-2012 -2013 -
Bang Si Hyuk este director general a unei companii mici dar cu vise mari. Acesta a decis să facă o trupă de băieții și a organizat audiți în câteva orașe din Coreea de Sud. Sperând că va găsi pe ce-i mai potriviți șapte băieții.
{Primul membru}
Kim Namjoon:Un tânăr în vârstă de 17 ani, ce visează să devină rapper. Este un băiat talentat și muncitor.
–Domnule, m-ați chemat?
–Ia loc, Namjoon! "Tânărul se așează"
–Sa întâmplat ceva, domnule?
–Nu, relaxează-te. Nu știu dacă ai aflat, dar sunt în căutarea a șapte băieții pentru a crea o trupă. O trupă de băieții tineri, talentați și iubitorii de muzică.–Aa.. Am înțeles "Respiră adanc"
–Ți-am zis să te relaxezi "râde"
–Îmi pare rău domnule..
–E-n regulă. Te-am chemat aici pentru că vreau ca tu să fi primul membru.
–Huh? "Întreabă șocat" Cum adică?
–Namjoon, ascultă. Deși mai ai mult de lucru, eu cred în tine. Și te vreau
în trupă. Cred că tu ești prima piesă potrivită pentru puzzle-ul meu! Deci?–Dar o trupă K-pop nu trebuie și să danseze? Eu sunt atât de prost la asta..
–De aceea am spus că mai ai mult de lucru. Vei lucra și te vei perfecționa! Important este să ai ambiție și dorință!
–Eu le am.. Atunci mă bag domnule.
–Știam că mă pot baza pe tine "râde"{Al doilea membru}
Min Yoongi: Este un tânăr producător din Daegu. Acesta are 19 ani, și nu sa gândit niciodată să fie un idol. Îi plăcea să facă muzică însă nu sa gândit că o va cânta chiar el alături de alți 6 tinerii.
–Știu că ai fost angajat ca producător-
–V-ați răzgândit?
–Nu tinere. Îmi place muzica ta, dar și de tine. Cred că ești talentat și eu-
–Treceți vă rog la subiect!
–Ești atât de grăbit "râde" De curând am început să colectez tinerii talentați pentru noua mea trupă de băieții. Primul membru deja este ales, și vreau ca tu să fi următorul membru. Ce spui?–Aveți chef de glume cu mine?
–Vorbesc serios tinere.
–Nu știu ce să zic. Am nevoie de timp.
–În regulă. Haide mai întâi să îl cunoști pe primul membru. Poate vă ve ți împrieteni. Cred că aveți multe în comun "Yoongi aprobă neîncrezător"Namjoon era într-o mică sală de dans, nu dansa ci stătea pe jos și scria versuri
-I-am spus să își perfecționeze mișcările de dans dar el sa așezat jos și scrie versuri "râde" Cred că iubirea voastră pentru muzică este la fel de puternică.
CITEȘTI
❥︎𝑰́𝒎𝒑𝒓𝒆𝒖𝒏𝒂̃ 𝒅𝒆 𝒍𝒂 𝒊́𝒏𝒄𝒆𝒑𝒖𝒕❥︎// ᴠᴋᴏᴏᴋ✔︎
Roman d'amourBangtan sau mai pe scurt BTS este o trupă de succes din Coreea de Sud. însă nu a fost așa de la început. Până să ajungă la succesul pe care îl are în prezent.Cei șapte bărbați au trecut prin greutăți, dezamăgiri, suferințe, plânsete, certuri, lupte...