1•Keşke

13 1 0
                                    

Hayatta illa ki hepimizin bir keşkesi vardır.
'Keşke oraya gitmeseydim' , 'Keşke onu almasaydım' , ' Keşke şunu yapmasaydım' .
Hayat keşkelerle doludur. 

Benimde bir keşkem vardı. Hemde çok büyük bir keşke.

***

"Bence burası çok güzel yemyeşil"

"Bence de tamam tutalım o zaman"

"Efendim beğendiyseniz detayları konuşalım"

"Tabi"

Şu an ne mi yapıyoruz? Ferdi Kadıoğlu ile 4 ay sonra olacak olan dğünümüz için düğün mekanı bakıyoruz. Şimdi herşeye en başından başlayalım.

n Liya Koç, Ali Koç'un kızıyım. 23 yaşındayım.  Kendime ait bir giyim markam var. Aslında o geceye kadar herşey normaldi. Babam hep bizim için en iyisini istemiştir. Babam yine bizim yani benim için en iyisi olduğunu düşündüğü bir kara verdi. Ama bu karar o kadar da küçük ve tek başına verwbileceği bir karar değildi.

Flashback

"Baba ne diyorsun sen? Ne evlenmesi?"

"Kızım daha kaç kere söylemem gerekiyor senin iyiliğin için"

Daha fazla kendimi tutamamış ve bağırarak ayağa kalkmıştım

"Baba ne iyiliğinden bahsediyorsun? Ferdi ile evlenmek mi benim iyiliğim"
"Kızım biz bir karar verdik biliyorum şu an anlamıyorsun ama bana güven"

"Daha fazla katlanamayacağım bu saçmalığa"

Hızlıca odama çıkmış ve kapıyı kitleywrwk kendimi yatağa atmıştım. Göz yaşlarım birer birer süzülürken olacaklar sanki gözümün önünden geçmişti.

End*

İşte herşey böyle başladı. Babam zor da olsa bizi ikna etmeyi başardı.Ferdiyle tam 5 aydır mutlu bir çift rolü yapıyorduk.

Aslında Ferdiyi seviyorum. Kendimden bile çok seviyorum. O zaman neden bu kadar üzgünsün? Diye sonrasanız onun için aynı şeyi söyleyemem.  O böyle bir evliliğe mahkum olamaz. O mutlu olmayı, sevdiği biriyle olmayı hakediyor.

Bazen diyorum ki 'keşke normal bir çift olsaydık' , 'Keşke o da mutlu olsaydı' belki o zaman herşey daha güzel olabilirdi. Bizim hikayemiz kötü başlamıştı sonu mutlu biter miydi? İşte orası tartışılır.
***

Ben derin düşüncelere dalmışken Ferdinin seslendiğini duymuyordum bile.

"Liya Liyaa gelmiyormusun?"

"Ahh geldim geldimm"

"Noldu niye daldın?"

"Hiçç"

***

"Nereye gideceksin?"

"Ofise bırakırsan sevinirim"

Ferdi ile düğün mekanından çıkmıştık. Beni ofise bırakacaktı. Yol boyunca ne tek bir kelime etmiş ne de birbirimizin yüzüne bakmıştık çoğu zaman olduğu gibi.

Ferdi ile küçüklükten beri güzel bir arkadaşlığımız vardı. Artık son zamanlarda konuşmuyorduk bile. Kızgındık  sadece ama birbirimize değil hayata.

Araba durduğunda yere kilitlediğim bakışlarımı Ferdiye doğru çevirmiştim.

"Teşekkür ederim"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mutlu Mu Son? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin