Bölüm 2 | Ev arkadaşı

25 4 55
                                    

Hepimiz şaşkınlıkla falcıya baktık.

"Sadece adını duyduğum biriyle nasıl şu ruh eşi saçmalığı olabilirim hanımefendi? Anlıyorum bir şeyler söylemeniz gerekiyor ama daha inandırıcı bir yalan söyleseniz daha iyi olacak."

Çıkmak için arkamı döndüm ve Hwiyoung ile göz göze geldim. Gözlerini kaçırınca ben de kaçırdım ve çıktım oradan. Umarım kimse bu saçmalığa inanmamıştır.

"Daha benim için bir şeyler söylemedi ama!" Arkamdan gelen ikizlerden Sanghyuk'un mızmızlanmasını duydum.

"Benim için söylediği saçmalıktan sonra ona hala inanıyor musun?" Aniden arkamı döndüğümde onlar da durdu.

"Belki saçmalık değildir." Jaeyoon ima ile konuştuğunda ona karşı atak yapmak için hareketlenmiştim ama kendimi sakinleştirip elimi indirdim. "Hwiyoung ile ne gibi bir bağlantım olabilir de aşık olabiliriz ki?"

"Ben bu falcıya güveniyorum. Kızlardan hoşlanmadığımızı bile bildi sonuçta."

"Falcıya gelip inanan ilk erkekler olduğumuz içindir belki de!" Sahte bir gülümsemenin ardından kollarımı bağlayıp yürümeye devam ettim.

"Madem inanmıyorsun o zaman bu kadar sinirlenmene de gerek yok Taeyang." Sanghyuk omzuma çarparak önüme geçti.

"Sinirlenmedim."

"Biraz sakin olmalısın sadece." Jaeyoon kolunu omzuma attı. Birlikte eve doğru yürüdük. Yürüdüğüm süre boyunca ve eve girip kendimi yatağa attığımdan beri aklımda sadece Hwiyoung vardı. Okulda onunla pek karşılaşmazdık pek konuşmuşluğumuz da yoktu o yüzden hayatımın aşkı olacağına dair de bir inancım yoktu ama çocuğu aklıma fena sokmuşlardı.

Yatakta dönüp dönüp durdum. Saat daha erkendi ama uyumaya çalışmak benim için çok daha iyi olacaktı. Tek sorun gözlerimi kapattığımda da bu sefer gözümün önüne Hwiyoung'un gelmiş olmasıydı. Onu düşündükçe de uyuyamıyordum. Büyü mü yapılmıştı bana? Niye çıkmıyordu şu herif aklımdan?

Yatakta daha fazla dönüp durmanın bir faydası olmayacağını bildiğim için en sonunda kalkmak zorunda kaldım. Telefonumu kontrol ettiğimde bir tane mesaj bildirimi gördüm. Kaydetmediğim bir numaradandı mesaj. Merakla mesaja tıkladım.

+82 10-************
İyi günler. Ev arkadaşı ilanınızı gördüm. Biraz bilgi verebilir misiniz?

Üniversitemin ikinci yılındaydım. Ailemden uzakta bir üniversitede okuduğum için ilk sene yurtta kalmayı denemiştim ama hiç bana göre gelmemişti. Jaeyoon ve Sanghyuk benden 2 yaş büyüklerdi ve onlar ev tutmuşlardı. Bana bizimle kal diye ısrar etmişlerdi ama ben yurtta kalırım diye kabul etmemiştim ilk sene. Sonra oraya alışamayacağımı fark edince ev aramaya başladım. İkizler yine onlarda kalabileceğimi söylemişlerdi ama yaşadıkları ev o kadar büyük değildi ve birbirimizi yiyeceğimize emindim. Yazın onların oturduğu binada alt kattaki daire kiralık olmuştu ve fırsatı kaçırmadan ailemden gelen parayla evi tuttum. 2+1 olduğu için benim için büyüktü. Kirasını da paylaşabilmek için bir ev arkadaşı aradım. İlan verdim birkaç aydır ilanda. Bir iki kişi yazmıştı ama ikisiyle de anlaşamayacağımı bildiğim için reddettim. Kafama göre insan bulmak benim için zor açıkçası. Bazı takıntılarım var.

Aldığım mesajın dikkatimi dağıtacak olması sevindirmişti beni. Umarım benimle yaşayabilecek biridir diye düşündüm ve yanıtladım.

Taeyang
Tabii ki. Ne merak etmiştiniz?

+82 10-***********
Bazı şartlarınıza uyabileceğim takdirde hemen taşınabileceğim yazıyor, ne gibi şartlar acaba?

Midnight Sun [HwiTae]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin