Pentru inceput imi cer scuze pentru intarziere! :'(
SPER SA VA PLACA CAPITOLUL.
Spor la citit! :* :D(Mihai POV.)
Este dimineata, ma simnt ingrozitor si sunt obosit. Azi-noapte nu am putut dormi foarte bine deoarece nu imi puteam scoare din cap ceea ce s-a intamplat cu Paul aseara.
Ma pregatesc pentru scoala si plec. Azi nu prea fac cine stie ce ore, dar trebuie sa fiu prezent.
Ajuns la scoala ma asez in ultima banca fara sa atrag prea multa atentie. Clopotelul suna si domnul diriginte a venit, ne-a incheiat mediile dupa care ne-a dat drumu acasa.
Eram ametit... foarte ametit si vedeam totul in ceata. M-am asezat pe o banca la umbra pentru a-mi reveni. Un tip inalt cu parul de un blond foarte deschis, s-a asezat langa mine.
...- Esti bine?
M- D...da! M-am uitat la el timp de cateva secunde si un sentiment foarte ciudat vine din partea lui.
...- Sigur nu ai nevoie de ajutor? Pari foarte slabit!
M- Sunt bine... nu am nevoie de nimic! M-am ridicat de pe banca si am plecat acasa (tipul asta ma sperie!). Vantul adia usor si ma simteam mai bine. Ajuns acasa m-am dus direct in pat (poate voi putea dormi putin), insa la scurt timp m-am trezit cu Paul la usa.
P- Hei...buna Mihai!....
M- Buna! Ce mai doresti acum? Off... Doamne de ce a trebuit sa vina la mine!?
P- As dori sa vorbim, dar pentru inceput imi cer scuze pentru... aseara!
Si-a cerut scuze? Nu imi vine sa cred...
M- ...Aaaa... t..te iert! Obrajii mei erau mai ceva decat o rosie. Off... de ce trebuie sa ma inrosesc asa... mai ales cand spune el ceva dragut!
★Poate pentru ca il iubesti!★ Taci, constiinta proasta, nu te-am intrebat nimic si nu, nu il iubesc.... e un baiat pentru numele lui Dumnezeu! ★Ba da, il iubesti mult, chiar tu ai spus ca ti-a placut cand te-a sarutat!★Chiar ma enervezi, stiai asta!?
P- Ma bucur mult, credeam ca te-ai suparat, la ce fel ai plecat aseara!
M- Aaa... nu, stai calm nu m-am suparat! I-am oferit un zambet fals pentru a ma crede si apoi l-am invitat in casa.
Acum ne aflam in sufragerie si jucam carti, iar castigatorul va da porunca pierzatorului.
M- Am sa castig! Strig eu energic dupa care am inceput sa rad ca un descreerat.
P- Nu prea cred! Acesta chiar avea dreptate...
M- Bine, bine... sa te aud! Acum asteptam ca Paul ca imi dea o porunca.
P- Paaai... Ce sa te pun sa faci? Dupa putin timp in care s-a gandit, i-a venit si lui o idee.
P- Stiu! Te provoc sa... ma saruti!
M- P...poftim???.... Refuz!
P- Nu este voie sa refuzi! Acesta se apropie de mine tuguind buzele pentru al saruta.
★ Hai, e doar un pupic stim amandoi ca iti place!★ Condtiinta mea avea intr-un fel dreptate. M-am apropiat de Paul lipindu-mi buzele mele de ale lui, presandu-le usor. Acesta ma apuca de tricou tragandu-ma mai aproape de el.
Cand am vrut sa rup sarutul, acesta ma apuca cu dintii de buza inferioara, facandu-ma sa scot un mic scancet, timp in care si-a pus si limba in acest joc murdar.
Ma ridicat si ma pus sub el, adancind sarutul, dupa care isi strecura mana sub tricou, pipaindu-mi spatele si provocandu-mi mici fiori.
M- Nu... gata! Obrajii mei erau extremi de rosii si inima imi batea cu putere.
P- Dar abia am inceput, pisoias! Acesta imi oferi un pupic pe frunte, apoi pe nas si apoi iar mi-a acaparat buzele, intr-un sarut brutal.
L-am impins de langa mine, acoperindu-mi fata cu palmele pentru a ascunde roseta din odraji, nu doream sa ma vada ca am rosit, dupa isi va da seama ca mi-a placut.
P- Aah! Mimisor, ma durut!
M- Am zis gata! Tu mi-ai poruncit sa te sarut nu sa te las sa ma voilezi!
Acesta se ridica de jos si se pune langa mine, cerandu-si scuze si spunandu-mi ca nu se va mai repeta.
.............................................................................................................
Imi era foame asa ca am plecat cu Paul la bucatarie sa mananc ceva. Nu imi prea placea ceea ce aveam de mancare prin frigider si am decis sa plecam la pizza.
Acum ne aflam in fata blocului, iar Paul uitase sa se opreasca sa isi ia bani asa ca a trebuit sa se intoarca dupa ei.
Pe o banca din apropiere l-am observat pe tipul de mai devreme, ce se uita foarte urat la mine.
Dupa ce s-a intors, Paul m-a intrebat ce am (ramasese-m blocat, uitandu-ma la acel baiat ce imi transmitea o energie negativa puternica).
M- Aaa... ni..nimic!
P- Sigur!
M- D...da, hai sa mergem la pizza! L-am apucat de mana si l-am tras putin, pentru a porni spre vechea pizzerie a orasului.
CITEȘTI
Secretul iubitului meu.
RomanceM-am gandit la o noua poveste pentru voi, sper sa va placa! Nu va voi spune multe despre aceasta, decat ca, este yaoi si ca imi doresc nespus sa o cititi! !!!PENTU CEI CE NU AGREEAZA ACEST GEN DE POVESTI, SA NU CITEASCA!!!