fic bitmis olabilir ama ozel bolum icat edildi gencler🤘🤘 bu arada guzel olmaz smut beklemeyin (AYİP OHA) oyle yumus yumus olsunlar bunlar diye falan yorum oy bekliyorum baslayin bakalim
jisung×minho
MinMinHo
Jisuunngsen soylemeden bir sey soylesem
MinMinHo
soyle bakaliimgelebilir misin bugun
MinMinHo
bakalim gelebilir miyimgelebilirim bebegim
heh tamaamm
sen ne diyecektin
MinMinHo
ben disari cikmayi teklif edecektim aslindaama daha guzel bir teklif geldi
istersen cikabiliriz
MinMinHo
cikiyoruz jisungiekomik mi minhosum
komikti evet
MinMinHo
minhosun tabipeki gelince seni yemek serbest mi
yakalarsan seninim minhoo
MinMinHo
disari cikacak miyizbilmem ki ne yapsak cikalim dersen cikalim sonra gelirsin
birlikte geceriz
MinMinHo
direkt geleyimistedigin var mi bir sey
sen
MinMinHo
bebeksin senbiliyorsun dimi
degilim ki minhos
MinMinHo
tabi oyledir ekdmwkdmwodmwoneyse bir sey istemiyorsan geliyorum
gerek yok sen hizlica gel yeter
ne kadar ozledim 😭
a cikmis
cikmasan yazardin
sevgilim
minhoos
bebegim derdim ama
biraz ters olurdu bebegim demem
askin miyim
ne kadar sacmaladim ya ben
nerdesin acaba su ann
MinMinho
bilmem neredeyimbebegim benim
asansordeyim kapida beklemen onerilir
en sevdigim sey
Yazar'dan
Jisung kapıya yaklaştığında zil çaldı. Sanki ilk defa Minho evine gelmiş kadar mutlu olmuştu Jisung. Aslında,Minho'nun her gelişinde böyleydi.
Jisung kapıyı açtı ve Minho'nun montunu bile çıkarmasına fırsat vermeden boynuna sarıldı. Sarılırken Minho'nun kokusunu da içine çekiyordu.(normalde böyle yazmam ama çıldırdım Minho'nun kokusunu almak mı 😭😭😭😭😭 ben elendim aglicam)Minho buna zaten alışkındı ve bu yüzden tepki vermemişti. Yani mutlu olması dışında. "Çok özledim Minho!" Jisung Minho'ya sarılmayı bıraktığı anda bir şeyler söylemeye başlamıştı bile. Bu da Minho'nun her zaman hoşuna gidiyordu. Şimdi de olduğu gibi. "Bende özledim Jisungie. Kapının önünden çekilmeye ne dersin?"
Minho ve Jisung salona geçtiğinde koltuğa oturmuşlardı. Jisung Minho'nun göğsüne yatmış sadece öylece duruyordu. Bu onlar için her zaman böyleydi. Uzun zaman görüşmediklerinde, Jisung Minho'nun göğsüne yatmaya bayılırdı.
"Bir şeyler ister misin?Film dr izleyebiliriz." Jisung ilk konuşmayı başlatan oldu. Sanki ilk defa görüşüyorlsrmışta, Jisung sessizliği bozmak istermiş gibi. "Ne istersen sevgilim. Sadece bu şekilde bile durabileceğimi söyleyeyim. Saatte geç Jisungie, yine birlikte uyumak istersen diye."
Jisung'un reddedemeyecği bir teklifti bu. Minho ile uyumak onun en sevdiği şeyler arasındaydı. "Buna hayır diyebilecek bir Jisung dahaca gözlemlenmedi Minhoş.Neden olmasın?"Jisung,Minho geldiğinde yatak odasında uyumazlardı. Jisung'un yatağı iki kişi için fazla küçüktü. Bu yüzden salonda yatarlardı.
Jisung salondaki koltuğu ayarladıktan sonra birlikte yattılar.
"Minho, saçlarınla oynayabilir miyim?Bu defa fazla mı parlıyorlar"
"Gözlerinin ne kadar ışıldsdığının farkında değilsin hâlâ. En parlak yıldızım olan gözlerin."
"Aşık olmanın böyle olacağını düşünmemiştim. Sana iltifat ediyorum ve iki katıyla tekrar bana dönüyor."
"Sen bana bir şey söylemesen bile Jisung,sana duyabileceğin bütün iltifatları etmeye hazırım."
"Peki, çok güzel kokman hakkında Minho?Sadece bu kokuyla saatlerce uyuyabilirim."
"Birlikte uyuyabilmrmiz için bir aracı mı dersin?"
"Hayır sadece bahane olur."
"Bahane bulunmayan şeylerde?Sadece söyleyebiliriz değil mi?"
"Her şeyde bulabilirim Minho. Mesela,gelmeden önce kedilerinden birini öptüğünden eminim. Öyle mi?"
"Öyle. Bunu nereye bağlayacaksın peki?"
"Uzun zamandır hiçbirini görmüyorum ve öpemiuorum. Buna yardımcı olmaya ne dersin Minho?"
"Neden böyle konuşuyoruz bilmiyorum. Eğer istiyorsan sadece öpebilirim Jisungie."
"Gördün mü?Sadece bahaneydi Minho. Dudaklarını özlediğimi nerden çıkarıyorsun?"
"Sadece dudaklarıma baktığın için olabilir mi sevgilim?"
"Neden olmasın?"kiss sahnesi yazamayinca ortaya cikan muthis sey.
bronsitim cikti okul aciliyor ben oksurmekten konusamiyorum ustune nefesim kesiliyor surekli YANİMDA VENTOLİN TASİMAK İSTEMİYORUM PİCK ME DAMGASİ FALAN YERİM VOK KOTU
neyse iyi geceler uyumaya gidiyorum bunu yazmak icin Wattpade girdim insallah kronik degildir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Wanna Know |Minsung
FanfictionOkulda fazla anlaşamayan Minho ve Jisung birbirlerini aynı konserde gördükten sonra yakınlaşırlar.