13|'Saklanan sırlar ve varılamayacak sonuçlar.'

2.2K 251 170
                                    

sey...selam gencler
hic ilhamım olmadıgı icin bolum gelemedi uzgunum..
neyse hatırlamayanlar için bunlar en son fanfinifon yapmışlardı şimdi devam ediyoruz
İYİ OKUMALARRR
(sınır:100 oy 60 yorum)

----

Yorucu geçen bir gecenin ardından,Jeongguk ve Taehyung içiçe geçmiş bir şekilde uyukluyorlardı.

Daha doğrusu Jeongguk uyukluyor,Taehyung ise onu izliyordu.

Çok güzeldi Jeongguk.Daha önce dünyanın hiçbir yerinde görülmemiş olan bir masumiyeti,dupduru bir güzelliği,sevecen bir yapısı vardı.Ve Taehyung'da ona yıllardır sırılsıklam aşıktı.

Yıllardır.

Taehyung aklına gelen görüntülerle gözlerini kapattı ve düşünmeye başladı.Güzeller güzeli eşi onu hatırlamıyordu ama o Jeongguk'u her zaman anılarının en güzel kısmında yaşatıyordu.

Günümüzden 12 yıl önce...

Taehyung var gücüyle Yoongi'nin ailesinin evinin kapısını çalıyor,adeta yumrukluyordu.Saat sabahın 8'iydi ve bu saatte ev halkını rahatsız etmesi tabi ki de herkesi çileden çıkartmıştı.

"Noluyor bu saatt-Taehyung?"

Bayan Min,sabahın köründe rahatsız edildiklerinden dolayı hiddetle kapıyı açmış lakin karşısında oğlunun en yakın arkadaşı Taehyung'u görmesiyle susmuştu."Ne işin var bu saatte?" diye bu sefer sorusunu direkt karşısındaki esmer bedene sormuş Taehyung ise nefes nefese bir şekilde "Yoongi-Yoongi'yi görmem lazım." diyerek zar zor konuşmuştu.Bayan Min aldığı cevapla kaşlarını çatmış ve meraklı bir sesle,"Bu saatte ne yapacaksın onu?" demişti.Taehyung ise hiç beklemeden yine nefes nefese yanıtlamıştı karşısındaki bedeni.

"Ona-ona çok önemli bir şey söylemem lazım."

"Tamam bekle çağırıyorum."

Bayan Min, Taehyung'a kaçamak bir bakış atmış ardından da Yoongi'yi çağırmak üzere gözden kaybolmuştu.

Yaklaşık 10-15 dakikanın ardından üstünde pijamaları ve gözlerini ovuşturarak aşağı inen Yoongi ile birlikte Taehyung heyecanla yaslandığı yerden doğrulmuş, Yoongi'nin savsak adımlarını bitirip kapısının önüne gelmesini beklemişti.

"Oğlum sabahın köründe ne diye kapımda dikiliyorsun lan!Gebermek mi istiyorsun?!"

Yoongi'nin sinirle söylediklerine karşı sesini çıkaramayan Taehyung,ilk önce onun tam olarak kendine gelmesini beklemiş ve ağzını gererek esnemewsini izlemişti.Eninde sonunda daha çok ayılan Yoongi ise sinirle Taehyung'a bakmış,"Anlat amına koyayım.Ne oldu?" diye daha dinç çıkan sesiyle söylenmişti.

"Yoongi,ben...Ben bu gece rüyamda birini gördüm."

Yoongi duyduğu saçma sapan şeyle beraber daha çok sinirlenmiş," E bundan bana ne lan!" diyerek sinirle cırlamıştı.Taehyung ise içindeki heyecanla birlikte yerinden kıpırdanmış,"Yoongi...Dün dolunay gecesiydi." diye konuşarak karşısındaki bedenin kaskatı kesilmesine sebebiyet vermişti.

"Anlamadım?"

"Dün dolunay gecesiydi...Ve ben de geçen 18 yaşıma girdim."

"Amına koyayım!Ne diyorsun sen lan?!"

Yoongi anında karşısındaki bedenin yakasından tutup onu içeri çekiştirmiş, daha fazla kimseye rahatsızlık vermemek amacıyla beraber de sessiz bir şekilde onu oturma odasına götürmüştü.Daha sonra ise Taehyung'u omuzlarından iterek arkasında koltuğa düşürmüştü.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

i need youWhere stories live. Discover now