(Paul POV.)
Gandul imi zbura la Mihai... si la chipul sau de ingeras... sincer sa fiu, imi pare rau ca nu i-am spus de Klaus de la inceput! L-am facut sa planga...ce dobitoc pot fi uneori!
Klaus era la usa si striga ca un disperat in calduri la mine. M-am indreptat spre usa si i-am deschis, invitandul in apartament. Parea nervos!
K- Ce ti-a luat atat? Nu stii sa te grabesti? Lumina de afara e puternica si pielea mea e scrum!
P- ... Ooohh... scuze, dar... nu te-am auzit
K- Mda... bine...
P- Dar de ce ai venit acum, nu puteai veni mai tarziu? Asa nu te mai prajea soarele!
K- Spunei asta si tatei!
P- Ahaa... si...ce vrea?
K- Pai asta nu prea stiu...a zis ca are nevoie de tine urgent!
Oooh! Urasc asta, dar nu vreau sa il enervez pe tata... nu vreti sa il vedeti nervos!
P- Sii... cat de urgent ma vrea la el?
K- De unde sa stiu?
L-am sunat pe tata, si mi-a spus ca pot veni mai pe seara sa nu ma raneasca soarele.
Klaus a plecat, asa ca m-am dus sa fac o baie fierbinte cu multa spuma... ce n-as da sa fie si Mihai alaturi de spuma!... Ohhh!
Dupa vre-o doua ore de balaceala, am iesit. Mi-am infasurat un prosop in jurul taliei si cu altul mi-am sters parul.
K- Dar mult ai mai stat! Am crezut ca ai patit ceva! Daca mai stateai mult intram peste tine! Toate astea le-a spus intr-un mod atat de pervers.
P- Nu vrei sa incetezi?
K- Si daca nu vreau, ce faci? Un zambet rautacios ii aparu pe chip.
P- Te dau afara, aici e casa mea si fac ce vreau! Si tu cand te-ai intors?
K- Vai tu... mor de frica... HA HA HA!
P- Poti sa incetezi?! Era de-a dreptu enervant!
K- Nu stiu... mda... ai noroc ca am treaba! Se ridica din pat si pleaca trantind usa in urma s-a.
.....................................................................................
Afara era destul de bine asa ca am pornit spre padurea in care ai mei aveau ascunzatoarea.
.....................................................................................
Tata- Ma bucur mult ca ai ajuns fiule! Zambetul sau prefacut imi provoca sila.
P- Mda...si de ce m-ai chemat la time dupa atata timp in care nu te-ai interesat de mine?
Tata- Stiu... chiar imi pare rau, dar...
Nu l-am mai lasat sa continue, nu aveam chef de explicatii inutile!
P- Mda...si ce doresti?
Tata- M-am gandit sa ii organizez o mica petrecere lui Klaus pentru revenire... si am nevoie de ajutor!
P- POFTIM!!!!
Serios, uneori cred ca tata tine mai mult la Klaus... pana la urma sunt si eu copilul lui!
Tata- Te rog... fa asta pentru el!
P- Ohhh! Bine am sa fac asta doar pentru Klaus!
Tata- Iti multumesc fiule!
P- Mda... apropo, pot invita si un bun prieten?
Tata- Atata timp cat nu e muritor, desigur!
P- Aha... bine!
(Mihai POV.)
Ma aflam la mine in camera si ma pregateam pentru petrecerea lui Klaus. Am fost invitat de catre Paul.
Mi-am luat blugii mei negrii si un tricou la nimereala. Dupa ce am salutat-o pe mama, ce se afla in bucatarie, m-am incaltat. In acest timp apare si Paul si plecam.
Dupa un drum de 15 minute am ajuns la o padure. Paul opri motorul si ma privea destul de ciudat... imi dadea fiori!
P- Mihai... te rog sa stai doar cu mine si sa nu bagi pe nimeni in seama!
M- De...de ce?
P- Nu conteaza, doar fa ce ti-am cerut!
Mi-am lasat privirea in jos fiind putin speriat, am un sentiment nasol!
P- Da?
M-B...bine!
Am coborat din masina si am mai mers cam zece minute pe o poteca ingusta pana am dat de un conac.P- Da-mi mana!
M- De ce?! Imi era teama si nu doream sa atrag atentia!
P- Nu am de gand sa te pierd... si in plus esti iubitul meu! Nu ma lasa sa spun nimic, ma apuca de mana si ma trage dupa el in cladire. Nu imi venea sa cred cand Paul a spus ca sunt iubitul lui... acum eram extrem de rosu.
P- Te simti bine? Paul ma privea ingrijorat.
M- Cee? Aaa... da, sunt ok! L-am mintit deoarece nu doream sa stie adevaratul motiv. La pertecere nu cunosteam pe nimeni si ma simteam nasol deoarece eram privit foarte ciudat!
M- P...Paul?
P- Da pisoi ce este?
M- De ce ma privesc toti de parca as fi o friptula abia luata de pe gratar?
P- Stai calm, doar ti se pare! Chipul lui imi transmitea neliniste... sigur e ceva in neregula!
La scurt timp l-am pierdut pe Paul prin multime, si am inceput sa il strig, dar degeaba. Am decis sa ma pun jos pe o canapea, insa nu imi pot da seama ce s-a intamplat deoarece totul s-a facut negru, iar cand m-am trezit eram intr-o camera slab luminata in care domnea un miros insuportabil de sange si moarte! Intr-un colt al acesteia, se putea observa o silueta intunecata ce imi dadea fiori.
Am incercat sa ma ridic de pe scaunul pe care eram, insa mainile si pucioarele imi erau fixate de niste curele groase. Acea silueta s-a apropiat, cand era aproape de mine am realizat cine era defapt.
M- K...Klaus?! Vocea imi tremura, iar careva lacrimi dadeau sa iasa.
K- Ce e puisor? De ce iti e frica? Ochii sai erau rosii, iar zambetul scotea la iveala sadismul din el. Ma sorbea din priviri, simteam ca vrea sa ma inghita!
M- De ce... m-ai legat?
K- Sa fiu sigur ca nu te voi scapa! A inceput sa rada ca un psihopat.
M- Adica? Nu intelegeam...nimic.
K- Mai bine stai sa iti explic!
M- O...ok!
Calmitatea din vocea acestuia ma linistea, insa ceva era in neregula.
K- In primul rand te anunt ca te-ai bagat in cea mai mare prostie! Sigur Paul nu ti-a zis nimic...
M- Adica...ce trebuia sa imi spuna mai exact?
K- Iti spun mai tarziu... acum am ceva mult mai important de zis!
M- C...ce?
K- Faptul ca stiu totul... adica stiu de tine si de Paul, stiu ca sunteti impreuna! Acum Paul poate fi exilat daca tata va afla... vei plati pentru asta!
M- Stai, eu nu mai inteleg nimic! De ce exilat? Chestia asa nici nu se mai practica... suntem in secolul 21 avem libertate si drepturi!
K- Mda... nici nu ai idee in ce te-ai bagat! Calmitatea din voce ii disparu, acum avea o voce demonica!
M- ...
K- Eeeh... dar stai linistit ca te voi ajuta eu! Doi colti ii aparu, iar ochii capata o nuanta mai inchisa de rosu.
M- Te rog stai departe demine! Ma zbateam cu dorinta de a fi liber, departe de acest monstru, dar fara folos!
K- Stai linistit, va fi o mica intepatura, dupa care nu vei mai simti nimic!
Imi apuca fortat barbia si imi oferi un sarut brutal si gretos dupa care se cobora usor pe gat. Ma zbateam in continuare si tipam dupa ajutor insa nu avea cine sa ma auda. Cei doi colti
mi-au strapuns pielea frageda si au facut ca sangele sa imi pateze hainele.
Am inceput sa urlu e durere, in timp ce acesta se hranea cu esenta vietii mele! Incet, incet o ameteala ingrozitoare si totul s-a intunecat. Parfumul acestui vampir si mirosul sangelui imi invadau narile.
M- De...ce? Au fost ultimele cuvinte pe care le-am putut spune inainte de a-mi pierde complet cunostinta.
"Acesta este next-ul sper sa fie ok!
Voi pune si finalul cat de curand." 😊😋
CITEȘTI
Secretul iubitului meu.
RomanceM-am gandit la o noua poveste pentru voi, sper sa va placa! Nu va voi spune multe despre aceasta, decat ca, este yaoi si ca imi doresc nespus sa o cititi! !!!PENTU CEI CE NU AGREEAZA ACEST GEN DE POVESTI, SA NU CITEASCA!!!