Carmilla normal hayatındaydı her şey normal normal ilerliyordu ama bir gün...
Drac kadim imparator gözüne genç bir kadın kestirmiştir , bu kadın şehrin hatta tüm dünya da ki onun için en güzeliydi.. Drac'ın aksine hayat enerjisi vardı , nefes alıyordu ufacık bedeni hayatta kalma umuduyla şişiyor ve geri iniyordu.
Drac bu yaşama hissini görmek ve hissetmek istiyordu bazen genç kadını özellikle rüyalarında korkutur , o dehşet izlerdi çok hoşuna gidiyordu.
Drac'ın bu yaşama arzusu... günler birbirini kovaladı genç kadın yolda sakince parmak uçlarında süzülerek yürüyordu (sett ev de kalmak istemişti o yüzden o yok carmilla'nın yanında) siyah saçları onu takip ediyordu...
Ancak bir anda renkler soldu tam kalbinin üstünden sıcak akan kanı elbisesine yayılmaya başlamıştı ve dehşet bir acı kulaklarını yırtan bir çığlık , genç kadının kalbine bir kazık saplamışlardı ve karşısındaki yaşlı adam "GEBER CADI" diye bağırınıyor du..
Anlamamıştı öldürülme sebebinin bir cadı suçlaması olmasını ve daha hayalleri varken karanlığa gömülmek onu öfkelendirmişti.....
Birkaç günde toprağın altındaydı (birilerine şov olsun diye tam da oldukları yerin ortasına asmışlardı carmilla'yı)
Drac bu olanların ardından ona sonsuzluğu hissettiren aşkının can verdiğini duyunca o şehri yakıp yıktı herkese cehennemi en yakından hissettirdi.... (sett'e de çok kızgındı "NASIL OLUR DA O BUNLARI YAŞARKEN SEN HİÇ BİR ŞEY YAPMAZSIN" diyerekten onu canavara dönüştürüp ordusuna aldı.
Sevdiği kadının yüreği atmıyordu dayanamamıştı ve mezarına gidip tekrar o gözleri görebilmek için vampir yapmıştı hayatının kadınını..
Kadın uyandığında yıllarca aşkını saklamış ona bir inci tanesi gibi bakan bir adam vardı yüreği olmasa da ilk gördüğünde olmayan kalbi attı bu adam için ve ikiside sonsuz karanlığa gömülmeyi seçti.
Carmilla ne isterse anında yapıyordu kont onu bebekler gibi yaşatıyordu adeta
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallığın silüeti
VampirBir gün yalnız vampir kral ölümlü bir kadına aşık olur ve bir plan yapar planına dahil olan biri daha vardır.Hikayede ki herkesin özel güçleri vardır iyi okumalar dilerimm.