(Mihai POV)
Buna, eu sunt Mihai, sunt un adolescent normal, de 17 ani (aproape 18) ce adora muzica rock, anime-urile si manga-urile. Nu-mi place sportul si nici matematica (sau ceva ce contine mate, cum ar fi: chimie si fizica).
Este dmineata, soarele care isi scapa razele luminoase printre draperii si blestemata aia de alarma, m-au trezit. Somnoros, m-am ridcat din pat si m-am dus sa fac un dus. Apa era calda si ma facea sa imi fie si mai somn. Eram obosit, deoarece cu o seara inainte am stat pana mai tarziu si am citit ''Abarembou Kareshi'' (un manga BL, nu ma judecati!).
Dupa dusul de dimineata, care mai tare ma molesit, m-am dus la bucatarie, mi-am pus niste cereale cu lapte si am plecat in sufagerie.
M-am asezat pe canapea, aceasra era moale, era perfecta pentru a trage un pui de somn! Mutam canalele haotic (nu prea era la ce sa te uiti) si mancam cerealele cu lapte pe care m-i le-am pus.
Terminand de mancat, inchid televizorul si ma duc sa ma imbrac. Mi-am luat o pereche de blugi negri, un tricou si un hanorac si am plecat afara.
Eu sunt genul de persoana ce nu are prieteni, pana si parintii mi-au spus de multe ori sa imi fac prieteni, dar nu pot, pur si simplu nu pot avea incredere, in nimeni!
Am decis sa plec in parc, sa stau pe o banca si sa ascult muzica.
Din neatentie, in timp ce coboram scarile m-am impiedicat si am cazut, lovindu-ma la mana.
***- Hei esti bine?
M- D...da, cred ca da! Ma durea putin mana, dar in rest eram OK.
***-Te ajut sa te ridici? Aceta intinde mana, ajutandu-ma.
M- Da, multumesc! Mana lui era calda; in momentul in care mainile noastre s-au atins, cativa fiori m-au facut sa tresar.
Cum spuneam, nu imi pot face prieteni din cauza timiditatii mele si de multe ori renunt, insa la acest baiat ceva era diferit, acest sentiment pe care il aveam, imi spunea sa incerc sa vorbesc cu el.
M- Eu sunt Mihai... si... iti multumesc inca o data pentru ajutor!
***- Paul, incantat!
...........................................................................................................Acum este seara, parintii mei sigur sunt acasa, asa ca ar trebui sa ajung mai repede, altfel iarasi ma vor certa si imi vor spune ca stau toata ziua singur cu nasul in acele '' benzi desenate'' si cu castile in urechi. Apoi din asta o s-o dea in cealalta si tot asa, sigur o sa ajug la nebuni!
Ajuns acasa, intru incet ca parintii sa nu ma auda, acestia erau la bucatarie, asa ca am profitat de moment si am plecat la mine in camera. M-am asezat in pat si am dat drumu la muzica ( cred ca muzica imi este cea mai buna prietena, ea ma ajuta sa trec peste multe probleme si imi este alaturi mereu ) la scurt timp am fost trezit din visare de mama.
MAMA- Fiule, nu vii la masa?
M- Da..... da, vin acum! Nu imi era foame, dar am spus ca voi veni, pentru a scapa de toate plangerile ei: ''ca voi deveni anorexic daca nu mananc si ca ea nu isi doreste asta''.
Mama iese din camera si raman iar singur cu gandul la acel baiat... PAUL ( ce nume frumos are!)...
............................................................................................................Asta este ultima saptamana de scoala si apoi vine vacanta de vara, abia astept!
Nu am dormit deloc bine!... M-am ridicat cu greu din pat, am oprit alarma, dupa care m-am asezat la loc. Ma durea capul si ii era greata, azi nu ma duc la scoala... cred ca am sa mai dorm!
Am avut un somn linistit pana cand cineva batea insinstent la usa. Ma ridic si ma duc sa deschid . Cand am deschis usa, un tip brunet si cu niste ochi albastrii , se uita la mine.
M- P...Paul!?
P- Buna Mihai! Ochii lui albastrii te hipnotizau, erau foarte frumosi!
M- B...buna! Ma simteam ciudat in prezenta lui... dar, ce cauta aici?
P- Stiu ca suna ciudat, dar pot sta la tine pana mai tarziu?
M-D...da, dar mai intai am o intrebare!
P- Ok, ce este!? Acesta imi ciufuli usor parul.
M- De unde stii unde stau?
P- Paaai... stau in apartamentul numarul 24, adica suntem vecini si te-am vazut cum intrai mereu aici si nu mi-a fost gereu sa deduc faptul ca tu, aici locuiesti.
M-( Serios, suntem vecini?!) B...bine intra!
Am intrat in casa si l-am rugat sa astepte pana ma intorc din dormitor, eu inca eram in pijamale si trebuia sa ma schimb.
Mi-am luat ceva lejer si m-am intors in sufragerie la Paul.
M- Vrei ceva de baut?
P- Nu multumesc! Imi zambi dulce dupa vine mai aproape de mine.
M- De cand te-ai mutat aici? L-am intrebat eu, in timp ce m-am ridicat de pe canapea si m-am dus la frigider sa imi iau o doza de suc.
P- Nu de foarte mult timp!
M- Aha! Sigur nu doresti ceva de baut?
P- Nu!
M- Si la ce liceu esti? L-am intrebat asta, cu gandul ca este la acelasi liceu cu mine si in asa fel as putea avea si eu un prieten si nu si-ar mai bate nimeni joc de mine, ca stau mereu singur.
P- Eu am treminat liceul!
M- Aha! Eram putin dezamagit, chiar mi-as fi dorit sa fie la liceu... cu mine...
P- Si cati ani ai... Mimisor? Ma intreba Paul in timp ce radea pe sub mustati!
M- 17... aproape 18 si nu imi mai spune Mimisor, ca te bat!
P- Vai mie frica, uite, tremur tot! Dupa, a inceput sa rada.
M- Dar tu cati ani ai?
P- 21.
Intre noi s-a lasat o liniste apasatoare. Ne uitam unu la altul fara a spune ceva.
M- Aaa... eu ma duc sa mananc, imi este foame! Daca vrei, vino si tu!
P- Ok! Ne-am ridicat amandoi de pe canapea si am plecat la bucatarie pentru am manca.
In timp ce mancam mi-a venit ideeea de a iesi in parc, insa Paul spunea ca este prea soare si sa iesim mai tarziu.
Ziua a trecut repede si seara am plecat cu Paul in parc. Acesta mi-a oferit o inghetata si dupa am plecat la film.
......................................................................................................Luminile s-au stins si in sala s-a facut liniste. Era un film horror, cu un psihopat ce omora multe persoane. Acesta traia intr-o padure la marginea careia era un orfelinat de copii... mda... nu prea era genul meu ( nu sunt fan filmelor horror).
M- Data viitoare aleg eu filmul!
P- De ce, iti este frica? Acesta a inceput sa chicoteasca.
M- Nu... doar caa... nu este genul meu! La scurt timp am inceput sa ma imping in Paul si sa tresar la unele scene din film.
P- Hi, Hi, Hi!
M- Ceei!?
P- Parca spuneai ca nu iti este frica!
M- ....
P- HA, HA, HA!
M- De ce mama naibii razi?
P- Esti rosu!
Mi-am lasat capul in jos si nu ma mai uitam la el.
P- Heei ,Mimisor stai calm,arati bine cand rosesti, mie unu imi place mult.... Esti chiar dragut!
M-am indepartat de Paul si pana la terminarea filmului nu am mai spus nimic. Ma uitam din cand in cand la el, acesta nu era deloc atent la film, se uita mereu la mine.
Filmul s-a terminat si acum trebuia sa plecam. Eu am luat-o inainte, Paul ramanand in urma mea.
P- Mihaai, stai!
M-...
P- Mihai, asteapta-ma!
M-am prefacut ca nu il aud si am continuat sa merg. Nu imi doream alt ceva decat sa ajung acasa si sa dorm.
P- Mihai, am zis sa stai!
In apropiere era un gardulet de care m-am sprijinit, pentru al astepta pe Paul. Aveam un sentiment prost ce imi spunea ca aceasta seara nu se va termina bine! Cu cat Paul se apropia mai mult, inima mea incepea sa bata ca o nebuna.
P- Pentru numele lui Dumnezeu, ce tea apucat, ce naiba ai!?
M- N...nimic, doar vreau acasa!
P- Daa, sigur... din cuza asta fugi de mine?!
M- P...pot sa te intreb... ceva?
P- Desigur, ce este!?
M- ... Cee....orientare sexuala ai?
Era uimit si mai avea putin si izbucnea in ras.
M- Te rog, raspunde si nu rade!
P- Ce-i cu intrebarea asta!
M- Te rog raspunde! Aveam ochii inlacrimati si vocea ragusita
P- Bine, bine! Acesta se apropie de mine si imi cuprinde fata in palme. Fetele noastre erau foarte aproape una de cealalta. Am ramas socat cand acesta isi lipi buzele lui de ale mele. L-am impins de langa mine si ma uitam la el ca la o amenda penala.
P- Ti-am raspuns la intrebare?
Obrajii mei erau rosii si inima imi batea tare. Am clipit de cateva ori dupa care m-am indepartat putin de el.
M- Aaa... t..t...trebuie sa...plec! Fara sa il las sa mai spuna ceva am luat-o la fuga spre casa.
Ajuns acasa, m-am dus direct in camera si am incuiat usa. Acum stateam in pat si nu imi puteam scoate din cap acel sarut.... care...mi-a placut! Buzele lui erau asa reci si moi si as da orice sa le mai simt inca o data!
Acum, mama, era la usa si ma ruga sa ii deschid.
M- Da mama, ce s-a intamplat?
MAMA- Ce sa intamplat? Pai: ai venit tarziu acasa, ai fugit direct in camera ta, ai incuiat usa si mai ai si ochii rosii ceea ce inseamna ca ai plans!
M- Nu am nimic, stai calma!
MAMA- Stii ca nu ma poti duce cu zaharelul asa usor!
M- Ti-am spus, nu am nimic!
MAMA- Bine, daca nu vrei sa vorbesti cu mine, te inteleg! Vrei sa vorbesti cu tatal tau?
M- Nuu! (Sigur daca i-as fi spus tatei ca imi place de un baiat, m-ar fi dat afara din casa! )
MAMA- Bine atunci te ascult! Mama se aseaza langa mine in pat si asteapta sa incep sa ii spun ce am.
M- Mi-am facut un prieten...
MAMA- Imi pare bine ca in sfarsit nu mai stai singur!
M- Am fost cu el in parc si la film. Insa cand am plecat de la film acesta... ma sarutat! Mi-am lasat capul in jos si am inceput sa plang.
MAMA- Of, dragule... nu mai plange! Ma luat in brate si m-a rugat sa ma calmez.
M- Dar, mama, mi-a placut! Lacrimile nu incetau sa curga.
MAMA- Ohh!
M- Daca afla tata ma da afra din casa!
MAMA- Uite, iti promit ca nu am sa-i spun tatalui tau! Acum incearca sa te linistesti si sa dormi, este tarziu! Noapte buna!
M- Noapte buna, mama!
Acum eram singur in camera, meditand la ceea ce sa intamplat azi.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------IN POZA ESTE MIHAI.
SPER CA VA PLACUT,VREAU PARERI! :* :D
O INTRBARE: MERITA SA CONTINUI ACEASTA POVESTE?
CITEȘTI
Secretul iubitului meu.
RomanceM-am gandit la o noua poveste pentru voi, sper sa va placa! Nu va voi spune multe despre aceasta, decat ca, este yaoi si ca imi doresc nespus sa o cititi! !!!PENTU CEI CE NU AGREEAZA ACEST GEN DE POVESTI, SA NU CITEASCA!!!