Canım arkadaşım Sima, bende kendimi seviyorum
Ayrıca bakireliğin bitmesi için neden parmaklarımı bekliyorsun anasını satayım baska karı bul kendine
*********
"Canımı sıkarsan, canını yakarım." Kim Jennie'nin büyük tehditi Jisoo'nun sadece gülmesine yetebildi. Genç kadın eteğin altından soktuğu elini biraz daha yukarı çıkarınca orta parmağı hafiften bir şeye değdi, bir ıslaklığa.
Kim Jennie ıslanmış mıydı?
Jisoo aklına gelenlerden tatmin olmuş olacak ki Jennie'nin kulağına yaklaştı. "Benim için ayaktayken bile ıslanman ne kadar hoş." Jennie öfkeyle Jisoo'yu itip ondan uzaklaştığında, Jisoo gülerek ellerini arkasında birleştirdi. "Yanılıyor muyum? Islak olduğu çok belliydi."
Jennie sinirle onun gözlerine kenetledi kendi gözlerini. Bu genç kız kendisine yapılan şakaları ya da hakaretleri hazmedemiyordu. "Ne oldu Bayan Kim? Sevgiliniz başkasıyla sikiştiği için mi benimle uğraşıyorsunuz?" Jisoo'nun alaycı yüzü anında bozulduğunda Jennie bundan zevk aldı. "Kızı nasıl öptüğünü, nasıl yatağa attığını gördün mü? Sevgilinde iyi marifetler var."
"Sadece benim sevgilim değil," diye üstüne doğru yürümeye başladı Jisoo. "Geçen günlerde elimden almaya çalışıyordun. Şimdi ne değişti? Seni tatmin mi etmedi yoksa?" İkisininde gözleri ateş saçıyordu. Jennie ona doğru bir adım attı. "Eskiyi yeniyi karşılaştırmayalım." Sesi ürkütücüydü. "Ben Kang'ın ne mal olduğunu biliyorum ama sen kör olduğun için hiç görmek istemedin."
Jisoo tam cevap verecekti ki bir araba geldi, tam önlerinde durdu. İkisininde gözleri arabaya kaydığında arabadan bir kadın indi. Üstünde pahalı kırmızı bir kürk vardı, yüzü endişeliydi ve gözleri iki kızında üstündeydi. Jisoo kaşlarını çattı. "Bayan Mister?"
"Ne halt ediyorsunuz siz burada?" diye söylendi kırklı yaşlarında ki kadın. Kendisi ne kadar genç görünse de yaşı onu ele veriyordu. "Bu ne cürret? Hangi okulun öğrencileri olduğunuzu bilmiyor musunuz siz?"
Jennie konuşmaya çalıştı. "Gördüğünüz gibi değil-"
"Sus Jennie." kadın okul müdürüydü. Jennie'nin babası okulun sahibi olsa da müdürü farklıydı, babası oldukça yoğun olduğu için müdürlüğü bir kadına devretmişti. "Trafiği kitlediniz, derhal gidin buradan." Jennie sinirle müdüre baktı. "Bana bakın madam, burası okul değil ve sizde bana artistlik taslayamazsınız," sonra tek kaşını kaldırdı. "Yoksa kovulursunuz, unuttunuz mu?"
Jisoo güldü bu kızın sözlerine. "Baban senin lafınla hareket edecek bir adam mı?" Jennie gözlerini Jisoo'ya çevirdiğinde Jisoo'nun gözleri müdürün üstündeydi. "Müdürle saygılı konuş Bayan Kim, haddinizi aşmayın." Sonra arabasına ilerleyip bindi, camdan iki kadına da gülümsedi. "İyi geceler hanımlar, ben kaçar."
Jisoo arabasıyla uzaklaştığında Jennie ona arkadan sinirle bakıyordu. Bu kadının hareketleri onu öylesine sinirlendiriyordu ki bazen onu boğmak bile istiyor gibiydi. Sonra müdüre dönüp sinsice gülümsedi. "Bu karşılaşmayı kimse bilmeyecek, eğer babama söylerseniz, o zaman bozuşuruz madam Mister." sonra kadına göz kırpıp arabasına bindi ardından gaza bastığı gibi oradan uzaklaştı.
Gerçek Taşşaklılar Burada
Solar: ananı sikeyim
Jennie ile Jisoo haberlere çıkmışSoyeon: AY AGLİXAM
O NE ÖYLE BİRBİRLERİNE DOKUNUYORLAR
JENNİE SEN BİZİ ALDATIYORMUSUNRose: kızlar bence Jisoo Jennie'ye asik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Ex Girlfriends Is Prettier / JenSoo
FanfictionJennie Jisoo'nun sevgilisinin eski sevgilisiydi. Jisoo onların yakınlığını fark ettiğinde, Jennie'yi uyarmak istedi. Jennie: unutma ikimizde Kang'la çıktık Jisoo: siktir etsene onu, neden sevgili olup insanları şaşırtmıyoruz? Enemies To Lovers hik...