soojin a kávézó hátsó ajtaján lépett be, ahol dolgozott. 100%-ban zöld környezet volt, ami azt jelentette, hogy tetőtől talpig növények és virágok borították a helységet. igen, szép volt, de bosszantó, hogy minden egyes növényt meg kell öntözni minden műszakban, ahol dolgozott, de hát a fizetés jó volt.
"szia, hayoon" mosolygott soojin a munkatársának. közel állt az üzlet összes alkalmazottjához. hayoon volt a legidősebb, míg soojin a második legfiatalabb. ott volt az energikus 15 éves dae, a dolgos és könnyen bosszantható yuhye, a lusta narin, az ijesztő yewon, a segítőkész nagyoung és persze a csiripelő menedzser jaeyeol. olyan volt, mint egy véletlenszerű emberek csoportja, akik egy univerzumba estek.
"hé, soo. át tudnád venni a virágöntözést az asztaloknál? most én csinálom a füzéreket." – mondta sietve hayoon. "igen, pe- -"KÖSZÖNÖM!" - kiáltott fel az eszeveszett lány, ahogy elhagyta az öltözőt. soojin vállat vont.
a lány befejezte a munkaruha felvevését, és előkotorta a "myol cafe" feliratú öntözőkannát.
belenyúlt a természetszerű munkatémába, és leesett az álla. az első ablaknál egy vigyorgó beomgyu, seungmin, jisung, sunoo és minho ült. várj egy percet, egy vigyorgó minho? ez nem lehet helyes.
soojin megdörzsölte a szemét, és utána a látvány ami fogadta, nem más volt, mint a cuki baráti társaság, de minho is ott volt, aki összevonta a szemöldökét, és bosszúsnak tűnt, hogy itt van. ah, ez már csak ilyen
a lány hirtelen sietséggel az asztalhoz lépett. – Mi a fenét vagy...
"MEGLEPETÉS!" – kiáltott fel a fiú. "beomgyu-nak igaza van, gyakorlatilag egy szellem vagy, ha velünk kell lógni. hogy tudtad így elhagyni a legjobb barátaidat?" duzzogott sunoo.
annyira aranyos.
most azonban nem volt itt az ideje a bandázásnak, szigorúan tilos volt egy dolgozó nagy baráti társaságának a kávézóban tartózkodnia, nyilvánvalóan „elterelés céljából". elég hülye szabály, de a jaeyeol titokban az ördög. a legetikátlanabb és legfurcsább szabályai vannak, de soojin nem akarta kockáztatni őket inkább.
– hogy találtatok rám? – sziszegte összeszorított fogakkal
"követtünk pft. az én ötletem volt." - mondta seungmin büszkén mosolyogva. soojin megütötte a karját. "miért tennéd?! és mit keres itt az a köcsög" – mutatott undorodva minhora, aki messziről figyelte a veszekedést.
a szeme összeszűkült. "azt hiszed, hogy itt akarok lenni? jisung ellopta a pokemon kártyámat, és én üldöztem, hogy erre a helyre kerüljön. Nem gondoltam volna, hogy ilyen helyen fogsz dolgozni." - mondta, visszatartva a nevetési rohamot a professzionális barista viseletben lévő soojintól.
soojin volt a sor, hogy összevonja magát. "Nézd, köszönök titeket srácok, de...
"jin." – hallatszott egy hang a háta mögött. a lány megdermedt, és nyelt egyet, miközben megfordult, és egy vad tiszafát pillantott meg, amely a zsákmányát bámulja. – fel akarja venni ezeket a fiatalok parancsait, vagy meg akarja tartani a csevegést? Kérdezte.
"felveszem a rendelésük! haha, ne aggódj, yewon. kisasszony. yewon kisasszony." soojin izzadt idegességében.
"rendben."
doojin megfordult, és bosszúsan nézett a fiúkra, akik mindjárt összepisilik magukat attól, hogy próbálják visszatartani a kuncogásukat. felsóhajtott, elfogadta sorsát, és jisung fölé hajolt, hogy a csoport asztalának a virágát megöntözze.
minho "köhögött", idézet köhögött, és a könyökét soojin oldalába nyomta, és a lány elvesztette az egyensúlyát, és kiöntötte a vizet az asztalra.
felkelt, és mérgesen bámult Minhóra, tisztára törölve a felületet, mielőtt valami másik szörnyeteg felbukkanna mögötte.
áthívta yuhyet, hogy vegye fel a rendeléseket, és messziről nézte, hogyan nevetnek egymás között a fiúk, főleg sunoo és jisung, miközben beomgyu unatkozott és seungmin forgatta a szemét. minho a limitált kiadású eredeti pikachu kártyájára meredt.
valahogy hajnalig, zárásig sikerült ott maradniuk a fiúknak. soojin átöltözött, és visszatért normál utcai viseletébe, odament a fiúkhoz, és elindultak kifelé.
"hallod... neked és minhonak nem büntetésbe kellene lennetek?" - mondta véletlenszerűen beomgyu, miközben a fiúk elpakolták a zsemlét és a fahéjas zsemlét.
soojin és minho megdermedt. az, hogy ms. ri kideríti szinte ijesztőbb volt, mint yewonra gondolni. jisung észrevette arckifejezésüket, és felhorkant. "Jó szórakozást a wc takarításhoz!"
"azt hiszed, hogy mrs. ri csak arra fogja rávenni őket, hogy kitakarítsák a wct? fogadok, hogy az egész iskola szemetéről gondoskodniuk kell.
"áá, ezt fogja tenni ÉS el fogja kobozni minho kártyáit"
"istenem, és..."
"kuss! kérlek" - kiáltotta soojin hangosan, a különböző változatai annak, amit mrs. ri büntetései villantak át a fején. – sóhajtott a bosszús fiú. "majd megpróbálok túlélni mindent holnap. nem lehet olyan rossz." - mondta Minho, és elindult hazafelé.
a fiúk hamarosan utolérték, együtt csevegtek. "hé, nem hagyhatsz itt egyszerűen" – nyögte Soojin, miközben nézte, ahogy a napos fiú, a rosszkedvű fiú, a mókusfiú, a kölyökkutya és a tündérfiú előre ugrál.
minho megfordult. "siess, lúzer. olyan lassú vagy."
soojin megforgatta a szemeit. "sietek!" kiáltotta, és ráugrott jisungra. a társaság lassacskán hazaért, nevetgélve az úton (kivéve a boomer, minho sóhajtott a feltételezett "baráti társaságán", minusz soojin).
ESTÁS LEYENDO
twin residence / leeknow (fordítás)
Novela Juvenilahol minho és soojin szomszéd ellenségek. .・。.・゜✭・.・✫・゜. 𓏲 ˖. ♡ ̷̸ @diorhyu " 𓂃 og ! eredeti @diorhyu ! minden jog őt illeti.