-2013-
-Adică?
-Carieră solo, sau trupa,Namjoon!
-Trupa "alege fără ezitare"
-Ești sigur? Tu cu gura ta ai spus că ești frustrat. Acum ai șansa de a debuta ca-
-Sunt frustrat și chiar furios dar nu pe băieții. Oboseala își spune cuvântul. Suntem oamenii este ceva normal să ne mai pierdem cu firea sau să greșim.-Atunci? Pe mine?
-Da "spune sincer"
"Și Hyuk râde" -Asta îmi place la voi. Majoritatea sunteți sinceri și asumați!
-Domnule, înțeleg că este mult de muncă până să debutăm dar vrem măcar să putem face și muzică nu doar să dansăm. Înțeleg că și dansul este important și că mai avem de lucru dar--La sfârșitul săptămânii ve-ți pleca în America.Și ve-ți sta acolo timp de o lună
-Huh? "Întreabă șocat dar și confuz" De ce tocmai acolo? Și pentru ce anume?
-Vom începe să vă promovăm, prin show-uri și filmulețe pe care le vom pubilca pe toate rețele de socializare. Însă în acest timp ne vom ocupa și de albumul vostru de debut dar și de melodia principală.Și de asta am nevoie și de ajutorul vostru. Lucrezi bine cu Yoongi și vă voi pune să creați o melodie însă mai întâi trebuie să vă alegem numele trupei, numele de scenă și pozițiile în grup. O vom face împreună mâine seară. Acum vă puteți relaxa puțin. Ne vedem mâine Namjoon-Ok "face o plecăciune apoi iese din birou" A-ți auzit totul, nu? "Ce-i șase aprobă" Haideți atunci în cameră.
Namjoon o i-a înainte iar ceilalți după ei însă Taehyung se oprește imediat și Jungkook observă asta și se oprește și el însă nu spune nimic -Jungkookie, vrei să mergem să ne plimbăm puțin?-Dar în curând va fi ora de stingere..
-Haide, te rog "se agață de umărul său"
-Bine..hyung "Spune ușor apoi merg împreună în grădina căminului.
Ce-i doi se așează pe bancă" Ești.. Bine?-Jungkook, sunt atât de obosit dar sincer mă bucur că suntem în aceași trupă. Nu am avut timp să îți spun asta
-S.. Și eu.. Hyung..
-Jungkook, ce se întâmplă cu tine?
Devi tot mai retras și mai timid, nu știu.
-Nimic.. Hyung "își mușcă buza"
-Jungkook "îl prinde de față și îl forțează să îl privească" Am auzit că nici tu nu stai încă cu ceilalți, colegii
tăi de cameră, te hărțuisc cumva?-N.. Nu..
-Deci asta e. Prostuțule, nu te lăsa intimidat de aceștia și nu te lăsa afectat.
-Bine..
-Îmi poți spune despre asta? Jungkook eu nu te voi judeca și nici nu voi râde.-Mda..
-Sincer să fiu Jungkook, și de mine sa luat un grup de băieții în primele zile de liceu aici în Seul. Și știi de ce? "Jungkook dezaprobă" Pentru că, am telefonul spart, și haine de la piață.-Oh.. De mine pentru că sunt timid și pentru că fac duș.. Doar după ce doarme toată lumea.. Mă fac copilăros..
-Și cum ar vrea să fi? Ai 14 ani"oftează"
-Hyung.. Eu nu vreau să fiu așa.. Dar sunt timid și îmi este foarte rușine deși suntem băieții cu toți.. Nu pot hyung.-Atunci ce zici dacă te-aș ajuta, eu?
-Cu ce?
-Să mai scapi de timiditate.
-Cum.. Hyung?
-De exemplu,putem face duș împreună, putem mânca, să vorbim liber și sincer
-E.. Eu..
-Este în regulă "îl mângâie pe cap"Îți dau timp de gândire însă în curând vom debuta Jungkook, trebuie să te obișnuiești. La concerte, nu poți fugi să te schimbi separat va trebui să facem totul pe grabă și ne vom vedea între
noi dezbrăcați dar și ce-i din staf, cred-Hyung.. Nu mă ajuți..
-Dar așa este prostuțule
-Mă voi.. Gândi la ce ai spus hyung.-KIM TAEHYUNG ȘI JEON JUNGKOOK CE FACEȚI LA ORA ASTA AFARĂ?
-Jungkook, haide "îl prinde de mână și o i-au la fugă. Jungkook se uita la mâinile lor ce erau unite. " Mai repede "Spune râzând" Probabil ne-a pierdut urma "se opresc într-un loc sigur"
-Hyung.. Nu crezi..Că ești cam aproape?
-Huh? "Realizează că stă doar la câțiva centimetri de acesta. Se dă în spate imediat" Scuze "se scarpină la ceafă jenat. Haide, probabil a plecat."Ce-i doi au intrat în liniște în cămin apoi fiecare sa dus către camera sa."
-Taehyung-ah, unde ai fost?
-Oh jimin.. Afară cu Jungkook.
-Oh.. "Se apropie de el" Te înțelegi bine cu el? "Taehyung aprobă" Dar nu pare prea sociabil și nici atât prietenos.-Ba este, doar că este foarte timid.
-Ai auzit că vom pleca în America? "Schimbă Jimin subiectul, Taehyung aprobă iarăși" Taehyung, ce este?-Nimic "zâmbește fals"
-Sigur?
-Mhm. Mă duc să fac un duș
-Vin și eu "Își i-au ce-i doi schimburi apoi se duc la dușuri." Wow "Se holbează Jimin la Taehyung ce era gol și se spăla." Ți-e chiar nu îți este rușine?-De ce mi-ar fi? Suntem ambii băieții
-Ai dreptate, dar totuși..După ce s-au spălat, ce-i doi sau întors în cameră. -Taehyung-ah, cum ți se pare până acum, viața în capitală?
-Sincer?
-Mhm
-Agitată
-Agitată?
-Mhm. Tot haosul de aici, îmi face inima să se agite "Jimin râde ușor"
-Ai dreptate. Seoul este destul de haotic.Au mai stat puțin de vorbă, apoi sau pus la somn deoarece trebuiau
să se trezească devremeUrmătoarea zi
-Taehyung-ah.. Mi-e somn
-Haide Jimin, vom întârzia!
-Bine.. "Ies cei doi din cameră și se duc spre școală. Și la intrare se întâlnesc cu Jungkook ce îi privea timid" nu intri?-Jimin, intră tu primul
-Și tu?
-Mă duc la Jungkook "Jimin aprobă confuz apoi intră primul în școală" Ya!-Bună.. Dimineața.. Hyung
-Neața "îl mângâie pe cap" Ai dormit bine? "Jungkook aprobă ușor din cap"
-Hyung.. Intrăm și noi?-Haide "Își duce mâna stângă după umărul său apoi intră și ei în școală. Taehyung la condus pe Jungkook la clasa sa, apoi sa dus și el la a sa. După ore, ce-i trei sau întors la cămin. Sau schimbat apoi sau întâlnit cu ceilalți și sau dus în sala de dans."
-Începem?
-Mhm.. Dar domnule, cum vom alege?
"Și Hyuk le dă câte un bilet și un pix." -Scrieți fiecare un nume de trupă, iar pe cel mai bun îl vom alege ca numele oficial al trupei. "Ce-i șapte băieții au aprobat confuzi.Au scris fiecare câte un nume, apoi Și Hyuk a adunat biletele"-"Șoc și groază" (râd cu toți) "Realboys" Sună bine dar nu. "bangbang"
-Bangbang? "Râd iar cu toți" Asta e..
-Cum vă numiți? Bangbang "Spune Hoseok râzând" Chiar sunt curios
cine vrea ca ăsta să fie numele trupei.-Eu nu "spune Jimin ușor"
-Deci tu "Jimin aprobă râzând"
-Să continuăm"Handsome sau JinHit"-Asta e..
-Ce? Sunt două nume prea mișto
-Pentru tine, Jin hyung "râde"-JinHit să continuăm (glumește) "Fantomele"
-Sigur ăsta este scris de Yoongi hyung
-Ba nu, eu am scris un nume scurt.-"Pace" Ideile voastre sunt atât de.. "Râde" Ne trebuie un nume care să vă reprezinte pe voi dar și conceptul trupei. (Deschide ultimul bilet) "Bangtanboys (bts)" ce ziceți de numele ăsta? Bangtanboys și îl putem prescurta bts. Sună destul de tare, nu credeți?
-Bangtanboys? Sună tare
-Sună ok, dar mai tare sună JinHit
-Poate altă dată Jin hyung, sună bine Bangtanboys. Cred că este cel mai ok.-De acord. Deci rămâne Bangtanboys!
CITEȘTI
❥︎𝑰́𝒎𝒑𝒓𝒆𝒖𝒏𝒂̃ 𝒅𝒆 𝒍𝒂 𝒊́𝒏𝒄𝒆𝒑𝒖𝒕❥︎// ᴠᴋᴏᴏᴋ✔︎
RomanceBangtan sau mai pe scurt BTS este o trupă de succes din Coreea de Sud. însă nu a fost așa de la început. Până să ajungă la succesul pe care îl are în prezent.Cei șapte bărbați au trecut prin greutăți, dezamăgiri, suferințe, plânsete, certuri, lupte...