1. bölüm. slave desire

95 10 1
                                    

"alo taehyung?" dedi karşı hattaki adam. Taehyung derin nefes alıp ağzını araladı. "Senden bir şey isteyeceğim." Demişti açıkçası bu isteğini çok düşünmüştü "ne isticeksin?" Demişti karşı hattaki adam merak dolu sesi ile. Taehyung aklındaki düşünceleri kovup dudaklarını araladı."senden bana bir köle satın alıp bana getirmeni istiyorum parası ne ise veririm." Dedi keskin bir dille.

Bir köleye ihtiyaçı vardı çünkü O bir kafes dövüşüydü. işinde ne kadar başarılı iyide olsa o da bazen hasar alıyordu. Bazen eve yüzü vücudu morluklarla geliyordu ve hiç mi yaralarını saracak isteği yoktu. Zaten dövüşdüğü yetmiyormuş gibi birde eve gelip yaralarını temizlemekle uğraşıyordu. Taehyung bu durumdan sıkılmıştı. Ne bir ailesi vardı nede bir eşi koca evde yanlızdı . Bu duruma alışmıştı. Yinede bir köle kötü olmazdı. Tanıdığını bazı kişiler kendisine çoktan bir köle satın almışlardı. Taehyung düşündü düşündü kendisi neden almayasın ki bence biraz rahatlığı hak ediyordu. Bu yüzden kendine bir köle almaya karar vermişti.

"Hm peki. Yarından sonra bir kölen oldu bil. En kısa zamanda çok güzel bir köle bulup getireceğim. Hiç merak etme." Demişti eunwo. Taehyung daha fazla uzatmadan tamam diyip kapatmıştı telefonu.

Taehyung bu gün çok yorgundu. Çünkü dün karşısında bir değil iki rakip vardı ve hiçte zayıf bir yanları var gibi durmuyordu. Onlar güçlüydü
ama kim taehyung kadar değil.
O gün her zamanki gibi taehyung kazanmıştı.biraz Zor olmuştu ama  yinede kazanmıştı.

Dün eve geldiğinde çok yorgun hissediyordu kendisini. Yaralarını zar zor temizleyip Sıcak bir duşun ardından kendisni yatağa atmıştı.

Dünkü kadar olmasada hala biraz yorgundu ve vücudun'nun bazı yerleri sızlıyor'du ve kahvaltı hazırlayacak arzusu yoktu. Zaten dövüşüyordü birde eve gelip yemek yapması kahvaltı hazırlaması sinirini bozmaya başlamıştı.

Artık bir köle alma Zaman gelmişti ve geçiyordu.

Bölüm sonu

Uyarı

Bu fic küfür, argo kelimeler, kan, şiddet vb şeyler içere bilir. Bunu dikkate alarak okuyunuz lütfen.

Bu bölüm sadece griş bölümü gibi bir şeydi. Neyse

Sonraki bölümde görüşmek üzere
Kendinize dikkat edin.

Liliy kaçar.

[ irrelevant flowər ] •|taekook|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin