0.9

1.3K 103 99
                                    

-düz yazı bölümüdür ama hikaye texting olarak ilerlemeye devam edecek,bir istisna yapalım.. :)-

 :)-

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"aç mısın?"

tebessüm ederek yanımda oturmuş,çantasını karıştıran ryomen'e baktım. şu an öyle çok heyecanlıydım ki,onun yanında olmak beni çok mutlu ediyordu ama aynı zamanda.. neden kalp atışlarımın daha evvel hiç olmadığı kadar mutlulukla hızlandığını anlayamıyordum.

"pek değil." dedi ve çantasından bir not defteri,bir de planlayıcı çıkarıp masaya bıraktı.

"kahve yaptım bize.." sırt çantamda bulunan kahve dolu termosu masaya koyup iki tane de bardak çıkardım.

"ve yiyecek bir şeyler.." evde yaptığım minik kurabiyeleri ve atıştırmalıkları da çıkarıp masada uzak bir köşeye koydum.

"ders çalışmak beni çok acıktırıyor.." dedim sıcak bir tebessümle.

"daha sağlıklı beslenmelisin.."

onun bu burun kıvıran tavrına surat asıp bardaklarımıza kahve doldurmaya başladım.

"sende hayattan daha fazla zevk almalısın." dedim kahve dolu bardağı ona uzatırken.

"hayattan zevk almadığımı da nerden çıkardın?"

"tatlı sevmeyen insanlar hayatın tadını çıkaramıyorlar demektir,ama bunları ben yaptım! en azından tadına bakarsın,öyle değil mi?"

gözlerine köpek yavrusu gibi bakıyordum,bu tatlıları onun için hazırlamıştım ve gerçekten tadına bakmasını çok istiyordum. bıkkınlıkla bir nefes verdi ve bakışlarını kaçırdı.

"bakarım."

"yaşasın!"

ryomen'le beraber bir cumartesi sabahı erken saatlerde kütüphaneye ders çalışmaya gelmiştik,bana programının çok yoğun olduğunu,sadece cumartesi günü,sabahın köründe biraz boş zamanının olduğunu ve eğer istersem sınavlar da yaklaşmışken bana ders çalıştırabileceğini söylediğinde tabi ki heyecanla bunu kabul etmiş bulundum.

matematikle başlayacaktık,temelim çok zayıftı ve sayısal derslerle pek aram yoktu bu yüzden ryomen her zaman bulduğunda beni sayısal derslere çalıştıracağını söylemişti ve bunların arasından hiç mi hiç anlamadığım matematikle başlama kararı almıştık.

planlayıcısına bir şeyler not etmeye başladı,bir yandan da mırıldanıyordu.

"pekala,önce denklem konusuyla başlayalım. bu senenin en önemli konusu bu,bunu anlarsan diğer konuları daha kolay kavrarsın."

older brother | ryomen sukuna.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin