03

96 28 13
                                    

-2012-2013-

–Ești Kim Taehyung, nu?

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

–Ești Kim Taehyung, nu?

–Da domnule "face o plecăciune"
–Vino după mine, te voi conduce spre camera unde vei dormi alături de alți trei băieții. Însă doar unul îți este coleg de trupă. Deocamdată ve-ți fi separați.

–Am înțeles domnule..
–Aici "Se oprește în dreptul unei uși din lemn, o deschide apoi intră primul iar Taehyung îl urmează cu pași mici"

Nu era o cameră prea mare, două paturi suprapuse. –Uite, acest pat este liber. Îți poți pune bagajele în pat.

Taehyung îl ascultă și își pune lucrurile în pat. –Dar ceilalți.. Băieții?
–Probabil, sunt încă la cursuri. Tu vei începe de luni, te poti odihni puțin apoi vino jos de unde te-am luat. Va fi acolo o femeie ce te va conduce la cantină. "Se apropie de un dulap, și îl deschide" Îți poți pune lucrurile aici deocamdată, ai pături și prosoape în el.

–Așa voi face, mulțumesc!
–În regulă! "Părăsește camera, lăsându-l singur pe Taehyung. Acesta și-a arănjat lucrurile în dulap, apoi sa întins în pat pentru câteva clipe însă brusc burta sa se face auzită, semn că îi este foame"

–Îmi este foame. Acel domn parcă zicea ceva de cantină. "Se ridică din pat, își i-a telefonul, apoi se duce unde i-a spus acel bărbat, unde a întâlnit femeia
de care i spus" Bună ziuă, doamnă!

–Bună tinere. Ești Kim Taehyung?
–Da, doamnă "zâmbește"
–Haide, te voi duce la cantină. "O i-a înainte, iar Taehyung în spatele dânsei"

La cantină

–Du-te și i-ați de mâncare, apoi te poți așeza oriunde dorești "Spune apoi pleacă acea femeie. Taehyung oftează după se duce își i-a mâncare, apoi se așează la o masă liberă" aish.. Iute.. "Bea repede apă" Atât de iute..

"Mai bea o gură de apă"

După ce mănâncă, duce tava unde se pun vasele murdare apoi se duce spre ușă de ieșire însă când vrea să iasă se ciocnește de un băiat ce a început să plângă pe silențios. –Hei, ești în regulă?

–N.. Nu.. Îmi pare rău..
–Ridică-te mai întâi"îl ajută să se ridice"
–M.. Mulțumesc.. "Își trage nasul"
–Scuze pentru mai devreme. Nu am fost atent. Dar totuși așa tare te-ai lovit?
–N.. Nu.. Este în regulă.. Eu voi pleca..

Vrea să plece însă îl prinde Taehyung de braț și îl oprește –Apropo, eu
sunt Taehyung. Tu cum te numești?

–J.. Jungkook..
–Îmi pare bine Jungkookie "Spune blând și cu un zâmbet pătrunzător pe chip. Jungkook își ridică privirea și face contact vizual cu acesta însă își întoarce capul imediat" Ești atât de timid "râde"

❥︎𝑰́𝒎𝒑𝒓𝒆𝒖𝒏𝒂̃ 𝒅𝒆 𝒍𝒂 𝒊́𝒏𝒄𝒆𝒑𝒖𝒕❥︎// ᴠᴋᴏᴏᴋ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum