Jisung'dan
Okula sıkıla sıkıla gittim tabii ki. Pcler'im yok ne ile bakışıp zaman geçiririm ben derste? Yani Minhonun kardeşini bulup pc isteme fikri hâlâ güzel amaaaa Minho abimiz öldürücü bakışını atar. Öldürmüyor süründürüyor.
Hayır aşık değilim götüm korkuyor. Yanlış anlaşılma da olmasın şimdi öyle değil her an peşinizden gelip sizi dövebilir,bıçaklayabilir veya en basitinden yumruğu kafanıza indirebilir. E yani hiç olmazsa yanınızdan geçerken Fatih Sultan Mehmet köprüsü atar. Omuz atar demeye çalıştım takmayın yani.
Bu Minho denen insan benden büyük kalın kafasıyla sınıfta kalmış yani öyle geçenlerde hoca bana Minho'ya ders çalıştır demişti. Minho da yanıma gelip para verip kaçmıştı. Kafasında var bir şey sonra hocaya da çalıştırdım demezsen paramı alırım diyip geri gitmişti. Çok ciddiyim kafasında bir şeyler var. Zaten ya bir şeyler var ya da bir şeyler olmadığı için böyle. Annemin lafı çaktırmayın.
Sınıfa bir girdim ne görmem lazım? Minho ilk defa sınıfa erken gelmiş. AMAN TANRIM DEDİM! Şaka,desem kafama geçirir bir tane yani. Bizimkiler de gelmeyince ne yaptım tabii? Açtım fosil grubumuzu yazdım canım arkadaşımlara.
Norm Enderin saclaei
Merhaba canim arkadaslaeim
Nasilsiniz
Umarım iyisinizdir
Saka yapiyom
Nerdesiniz pezolar
Sinifta minho var
Gotum korkuyo
Kedi mamasi
Ay cok uzuldum paramparcayim jisung uaBen gelemiycem bu arada
Hastayiz
Dun yani
Eve birazcik gec gittim
Zil
İtiraf ediyo simdiChangbinin yabindayim diyo
Je10gin
Ben iyi inswnimYtistim canim jisung
Geldim sayilir
Evden ciktim
Zil
EvinEvin yakin tabi
Serefsizw bak
Kedi mamasi
ChanBak
Nu seni
Zil diye kaydetmis
Gecn gordum
Esprisiz pezo
Zil
JisungBen
Geldim
Yan
Okulim kapisindayim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Wanna Know |Minsung
FanfictionOkulda fazla anlaşamayan Minho ve Jisung birbirlerini aynı konserde gördükten sonra yakınlaşırlar.