Başlangıç

27 4 3
                                    

Ne garip bir gündü böyle hiç bir şey yapmamıştım sadece yatağımın içinde korku filmi izlemiştim .hayır depresyonda falan da değildim bir an önce mağaramdan kalkıp kendime gelmem gerekiyordu .

Bilgisayarı kapatıp yorganı üstümden atıp kalktım .kalkmaz olaydım başımın dönmesiyle yatağımın kenarında ki komodine tutundum. çok geçmeden toparlayıp mutfağa doğu ilerledim . Salonda oturup kahve içen Nisa'yı gördüm .

Nisa AKAN, yıllar önce sanal bir siteden tanışmış olduğum , sanal olmamıza rağmen herşeyim olan bu kız..

2 yıl önce hayalimiz olan şeyi gerçekleştirdik üniversitemizi aynı şehirde kazanıp aynı eve çıkmıştık ona çok alıştım onu çok seviyorum minik aslanım benim .

"Telefona gömülmüş ne bakıyorsun öyle ?" .
"Hiç öylesine, kask bakıyorum "
"Kaskın var ya zaten " dedim .
"Sana bakıyorum Aylin"
"Ayy gerek yok hem motorum bile yok ki"

" Arkadaşımın bir tanıdığı varmış motorunu satıyormuş baktım da sağlam güzel bir motor onu sana alalım diyorum para konusunda yardım ederim ben sana ,sürmeyi de öğretirim "

"Bilmiyorum Nisa para konusu halledilir de korkarım ben "dedim .

"Hadi Aylin tek başıma gazlamak çok sıkıcı seninle motor sürmek hayallerimden biri "

" Off aslında bir yanım istemiyor da değil yani ama kafam karışık düşünürüm "

Nisa bir anda ayağa kalkıp beni de kaldırdı "hadi gel gidiyoruz"

"Nereye" dedim şaşkınlıkla

"Motor sürmeye "

Mutlu olmutum çünkü nisa motorunu kimseye sürdüremez sürdürmeyi bırak dokundurmazdi bile .

Üzerime apar topar kot pantolon ve tişört geçirdim .

Nisa da ceketini üzerine geçirip evden çıktık .
Binanın garajında duran motoruna binip motoru çalıştırıp hafif gazladı .
bana bakmasıyla arkasına bindim.

kaskını uzattı ,tam hayır sen tak diyecekken kaskı kafama geçirdi manyaktı bu kız .

Yarım saat yol gittik ama o yarım saat bana 1 ay gibi gelmişti arabaların arasından hızlıca geçiyor değişik değişik haraketler yapıyordu .
ben ise gözlerimi kapatmış dualar okuyordum .
Sonunda boş bir yarış pisti gibi bir yere gelmiştik.
motordan inip kaskı çıkarttım nisa, siyah hafif da delgalı saçlı orta boylu beyaz tenli bir çocuk ile konuşuyordu .

onlar konuşurken Etrafı inceledim, terk edilmiş yerlere benzeyen bir havası vardı.

Nisa ve çocuk bana doğru ilerlediler .
karşımda duran çocuk elini uzatarak selam ben "Atlas" dedi . Çocuğun uzattığı eline karşılık verip ,"Aylin " demekle yetindim .
Atlas hala elimi tutarken gözlerimin içine bakarak "güzel " dedi . İsmimi beğenmişti galiba.

Ardından Nisa lafa daldı " Atlas benim motorcu arkadaşlarımdan biri, bana motor kullanmayı ilk o öğretti" dedi .

Nisanın motorcu arkadaşları olduğunu bilmiyordum biraz garip gelmişti bana .

"Nisa'ya öğrettiğim gibi şimdi de sana öğreteceğim , zaman çok önemli hazırsan başlayalım ."

Atlas soğuk gözüken ama iyi kalpli bir insana benziyordu . Ama onu garip ve gizemli hale getiren birşey vardı sanki . Ama Ne gibi birşey olduğuna zerre tahminim yoktu.

Göz ucuyla Nisa'ya baktım eline içecek almış tribününe oturmuş telefon bakıyordu .

Atlas'a bakarak "heyecanlıyım ama hazırım yapalım şu işi "dedim.

Gece Yarası  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin