Kızın yüzünde makyaj yokmuş. Hayatımın amk...

"Senin burcun ne bu kadar sinirlisin"
"Benim burcum... 1.72 AY NE DIYORUM BEN YA BENIM BURCUM IKIZLER"
"AKFKCKKSRKGKDKRKFKDK"
"GÜLME"

Karşınızda Mrs. Rezil Hwang..
Evrenden yok olmak istiyorum ĞHAAAH

Aniden guruldayan karnım o kadar sesli guruldadi ki ryujin net duydu..

"Yemek yiyelim"
"Aç değilim"
"Karnın öyle konuşmuyor"
"Param yok"
"Benim var"

BeNiM VaR Allah Allah ne kadar gıcık ya itici pislik çakma pink.
Neyseki yemek yemek için güzel bir yere gidiyoruz. Umarım yemekler bitince ben lavaboya gittiğimde kaçıp gitmez.. Yoksa bulaşıkçı rolüne bürünürüm.

Ben bu saçma hint dizisi senaryosunu düşünürken garson menüleri getirdi. Tabii ki patronuma bencillik etmeyecektim. Ucuz şeyler seçtim yemeklerimizi yedik falan filan.

_________________________________________
                               BITTI
Normalde daha uzun yazacaktım da annem zorla git odanı temizle dedi...
Umarım beğenirsiniz fici çok eğelenceli olacak.
Öpüldünüz bitcheslar

ONE BY ONE//ryeji♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin