"soojong takarítja a lánymosdót, és minho a fiúkét. jobb ha a mellékhelységeket szikrázóan tisztán látom, és egy porszem sincs a látókörömben. értik?"
minho és soojin védték arcukat a nyálesőtől.
igen, mrs. ri állítólag rájött, hogy kihagyták a büntetést. ki mondta neki? nincs ötletem. fogadásunk szerint jisung volt, az a köcsög. a szegény házaspár pontosan 90 fokot meghajolt az öreg gúzs előtt, és addig maradt ebben a helyzetben, amíg meghallotta az asszony csattanását.
minho hangosan felnyögött, amint hallótávolságon kívülre került, Soojin pedig nyafogva falba ütött. – ez az egész a te hibád. - mondta minho.
a '???' – arckifejezés futott át soojinon. "csak annyit tettem, hogy létezte ? hogy ez az én hibám?"
"akkor ne létezz!?"
a lány ingerülten felsóhajtott. "fogd be ember." - forgatta a szemét, és a vödröt és a felmosót a lánymosdóba vitte, háttal félretolta az ajtót, és eltűnt.
minho nyöszörgése még egy-két másodpercig folytatódott, majd kis halogatással becipelte a tisztítószereit a fiúk mosdójába, becsapva az ajtót.
++
eddig fél óra telt el, súrolással és takarítással. "istenem, ki mondta neked, hogy rendben van, ha a betétcsomagolót a mosdókagylóban hagyod?!" - kiáltott hangosan soojin senkinek.
kyung nari a 3-b osztályból közben élvezte a csomagolás nélküli zsebeit.
"hagyd abba az üvöltözést" – kiáltott át minho ironikusan a vékony fal túloldaláról. "miért kellene nekem" kiáltott vissza soojin, letörölve egy tükröt.
"annyira idegesítő vagy, tudod?"
"még te mondod. menj vissza 2016-ba, a pokémon go vár."
"örülök, legalább nem látom a segged mindenhol, ahova megyek."
"nos, ez megteszi. búcsúzz el jigglypufftól."
"ne fenyegess?!"
"FENYEGETTED JIGGLYPUFFOT!" veszekedtek egymással egy lényegtelen dolog miatt. soojin a másodperc töredékére elvesztette a türelmét, nem gondolkodott, és átdöfte a felmosóját a falon, hogy pontot tegyen, teljesen NEM számítva arra, hogy lyuk fog keletkezni
"Ó TE KÖCSÖG, ez a gyomrom volt!" – üvöltött fel minho, miközben a dermedt és tágra nyílt szemű soojin a papírvékony elválasztáson át bökő fanyélre meredt.
minho, magához tért, és lebámult arra, ami éppen megdöbbentette, szemei elkerekedte.
a lyuk omladozni kezdett, a laza anyag pedig leesett, és akkora lyukat hozott létre, hogy beleférjen soojin egész teste beférhetett volna. komikus, tényleg.
az eszeveszett lány sietve lehajolt, és átnézett a hatalmas lyukon, ahol minho nagy szemeit találta. "mit csináltál?" – sziszegte a lány.
"mit csináltam?? te vagy az az óvatlan köcsög, aki átbökött egy lyukat a fiú mosdó falán!"
"ugyanolyan lyuk van a lány mosdó falán is te fogyatékos. ne istenítsed magatokat, a férfiakat." idegesen ránézett. "ha engedted volna hogy normálisan végezzem a munkám akkor ez nem történt meg volna."
"nézz csak magadra, mindenért engem okolsz."
"talán azért mert ez a te hibád volt?" a párosnak megint kisebb nézeteltérése volt. mint látod a szép, egészséges, édes, virágzó és tiszta kapcsolatuk abszolút nincs rendben. ki nem szeretne annak a szomszédja lenni aki a legjobban lehozza az életről?
YOU ARE READING
twin residence / leeknow (fordítás)
Teen Fictionahol minho és soojin szomszéd ellenségek. .・。.・゜✭・.・✫・゜. 𓏲 ˖. ♡ ̷̸ @diorhyu " 𓂃 og ! eredeti @diorhyu ! minden jog őt illeti.