3.Bölüm

274 32 2
                                    

💜

~Lavinia Agatha Harkeness~

Bu gün New York'a saldıracaktım.
Sabrımın son demlerini taşıyorum Avengerse uzun süredir uyarmama rağmen hala bana ait olan güç taşlarımı geri vermemişlerdi.Güç taşlarım olmadan tam olarak güçlü olamıyordum,bana o güc taşları Agatha harkeness'den emanet kaldı ve kolay kolay onlara kaptırmam.

Güç taşlarım olmadan tam olarak güçlü olamıyordum,bana o güc taşları Agatha harkeness'den emanet kaldı ve kolay kolay onlara kaptırmam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam evden çıkıyorken annem yerine koyduğum kadın bana seslendi.

Agatha:"Tatlım,dikkatli ol sakın yaralanma."

"Merak etme anne,son bir uyarı yapacağım,eğer ki gene vermezlerse bu sefer nazikçe değil zorla alırım."

Annem yanıma gelip bana sarıldıktan sonra tekrardan kendi evrenine geri döndü. Ben büyücülük dünyasında yaşamak istemiyordum.O yüzden annem de sürekli yanıma gelip bana bakıyordu.
Ama yakın bir zamanda gitmem gerek birinden tavsiye almam lazım.

Son hazırlıklarımı yaptıktan sonra saldıracağım, yere geldim aslında fazla zarar vermeyeceğim sadece son kez bir uyarı yapacağım.

Ara sokaklardan birine girip tabletimi çıkarttım.Tony stark bir dahi olabilirdi ama tek dahi o değil, çok kolay bir şekilde sisteme sızdıktan sonra mesajlarımı Tony stark'a ilettim yakın bir zamanda bu arada olurlardı.

....

Kısa bir süre geçtikten sonra karşımda Avengers ekibini gördüm uzun zamandır onlarla iletişime geçmemiştim.En son bir ada patlamasında küçük bir tartışma yaşamıştık ve sonucunda ada patlatmam gerekmişti.
Avengers ekibi etraf da ki büyülü yangınları söndürmeye çalışırken aralarında tanıdık bir yüz gördüm "Natasha Ramonoff" aslında ilk karşılaşmamız iyiydi ta ki onlar sırf benden taşı olmak için yaklaştıklarını anlayana kadar.O sahneler tekrardan gözümde canlanırken anlık gelen bir sinirle,bir büyü savurdum,savurmam la birlikte düşmüştü...arkasına baktıktan sonra beni görünce dondu.Bir süre sessizce bakışmamısın ardından arkasında diğer Avengers üyeleri geldi.
En son gelen ise İron Man'di...

İron man beni görünce boş gözlerle yüzüme baktı. Ben ise ona sadece kin,nefret ve hüzunle bakıyordum.

Bakışmamazı bölen ise captan America oldu.

Kaptan:"kimsin sen? Ne istiyorsun?"

İronman'a bakmayı bırakıp gözlerimi kaptana çevirdim.

"Sizde bana ait olan birşey var."

Herkes anlamsızca birbirine bakarken
Kaptan tekrardan nazik bir sesle konuştu.

"Sana ait olan her neyse bizde değil."

Onu demesiyle yüzüme bir sırıtış yer edindi "Emin misiniz? İsterseniz iyice bir düşünün yada ben size bir ipuçu vereyim,o zaman hatırlarsınız." ardından ellerimi havaya kaldırıp bir büyü mırıldandım.
Ardından masmavi gökyüzü birden mosmor oldu buna yapmamla birlikte Wanda hariç bütün Avengers üyeleri neyden bahsettiğimi anladır.

Herkes birbirine sesiz bir şekilde bakarken,İron man ise benden gözlerini ayırmıyordu.
Aynı şekilde bende ona bakıyordum yüzunde bir sürü karışık duygular var dı ama en çok da merak,sanki gecmişteki birşeyleri hatırlamaya çalışıyor gibiydi.

Uzun bir süre bakışmamızın ardından sessiz bir şekilde konuştu.

"Kimsin sen?"

Gülümseyerek cevap verdim.
"Lavinia Agatha Harkeness"
Dedikten sonra arkamı sakince dönüp yürümeye başladım.

Kalbim acıyordu ama hayat bana kalpsiz olmamı öğretmişti.

Onun duyamayacağı bir sesle kendi kendime konuştum.

"Yakında tanırsın Baba..."

💜

Selamlar uzun bir aradan sonra tekrardan bölüm attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Selamlar uzun bir aradan sonra tekrardan bölüm attım.

Yeni bölümü nasıl buldunuz?

Bu arada bölümleri yavaş yavaş uzatmaya başladım.

Agatha harkeness ve Lavinia stark'ın
Bağı ilerideki bölümlerde yavaş yavaş ortaya çıkacak.

Yeni kitap kapağımız

Yeni kitap kapağımız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
𝙇𝙖𝙫𝙞𝙣𝙞𝙖||𝘿𝙚𝙖𝙩𝙝 𝙁𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin