Ayyy hadi başlayalım bu benim 2. kitabım oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn.
Bugün yeni bir askeriyeye gidicektim. Ve yeni bir timim olacak. Çok heyecanlıyım ve çok mutluyum. Şimdi beni almaya gelecekler ki askeriyeye gideyim.
Önümde büyük bir siyah araba durdu
"Komutanım buyrun ,gidelim."dedi. Askeriyeye gitmemiz yarım saat sürdü. Arabadan indim kapıya doğru ilerledim tam kolumu kapıya attım ki açayım biri kolumu tuttu. Kim olduğuna bakmak için kafamı kaldırdım. Evet kapıda duran bir asker."Bacım her gelen geçen içeri giremiyor."dedi. Üzerime baktım haklıydı sivil gelmiştim. Kolumu bırakması için kaş göz hareketi yaptım. Kolumu bıraktı. Cebinden asker kimliğimi çıkardım. Yüzüne doğru gösterdim.
"Berat Dağsever,İzmir,emret komutanım."dedi.
"Rahat asker,rahat"dediğim sırada içeri girmek için kapıları açtı. İçeri girdim herkes bana değişik değişik bakıyordu. Takmadım. Beni daha yeni görüyorlardı. Normal olduğu için yürümeye devam ettim. Kapının ordaki bir asker yanıma gelip
"Buyrun kime bakmışsınız?"diye sordu."Yavuz komutanın odası neresi acaba?"dedim kim olduğumu soracağı sırada
"Aden Aksel yeni komutanınız."dedim. Hemen hazır ol pozisyonuna geçti.
"Hoşgeldiniz komutanım buyrun Yavuz komutanımın odası şurası götüreyim sizi."dedi ben önden ilerlemeye başladım o da arkamdan geliyordu. Kapının önüne geldik.Sen gidebilirsin dedikten sonra kapıyı çaldım.
"Gell."dedi Yavuz komutanımın.
Kapıyı açtım kafamı içeri soktum.
"Amca ben geldimm."amcam beni görünce yüzü gülmüştü. Hemen yanına gidip sarıldım.
"Hoşgeldin güzel kızım da hayırdır?"dedi.
"Beni istemiyorsan gidebilirim amca, yani sorun yok."dedim sitem ederek."Yok yeğenim ben öyle demek istemedim sende biliyorsun."dedi. Canım amcam ya.
"Biliyorum amcacım şaka yapıyorum ee benim odam nerde?"dedim. Amcamın gözleri büyüdü.
"Yeni gelecek yüzbaşı sen miydin?"dedi heyecanla. Bende heyecenla cevap verdim.
"Tabi ki de benim amca ben Akmam Timi kimseye vermem."dedim Akmam tim en beğenilen Timdi.Amcam kafasını salladı biraz daha konuştuktan sonra odamı gösterdi.
Odama gittim eşyalarımı yerleştirdim.
Tekrar amcamın odasına gittim ki timimi göstersin.
"Amca benim tim nerde bı gösteresin hele"dedim. Amcamla birlikte dışarı çıktık. Galiba benim tim oradaydı çünkü bir topluluğun yanına doğru gidiyorduk.Amcamı yani komutanlarını görünce esas duruşa geçtikler.
"Akman Tim rahat."dedi amcam gür sesiyle. Hepsi rahata geçtiler ve amcamı dinlemeye başladılar.
"Evet gençler Aden sizin yani bu timin yeni komutanı. Siz tanışın ben odamdayım."dedi ve gitti. Hepsi bana bakıyordu. Onlara dönüp
"Sağdan başlayarak herkes kendini tanıtsın."dedim."Gediz Alptekin,Konya,24,emret komutanım."
"Poyraz Aktan,İzmir,24,emret komutanım."
"Ayaz Sungur,Muş,24, emret komutanım."
"Umay Karaca,Malatya,24,emret komutanım."
"İlker Dönmez,Hakkari,24,emret komutanım."
Hepsi kendini tanıtmıştı sıra bendeydi
"Yeni komutanınız Aden Aksel 24 yaşındayım ve Ankara'lıyım. Tanıştığımıza memnun oldum gençler."dedim. Hepsi bir ağızdan
"Sağol" dediler. Arkamı döndüm içeriye doğru ilerledim giderken
"Sabah saat 5'te herkes burda olacak olmayan yaptırdığım her hareketin 5 katını yaptıracağım."dedim. Galiba biraz fazla söyledim ama yapacak birşey yok.Bana yavaş yavaş alışacaklar. İçeriye girdim girdiğim gibi öylece kaldım. LAN. OHA. Şuan karşımda o vardı o buradaydı.Nasıl buraya gelmişti acaba odamı askerdi.
Acaba o kişi kimdi?
Aden ile nerden tanıtıyorlar?
Evet uzun bir başlangıç oldu ama güzel oldu yarın akşam yeni bölüm atmaya çalışacağımm.
508 kelime olduu.Lütfen yorum yapmayı unutmayınnn.
Seviliyorsunuzzzz.