Fotoğraf gezisi nedir?
Fotoğraf gezisi, geçmişten kalan anıları, yapılan paylaşımları göreceğimiz kesitlerdir.
Bugün ki fotoğraf gezimizde Ala ve Berk'i konu alıyorum.
Berk, Ala'nın 'biricik sevgilisi' ve Yiğit'in kan bağı olmasa da kardeş gibi gördüğü dostu.
Ala, abisi Yiğit sayesinde tanıştı Berk ile. Aralarındaki elektriklenmeyi fark etti Yiğit. Ama bir şey demedi... Çünkü onu kendisinden sonra en çok güvenerek emanet edeceği kişi Berk'ti.
İki farklı sevda...
Ala, abisi gibi motor sevdalısıydı.
Berke ise araba ile yatıp kalkabilirdi...
Ala'dan 1 yeni mesaj!
A: Canım çok sıkıldı. Abim de bana küsüp uyudu. Neymiş artık büyümüşüm sırtına atlayamazmışım!!!
B: 10 dakikaya kapıdayım biriciğim.
A: Yiaa gelirken çikolata da alır mısın?
B: Hep yediğinden?
A: Yesss
A: Abim şu sokağın köşesinde bekliyormuş bizi.
B: O daha çook bekler.
A: Vallahi yavru köpek gibi ensemizden tutar götürür bizi.
B: Bir şey olmazzz
A: İnşallahh
Minik anılar... Ne kadar da güzel birini böyle hatırlamak. Ama bir o kadar da ağır o birinin artık gelemeyeceğini bilmek...
Ala, hayatın acı veren yüzünü tanıdı. Düşmek için de bıraktı kendini. Ama düşemedi. Çünkü ona güç veren bir ailesi her zaman var. Abisi onu bu dünyada asla yalnız bırakmazdı. Artık kendisi olmayabilir ama Ala'ya abi olacak bir Timur bıraktı geriye. Ala'ya yoldaş olacak kişiler bıraktı.
Aslında Yiğit, Ala'ya yeni bir hayat bırakmıştı.
Ala bunun farkına yavaş yavaş varıyordu.
Bir daha ki fotoğraf gezilerinde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ala
Teen FictionYaşadığı o kayıptan sonra yıkıldı Ala. Peki ya yaşadığı kayıplar gerçek miydi? Peki ya Ala'nın başka kayıpları olacak mıydı..?