Szlovákia

0 0 0
                                    

Az osztályom hetedikben, volt olyan szerencsés hogy kapott egy szlovákiai utat három napra.

Az első napon sokat utaztunk, és sok helyet néztünk meg, de végül délután ötre megérkeztünk a szállásra. Elég jó volt, egy kis tó mellett helyezkedett el a semmi közepén, fent a domboknál. Voltak ott kisgyerekek aki nem értettek semmit, ezért a lányok szíveket mutogattak nekik, én pedig próbáltam nem elfutni.

Második nap! Azon a napon csak 5 várat néztünk meg. Voltunk Kaufland-ben(?), ahol a lányok sminket, a fiúk pedig faszságokat vettek. Ezen a napon hamarabb vissza értünk a szállásra, ahol a fiúk levetkőztek fél pucérra, és az újonnan vett vízi pisztolyaikkal lövöldöztek. Az egyik fiú be mászott a szobában lévő szekrénybe, amire Zs szinte neki rohant, közben el hordta szegény osztálytársam anyját.

Mi lányok azzal basztattuk egymást hogy mindenki, mindenkinek a popsijára csapdosott. Egyszer Zs rá vágott egy kurva nagyot D seggére, amire D elkezdte kergetni Zs-t, de amint ki futottak az ajtón D akkorát esett hogy az egész hely visszhangzott a csattanástól, persze a tanárok sehol nem voltak.

Harmadik nap!! Semmi különös nem volt, mentünk haza, közben néhol helyen meg kellett állnunk mert kellett csinálni fotókat arról hogy jártunk Szlovákiában:)

És az idegen vezetőnk a kis buszban hagyta a mobilját, szóval kergethettük, addig az osztály felét ott hagytuk a benzinkútnál.

Én vagy az ✨osztályom✨ hülyeségeiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang