Lana Del Rey - Ultraviolence
Başladığınız tarihi buraya bırakabilirsiniz
İyi okumalarr🐾
✨✨✨
REGİNA LESTRANGE tabağındaki kahvaltılarla oynarken gözü ara sıra Slytherin masasında oturan çocuklara kayıyordu.
Biricik ikizi yanındaki çocuğa alaycıl bir ifadeyle bir şeyler anlatırken çocuk onun aksine olayı ciddi ve kaşları çatık şekilde dinliyordu. İstemsizce ne konuştuklarını merak ediyordu genç kız. Geçen sene olsa Ravenclaw masasından kalkar Slytherin masasına giderdi ve ikizini ittirerek sevgilisinin yanına otururdu.
Şu an ise ikisiyle de konuşmuyordu, daha doğrusu hiçbir arkadaşıyla konuşmuyordu. Annesinin başını eğip itibarını zedelemek için yaptığı her adım herkesi ondan uzaklaştırmıştı. Bu işe kalkışırken bunun olacağının elbette farkındaydı fakat Regulus'un onu her koşulda dinleyeceğini düşünüyordu.
Dinlerse anlardı, göz yumardı. İlk başta plan basitti, Anneni sinir et ve sadece sevgiline anlat o seni dinler ve anlar.
Fakat bu kızın hiç planladığı gibi olmamıştı. Regulus onu dinlememişti bile. Ne anlatmasına ne de gerçekleri açıklamasına izin vermişti.
Regina ise onun karşısına geçip haykırmak istiyordu.
'Ben kan haini değilim Regulus,her şeyin bir açıklaması var'Ancak bu tam 8 ay öncesiydi. 8 ay önce her bir parçasını kaybetmişti ve görünen o ki buna sadece kendisi üzülüyordu. Onu tanıdıklarını sanardı Regina ama belli ki bayağı yanılmıştı. Şimdi ise gerçeklerin hiçbir anlamı kalmamıştı.
Yine de Regulus'un da değiştiğini görebiliyordu. Çok gülümseyen ve sevecen biri hiçbir zaman değildi fakat en azından kızın yanında biraz da olsa duygularının önünde olan duvarları indiriyordu.
Özellikle yaz sonunda aldığı işaretten sonra iyiden iyiye kendini içine kapamıştı.
Regina her zaman o işaretin fazlaca gereksiz olduğunu söylemişti çocuğa. Bulanıklar ve melezlerden üstün oldukları açıkça belliydi ve bulanık avlayarak sonlarını getiremeyeceklerdi.
Onları sosyal hayattan dışlamak ya da yapabilecekleri işleri sınırlayarak safkanlarla aralarına keskin bir çizgi çekmek daha mantıklı ve akıllıca olurdu.
Regulus her seferinde kızın dediklerine de bir nebze hak verirdi ama Karanlık Lorda olan hayranlığını bir türlü bastıramazdı. Hayatında gördüğü en bilgili ve en güçlü büyücülerden biriydi. Bir ölüm yiyen olmak onun gibi bir safkan için onur vericiydi.
Başını yemeğinden kaldırıp tekrar Slytherin masasına baktığında bir çift gri gözle karşı karşıya geldi. Her ne kadar Regulus'tan nefret etmeye çalışsa da ona kızgın olsa da sevgisini bitiremiyordu. Ondan ayrılan eski sevgilisinin aksine
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amsonia Orientalis|Regulus A. Black
FanfictionRegina Lestrange hayatının mahvolması için bir Lestrange olmasının yeterli olduğunu biliyordu ve kuralı kitabına göre oynayacaktı. (Amsonia Orientalis Mavi Yıldız Çiçeğinin latince ismidir ve sabrı temsil eder.)